• ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

تبدیل وضعیت ۲۱ هزار نفر از ایثارگران در صنعت آب و برق

تبدیل وضعیت ۲۱ هزار نفر از ایثارگران در صنعت آب و برق

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تبدیل وضعیت کارکنان مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: در طی دو سال گذشته در صنعت آب و برق 21 هزار نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شده اند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: ۲۱ هزار نفر واجد شرایط ایثارگری طی ۲ سال گذشته در صنعت آب و برق تبدیل وضعیت شده‌اند، اما تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری با مشکل مواجه شده است.

به گزارش قدس خراسان، محمد شهرابی فراهانی روز چهارشنبه در مراسم نامگذاری مجموعه فرهنگی و ورزشی شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «غلامعلی جواهری» اولین شهید وزارت نیرو، اظهار کرد: به تازگی در اظهار نظر غیر کارشناسی رانندگان استیجاری از این قانون بازمانده‌اند، در حالی که همه افرادی که شرایط ایثارگری دارند باید تبدیل وضعیت شوند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران بیان کرد: اکنون حدود ۱۸ درصد از کارکنان وزارت نیرو در صنعت آب و برق شامل ۳۵ هزار نفر ایثارگران هستند و در تبدیل وضعیت کارکنان مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اقدامات خوبی در وزارتخانه رقم خورده است.

وی تاکید کرد: با جدیت پیگیر تبدیل وضعیت مشمولان این قانون هستیم، چراکه هرچه داریم از شهدا و ایثارگران است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، اولین مجموعه سازمان آب و فاضلاب ساختمان ادارای به نام شهید سلیمانی مزین شد و در سال‌های بعد چندین مکان دیگر به نام این سردار شهید نامگذاری شد، امروز نیز مجموعه فرهنگی و ورزشی این شرکت به نام اولین شهید وزارت نیرو در دوران انقلاب اسلامی، «شهید جواهری» مزین می شود.

حسین اسماعیلیان تاکید کرد: سیره و راه شهدا باید سرلوحه کار در تمام امور باشد.

مشاور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در امور ایثارگران نیز گفت: در این شرکت ۶ هزار نفر در راستای دستورالعمل های بالادستی تبدیل وضعیت شده اند.

منصور شوندی افزود: شرکت مهندسی آبفا کشور خود را ملزم به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا می‌داند و مجموعه‌های مختلف به نام شهدا نامگذاری شده است.

رییس سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) نیز در این مراسم با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم مجاهدی انقلابی، جهادگر و بنیانگذار جبهه مقاومت بود و زوایای مختلف زندگی این شهید بزرگ باید سرلوحه امور قرار گیرد.

سردار علی اکبر گرمه‌ای افزود: شهید جواهری نیز در دوران انقلاب اسلامی فردی مبارز بود و مبارزات سنگینی علیه رژیم شاهنشاهی به سرانجام رساند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم غزه نیز این روزها زیر ستم اسراییل هستند، بیان کرد: ۷۵ سال است که این رژیم با فلسطین سرجنگ دارد و طوفان الاقصی اولین حرکت فلسطین علیه رژیم صهیونیسم بود و امید است به زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب و پیروزی رزمندگان اسلام و جبهه باشیم.

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت کارکنان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2827072
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k