• ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مراحل معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش (ارسالی کاربران)

عده‌ای از کاربران ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدام آموزش و پرورش و گذراندن مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی، تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات کاربران

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش از مرحله معاینات پزشکی و طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: مریم علوم (مشاهده)
نویسنده: مریم علوم
اول اینکه دو قطعه عکس همراهتون باشه و کارت ملی و معرفی نامه
اگر میتونین وقت بگیرین از قبل جون غیر نوبتی ها رو ی کم اذیت میکنن
اولش میرین عکس و معرفی نامه ک دادین ی برگه میدن میرین فیشها رو صندوق میگیرین بعد نوبت ازمایشگاه و رادیولوژی هم بگیرین.بعد میرین شنوایی سنجی خیلی راحته صدای سوت بگین تو کدوم گوشتون میشنوین.وبعد میرین گفتاردرمانی ی آقای خیلی مهربون فقط میکه ی خط کتاب بخون از رو کتابی ک جلوته.بعد میری آزمایش میدی خون و ادرار باید دوازده ساعت ناشتا باشی.بعد میری نوار قلب.نوار قلب میگیری.میری روانپزسک فقط میگه دستت بیار جلو نلرزه ی کم بلرزه هم اوکیه.خب میدونه همه ناشتا هستین و خستگی.میری بینایی سنجی دو تا سوال میپرسه و نمره میده.میری تست اعتیاد بیرون از اینجاس اما نزدیکه تست ادراره.باید قبل یک بری جون میبندن.بعد میای رادیولوژی سه ثانیه از قفسه سینت عکس میندازه.تمام مراحل در حد یک دقیقه وقت میبره حداکثر هر کدومش و ترتیبش مهم نیس.هیچ سختگیر نیستن.نگران نباشین.تو ی روز همه انحام میشه فقط حواب آزمایش ک ده روز دیگه میادو جواب اعتیاد و میگیری میبری همین درمانگاه دکتر داخلی اوکی میکنه و تمام میشه
نویسنده: داوطلب آموزگاری (مشاهده)
نویسنده: داوطلب آموزگاری
برای استان ما فقط زمان تحویل مدارک دندون رو چک کردن. و الان برای پزشکی رفتیم قد و وزن گرفت ، گفت رو پنجه و پاشنه راه برو، یک خط بخون، بینایی سنجی(هم تابلو و هم با دستگاه چک کرد)،شنوایی سنجی(رو گوش گوشی گذاشت گفت هر وقت صدایی شنیدی علامت بده)، نوارقلب، آزمایش خون هم که فاکتورهای خون مثل هموگلوبین و پلاکت ،آزمایش قند و چربی و ایدز و سفلیس بود.
نویسنده: زهره (مشاهده)
نویسنده: زهره
مرحله معاینات پزشکی - خراسان رضوی
من شنبه 18 اردیبهشت رفتم برای معاینات
اول اسمتون رو مینویسید و تو محوطه منتظر میمونید تا نوبتتون بشه
مرحله اول پذیرش که یک فرم جدید پرینت میگیرن و 650 ت هزینه تو کارتتون باشه با یک قطعه عکس
مرحله بعد قد و وزن و فشار خون و نوار قلب
بعد پزشک عمومی برای چک نوار قلب و مسایل کلی و ارتوپدی و تست گفتار(خواندن چند خط از روی یک کتاب)
مرحله بعد آزمایشگاه برای نمونه گیری خون و ادرار
بعد رادیولوژی برای عکس از سینه
و در آخر که بخش اعصاب و روان بود که فقط پرسیدن مطابق رشته ات جایی کار کردی؟ و از 100 ، به ترتیب 7 تا 7تا کم کن بگو
در نهایت هم گفتن جوابش دو روز بعد میاد و باید جواب آزمایش و رادیولوژی رو به پزشک داخلی نشون بدیم و در اخر اخر پزشک معتمد برای تایید نهایی و اینکه فرم تایید شده رو به آموزش پرورش محل خدمت تحویل بدیم
این پروسه حدود 4 ساعت طول کشید
امیدوارم مفید باشه
برای گزینش هم برای اون شهرایی که تحقیقات محلی انجام دادن تاریخ مصاحبه مشخص شده بود و برای خیلیا هنوز مشخ نکرده بودن
برای من پنج شنبه ظهر پیامک اومد که برای اطلاع از زمان مصاحبه سایت سهاپ رو چک کنم و دوشنبه نوبت مصاحبه گذاشتن
التماس دعا
نویسنده: محمود98 (مشاهده)
نویسنده: محمود98
شرح کامل قسمت اعصاب روان معاینات امروز خراسان رضوی.
نه دندان و چشم و گوش تست نشد..خیالتون راحت، اما سوالات اعصاب و روان۲۷ سوال تستی بود و ۶ تا حل کردنی، سوالات تستی مثلاً همش همین مدلی بود در ماه گذشته احساس و فکر خوشایندی داشتید؟ و گزینه ها مثلاً، اصلأ ، کمی معمولی ، کمی فکر کردم، و.... خلاصه استاندارد خاصی به نظرم نداشت سوالات تشریحی ۱.یکیش یک ماز بود که باید از نقطه شروع به پایان می رسیدیم...۲.یکی دیگه یک عالمه شکلک خنده و ناراحت و...بود که باید تعداد سه جفتی های خوشحال چه افقی و عمودی پیدا کنیم۳. یکی دیگه باید فکر کنم دور بر ۱۲ تا شی بود که با حروف م و ن می کفتیم ۴.یکی دیگه یک جدول به هم ریخته الفبا بود باید کلماتی که بالای جدول بود پیدا می کردیم تو اون جدول و با یک خط مورب یا راست و...به هم می چسبوندیم و۵. یکی دیگه باید یک مسیر از پر شکلک های مختلف بود که باید یک مسیر از شکلک های خندون با یک خطی که نشکنه ادامه بدیم۶.یک سوالشم این بود تعداد کلماتی که معنی خوبی و فکر کنم شادی بدند مشخص کنید این سوال دقیق یادم نیست، زمان فکر کنم دور و بر ۱۸ دقیقه به ما دادند که خیلی کم بود حتماً خودکار همراهت باشه تا الاف نشی و زمانت نسوزه، سعی کن سوالات با دقت بخونید و جواب بدی سوال تستی همه رو به یک مدل جواب نده ، زمان کم تو بحث ماز پرپیچ خم اذیت میشید من راهنمایی میکنم که به چند ثانیه حلش کنی از نقطه شروع ماز هیچ وقت حرکت نکن چون بن‌بست زیاد داره کاری که من گفتم انجام دادم بده مهندسی معکوس از نقطه پایان حرکت کن خیلی تابلو میشه مسیر برات از پایان بیا دست چپ بعد برو مرکز و بعد که تموم کار البته اگه همین ماز برای شما باشه که به احتمال ۹۹ درصد همینه حالا اگه نبود حواست به مهندسی معکوس باشه....داداش امروز چند نفر تا وقتی من بودم دیدم همین اعصاب روان فرستاد کمسیون پزشکی بقیه مراحلشم ساده است فقط همین اعصاب و روان روی اعصاب و روان آدم، دیگه بقیه اش با خودت با توکل به خدا برو جلو التماس دعا.
نویسنده: محمود98 (مشاهده)
نویسنده: محمود98
تجربه معاینات امروز صبح خراسان رضوی.
سلام، آزمایش ها به این صورت که: سلام
آزمایش خون، ادرار،عکس سینه، نوارقلب، قد و وزن، اعصاب و روان، و تست گفتار و روی پنجه راه رفتن و.... (چشم و شنوایی رو چون قبلا گرفتن الان نمیگیرن)،.جواب ازمایشاتم دو روز بعدش میری میگیری و هزینشم 650000 تومان میشه باید با کارت باشه. صبح زود ساعت 7 اونجا باشی کارت زودتر انجام میشه و الاف نمیشی.
واسه گزینشم باهات تماس میگیرن با تشکر از
(آقای مربی امور تربیتی خراسان رضوی) اما یک نکته مهم داشت اون هم بخش اعصاب و روان که دو بخش اولش یکسری تست و سوالات میدند که حل کنید بعد میرید پیش روانشناس. و سوالات سعی کنید با دقت حل کنید و همه تست ها الف یا...نزنید. همه سوالات تا جایی که میتونید حل کنید خیلی مهم هستند باور کنید مهم همین امروز چند نفر به علت بد پاسخ دادن به سوالات تستی همه الف یا ب ...زدند یا اصلأ سوال ندیده بودند و....فرستادند کمسیون پزشکی..... موفق باشید.
نویسنده: ساحل آرامش (مشاهده)
نویسنده: ساحل آرامش
برای آزمایشات خودشون کلینیک خانواده رو برای من معرفی کردند وهزینه ۳۹۰ بود که بچه‌های روانشناسی علوم تربیتی تست روانشناسی نیاز نداشتند که میشد ۳۰۰هزارتومن والبته یه معرفی نامه هم دادن برای روانپزشک که اونم هزینه اش جداست.آزمایش بود،قد و وزن بهداشت عمومی وپزشک عمومی،بینایی ،شنوایی ،نوارقلب تست روانشاسی وروانپزشکی ،احتمال داره جاهای مختلف نوع معاینات فرق کنه وهزینه اش هم کم وزیاد بشه.
نویسنده: طاها (مشاهده)
نویسنده: طاها
سلام. بچه ها امروز رفتم کارهای پزشکی مربوط به استخدام رو انجام بدم. هزینه دکتری که منو بهش معرفی کرده بودن شد 120 هزار تومن که خودشون معرفی نامه میدن برای سنجش شنوایی و آزمایش خون و ادرار که هزینش همون مبلغی هست که پرداختم. چون اونجا آزمایش اعتیاد رو انجام نمیدادن بهم گفتم باید بری فلان آزمایشگاه ها آزمایش اعتیاد رو انجام بدی و من هم همین کار رو کردم و هزینه این آزمایش هم شد 40 هزار تومن در مجموع تا اینجا 160 تومن هزینه دکتر شده، 140 تومن به صورت تقریبی البته هزینه تعهد محضری، فعلا برای سوء پیشیه 40 تومن که می گن وقتی جوابش بیاد برای مهرش هم یه مبلغ دیگه باید بپردازیم… امیدوارم این مبالغ برای دوستان سنگین نباشه و به راحتی کارهاشون رو انجام بدن .
نویسنده: اکبر (مشاهده)
نویسنده: اکبر
سلام دوستان,بنده قبول شده ی استان یزدم هفته پیش بهم زنگ زدن واسه معاینات پزشکی و مصاحبه گزینش(البته پیامک هم اومد واسم) ,به خاطر بیماری نتونستم برم و نوبتم رو به تعویق انداختم و امروز رفتم کلا دو سه ساعت کارم تو درمانگاه فرهنگیان طول کشید و هزینه اش هم 330هزار تومان شدو معاینات شامل بینایی سنجی(همون تابلوE),شنوایی سنجی با دستگاه,تست روان سنجی به صورت71 سوال کتبی دو گزینه ای,آزمایشات خون و ادرار به صورت ناشتا,اندازه گیری قد و وزن و فشار خون و معاینه قلب و تنفس از طریق گوشی بودو بعدش هم طب کار رفتم میدان ابوذر(واسه بیمه تامین اجتماعی) که شامل بینایی سنجی و نتیجه تست شنوایی سنجی درمانگاه فرهنگیان و فشار خون بود,مصاحبه گزینش در اداره کل هم اکثرا همون سوالاتی بود که بچه ها تو نظرات قبلی گفته بودن, دو تا معرفی نامه و یک فرم هم بهم دادن واسه سوء پیشینه و تعهد محضری که قرار شد جوابش رو واسشون پست کنم و اما دو توصیه به دوستان 1- حتما واسه طب کار,کارت پایان خدمت,معافیت یا …(واسه افراد ذکور)همراه داشته باشید2- اگر احساس میکنید فشار خونتون بالاست و یا تپش قلب دارید قبل از اینکه برید معاینه, با یه پزشک مشورت کنید و دارو مصرف کنید تا خدای نکرده مشکلی براتون پیش نیاد.چون اگه کسی مشکلی داشته باشه به متخصص معرفیش میکنن که هم مستلزم هزینه است و هم وقت گیر.موفق باشید با تشکر از دست اندرکاران سایت ایران استخدام
نویسنده: سعید (مشاهده)
نویسنده: سعید
سلام به همگی
قابل توجه عزیزان قبول شده استان قزوین
مراحلی که باید برای معرفی نامه ها طی کنید رو خدمتتون عرض می کنم:
1- اول از همه سه معرفی نامه رو باید از اداره کل قزوین قسمت اداری تحویل بگیرید(سو پیشینه/معاونت درمان و دارو/محضر) دو قطعه عکس برای این مرحله لازمه…همراه 3 معرفی نامه یک برگه A4 مربوط به معاینات پزشکی و یک برگه نمونه متن تعهد محضری هم بهتون تحویل میدن …به همراه 2 برگه کوچیک راهنما(آدرس ادرات…)
2- برای طی مراحل سوپیشینه باید به اداره آگاهی که کنار امام زاده حسین هست مراجعه کنید…البته یه ورودی جدا برای سو پیشینه در نظر گرفتند….قبل از رفتن به اونجا مبلغ 7500 تومان رو به حساب بانک ملی به شماره حساب 2171153308002 بنام اداره تشخیص هویت قزوین واریز کنید(در برگه راهنما که اداره کل بهتون تحویل میده اشتباها مبلغ 5000 تومان نوشته شده)…نزدیک ترین بانک ملی اطرف پلیس آگاهی توی چهارراه منتظری هستش…اینجا هم 2 قطعه عکس ازتون تحویل میگیرن…حتما عابر بانک همراهتون باشه..هزینه سو پیشینه …20000+16700 تومان …اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه یک سری کپی کامل ازشون هم لازمه…معرفی نامه هم که همراهتون هست قطعا..یه مقدار شلوغه اونجا…حدود یک ساعت و نیم طول میکشه تا کارتون انجام بشه…سوپیشینه به ادرس خونتون پست میشه
3- برای تعهد محضری یه دفترخانه رو توی برگه راهنمای اداره کل معرفی کردن که توی خیابان نوروزیان نرسیده به کانال هستش..تعهد بصورت غیرمالیه…اصل شناسنامه و کارت ملی خودتون و ضامن به همراه حکم کارگزینی ضامن لازمه…کپی هم خودشون میگیرن…اونجام خیلی با حوصله کارو انجام میدن!…حتما یه کپی برابر اصل از تعهد بگیرین که هزینه ش 5000 تومانه…هزینه خود تعهد هم 72400 تومان…که قبلا نعهد دانشجویی میزدن ارزونتر بوده حالا این قیمته شانس بیارین گرونتر نشه
4- معرفی نامه به معاونت درمان و دارو… که توی غیاث اباد روبروی بانک مسکن هستش باید تشریف ببرید…اونجا هم یک قطعه عکس ازتون میگیرن و یه معرفی نامه برای آزمایشگاه شهید بلندیان بهتون میدن که آدرسش توی خیابون شهید بابایی ….اونجا آزمایش خون و ادرار رو ازتون میگیرن…سه روز قبلش هیچ دارویی نخورین…کدیین دارا مخصوصا…هزینه ش حدود 36 هزار تومانه…از ساعت 8 تا 10 صبح نمونه گیری میکنن ولی برای نوبتش خیلی زودتر میان…چون زوج هایی که میخوان ازدواج کنن هم برای آزمایششون اونجان …اونا ساعت 4 صبح اونجان…
5- باید چهار دکتر متخصص هم ما رو معاینه کنن که البته خیلی جدی نیست معاینشون
اپتومتری و دکتر چشم..بیمارستان ولایت…هزینه 14200 و 14700…دکتر از ساعت 10 میاد ولی قبلش منشی فیش هارو تحویل میگره برای نوبت
دکتر گوش…بیمارستان قدس…اینجا به جز معاینه نوار گوش هم ازتون میگیرن…هزینه 14700 و 6700 تومان
دکتر داخلی…درمانگاه بوعلی..چهارراه بوعلی…هزینه 23800…کار خاصی نمیکنن…فقط یه فشار خون گرفتن و چند تا نفس عمیق…عمیق تر باید نفس کشید که حق مطلب ادا بشه
دکتر اعصاب هم درمانگاه بوعلی…سمت 22 بهمن نرید که اونجا آدرسش پرته و یکم از بقیه دورتره…اگه اشتباه نکنم روزهای فرد دکترش هست
اگر خودتون ماشین داشته باشین سریعتر کار پیش میره چون یه مقدار با تاکسی و اتوبوس سخنه…مسیرها هم از هم دورن و پرت
چیزی هم در رابطه با اینکه چند رور مهلت دارید این مراحلو انجام بدین نگفتن ولی قطعا بهتره زودتر انجام بشه .جواب آزمایش و ویزیت دکترارو در اخر باید دوباره به معاونت درمان ببرین به همراه یک قطعه عکس
وقتی هم سوپیشینه رو از پست تحویل گرفتید با همه مدارک ( پزشکی و تعهد محضری) باید به اداره کل مراجعه کنیم
ان شاالله که این مرحله رو هم به خوبی پشت سر بذاربم…و اون عزیزایی که قبول نشدن هم ناامید نشن…توکلشون به خدا …قطعا در آزمون بعدی موفق میشن
نویسنده: البرز (مشاهده)
نویسنده: البرز
امروز رفتم اداره کل البرز برای گرفتن معرفینامه، نکاتی که بهش برخوردم و نکاتی که مسئول امور اداری آپ البرز گفت رو میگم امیدوارم به دردتون بخوره
معرفینامه:
معرفینامه همه حاضره، میتونید زودتر از تاریخی که بهتون پیامک شده برای دریافتش مراجعه کنید. همچنین لزومی نداره خودتون برید، کارت ملیتونو به یکی دیگه بدید میتونه معرفینامتونو بگیره.
نکته: مهلت ارائه مدارک پزشکی، سو پیشینه و تعهد به اداره کل ۲۰ روزه، چند روز اینور اونور هم مساله ای نیست، مهم اینه از دوره جا نمونید. (نقل قول از امور اداری)
پزشکی:
معرفینامه به مرکز بهداشتی شهید راست روش کرج واقع در چهارصد دستگاه هست، ولی لزومی نداره حتما همونجا برید، هر جایی در سراسر استان میتونید کارای پزشکیتونو انجام بدید، ضمنا مرکز شهید راست روش میگه دستگاهامون خرابه انجام نمیدیم.
نکته: به گفته امور اداری، هرجا که رفتین لازم نیست براتون هزینه تراشی کنند و بفرستند پیش این متخصص و اون متخصص، زیر برگه معایناتتون تایید و مهر و امضای یه پزشک عمومی کافیه. موارد لازم (از قبیل آزمایش، عکس قفسه سینه، شنوایی و بینایی سنجی و سایر موارد) فقط به تشخیص پزشک عمومی هست، خواست زیاد بپیچونه و شما رو پیش متخصص های مختلف بفرسته میتونید برید جای دیگه!! (نقل از امور اداری)
آزمایش اعتیاد رو ولی توی همون مرکز شهید راست روش میتونید انجام بدید.
سو پیشینه:
توی خود شهر کرج توسط دفاتر پلیس +۱۰ انجام میشه و تو سایر شهرها و شهرستان ها (فردیس، محمدشهر، کمالشهر، طالقان، اشتهارد و …) توسط ادارات آگاهی اون شهر. پس راحت تر اینه که معرفینامه گرفتید تو همون کرج انجام بدید.
تعهد:
فقط و فقط ضامن کارمند رسمی و پیمانی دولت مورد قبول هست، بنابراین کارمند قراردادی، شرکت هاب خصوصی، بازنشسته تامین اجتماعی و … مورد پذیرش نیست.
تعهد مالی و غیرمالی هم برای اداره مهم نیست، مهم اینه متنی که تو معرفینامه هست دقیقا توی تعهد اورده بشه.
نویسنده: ناشناس (مشاهده)
نویسنده: ناشناس
سلام دوستان
ابتدا جهت گرفتن نامه معاینات تو نمازخانه اداره کل منتظر باشین تا بیان بهتون بدن
بعد گرفتن فرم باید برین دبیرستان امام تو کوچه کنار کلینیک فرهنگیان
هزینه آزمایشات 400 تومان نقد. کارتخوان ندارن.
ازمایشات هم خون- قلب و ریه، اعصاب و روان- نوار گوش و چشم است
نامه هم بعد تایید تحویل خودشون میدهیم خودشون میفرستن اداره کل.
نویسنده: d (مشاهده)
نویسنده: d
ازمایش چشم وفشار هم گرفتن با قد ووزن کسایی که مشکل چشم داشتن میرن متخصص بهشون نامه بده تا با عینک رفع بشه کوررنگی تست میکنن.تمام جزییات گفتم دوستان .تازه من بازم فرم گزینش پرکردم گفتن باید تکمیل بشه بهشون گفتم ما گزینش شدیم گفت لازمه که پر کنید گفت گزینش خودش نگاه میکنه اگه شده باشین خب دیگه بهتون نمیگن.تمام
نویسنده: هنرآموز (مشاهده)
نویسنده: هنرآموز
سلام به همه دوستان
قابل توجه عزیزان قبول شده مرحله اول استان قزوین
بعد از گرفتن نامه معرفی به مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان در خیابون نواب جنوبی میرید
اون نامه رو به آقای عظیمی (برای آقایان) و آقای فعله گری(برای خانم ها) تحویل بدید
سه تا فرم بهتون تحویل میدن مربوط به معاینه پزشکی که باید پر بشه …حتما دو قطعه عکس همراهتون باشه…شماره داوطلبی رو مهم خاطرتون باش…خیلی هم شلوغ اونجا
بعدش برای معاینه پزشکی باید به چهارراه نادری، درمانگاه فرهنگیان تشریف ببرید…هزینه معاینه 20 هزار تومان…خانم ها طبقه بالا…آقایون طبقه پایین…فشار خون …وزن و قد…بینایی… روخوانی یک متن…معاینه دندون…زیاد هم حساس نبودن…
بعد از این مرحله نامه تایید رو دوباره دانشگاه فرهنگیان میبرید
آقایون پیش آقای قاسمی و خانم ها پیش آقای زارعی میرند تا تاریخ مصاحبه رو مشخص کنند…قبلش با مصاحبه گر تخصصی هماهنگ میکنند که همه ی افراد اون رشته ی خاص توی اون روز مراجعه کنند
به امید قبولی همه ی عزیزان
نویسنده: سمانه (مشاهده)
نویسنده: سمانه
معاینه پزشکی خیلی خوب و راحت بود اصلا نگران نباشید تو هیچکدوم از مواردش سختگیری زیاد نمیکردن اول فشار میگرفتن بعد چشم رو با تابلو بررسی میکردن که اونم سخت گیری ندا‌شت بعد قد و وزن میگرفتن و در انتها هم با گوشی پزشکی قلب و شش ها رو بررسی میکردن و بعدم دندان ها که اونم زیاد سخت نمیگرفتن و بعدم دو خط از روی یک متن میگفتن بخونید اصلا سخت نبود نگران نباشید
نویسنده: اصفهان-زبان (مشاهده)
نویسنده: اصفهان-زبان
خب کلا دو دقیقه طول کشید. فشار خون- قد-وزن- چک کردن دندان( مثلا چند دندان پوسیده، پر شده و کشیده شده دارید. و یه نظر کلی در مورد بهداشت دهان. من خودم چهار دندان ترمیمی داشتم ولی اکی بود)- گوش کردن صدای قلب و همین.سوال کردن تا الان بستری شدی و چرا. اگر مشکل جدی نداشته باشید همه چی اکی هست.
نویسنده: زهرا65 (مشاهده)
نویسنده: زهرا65
سلام خدمت تمام دوستان ایران استخدام …منم دیروزرفتم مصاحبه و خواستم که تجربه خودم و در اختیار دوستان قراربدم انشالله که بدردتون بخوره…اول سلام و احوالپرسی و بعد تو همون مرحله اول گفتن خودتو معرفی کن و بعد ازم خواستن یه بیت شعر بگم و بعد ازم پرسید اهل مطالعه هستم یا نه و منم گفتم بله و بعد اسم اخرین کتابی که مطالعه کرده بودم و همینطور در مورد کتابی که خوندم دقیق پرسیدن چون میخواستن مطمین بشن که واقعا خوندم یا نه و دیگه اینکه گفت چه شخصیتی دارم و اینکه چرا معلمی رو انتخاب کردم و در حین جواب دادن به این سوال سعی میکردن منو به چالش به کشونن و میخواستن ببینن رو حرفم هستم یا نه و موقع جواب دادن یه اقایی اومد تو میخواستن ببینن حواسم پرت میشه یا نه و اینکه بهم گفتن فرض کن اولین روز مدرسه و کلاس اول ابتدایی و منم بلند،شدم و از کلاس بیرون رفتم و با روی خوش وارد،شدم هرکدوم از مصاحبه کننده ها ادای بچه ها رو در میاوردن یکی گریه میکرد و میگفت مامانم و میخوام و یکی میگفت من میخوان برم خونه و جو کلاس و بهم زدن و خیلی شلوغ کردن …منم سعی کردم بچه هارو به ارامش،دعوت کنم و و یکیشون گفت واسم شعر بخون گفتم اره بیابا هم شعر بخونیم و …راجع به روش های تدریس و بحث گروهی و ویژگیهای بچه های ابتدایی و …مصاحبه خوبی بود اما من خیلی استرس داشتم ولی در کل به تمام سوالاتشون جواب دادم و حرفی برای گفتن داشتم فقط ازم انتقاد کردن و گفتن که اصلا نخندیدم و خشک بودم و اون هم دلیلش استرسم بود ولی در کل جو خوبی بود و منم راضی،بودم …التماس دعا
نویسنده: پروین (مشاهده)
نویسنده: پروین
سلام خواش میکنم.
جوابارو باید فارسی جواب بدیم.
معاینه پزشکی هم زیاد سخت نمیگیرن.سنجش بینایی بود.دهنمونو نگاه کردن.گوشمونو چک کردن.البته گفتن روپوشتو هم دربیار.بازوهامونو نگاه کردن .حرکت پاها ودست ها به بالاوپایین.حرکت دورانی مچ دست وپا.به حالت رکوع رفتیم.هرچه بیشتر بهتر.بعدش گفتن تاحالا جراحی داشتین یانه.باگوشی قلب هم قفسه سینه رو چک کردن.
نویسنده: بهار (مشاهده)
نویسنده: بهار
سلام دوستای خوبم، به امید موفقیت همه، من امروز رفتم برای معاینات پزشکی که خیلی ساده بود. کلا ۵ دقیقه طول کشید معاینه چشم ، دندان و گوش و گرفتن فشار خون، قد و وزن و یه سری سوال در مورد سوابق بیماری. فقط اگه چشمتون ضعیفه حتما حتما عینکتون رو ببرین.
نویسنده: m.sh (مشاهده)
نویسنده: m.sh
سلام. حدود یک ساعت برای ثبت نام. نیم ساعت هم برای معاینه. نتیجه معاینه رو نمیگن. در حقیقت کسانی که برای هفته بعد برای مصاحبه روی سایت اسامی یا کدملی اونها اعلام میشه در معاینات تایید شدن. معاینه هم قد و وزن، دندون و فشار خون هست خیلی هم گیر نمیدن. تعداد افراد اعلامی برای هر رشته متفاوت بوده .
نویسنده: پروین (مشاهده)
نویسنده: پروین
سلام عزیزم.نه زیاد سخت نمیگیرن.سنجش بینایی بود.دهنمونو نگاه کردن.گوشمونو چک کردن.البته گفتن روپوشتو هم دربیار.بازوهامونو نگاه کردن .حرکت پاها ودست ها به بالاوپایین.حرکت دورانی مچ دست وپا.به حالت رکوع رفتیم.هرچه بیشتر بهتر.بعدش گفتن تاحالا جراحی داشتین یانه.باگوشی قلب هم قفسه سینه رو چک کردن.
نویسنده: توکل به خدا (مشاهده)
نویسنده: توکل به خدا
سلام دوستان امیدوارم همگی موفق و پایدار باشید. منم امروز از اذربایجان شرقی رفتم مصاحبه برای رشته اموزگار ابتدایی شرح کاملش رو توضیح میدم انشالا موثر باشه:
اول اینکه نمیدونم بر چه اساسی میگن سه برابر ظرفیت دعوت شدن درحالیکه آماری که وزارت اموزش و پرورش از تعداد دعوت به مصاحبه ها و تعداد پذیرفته شدگان نهایی گذاشته نشون میده که یک و نیم برابر دعوت به مصاحبه شدن امیدوارم این اماری که میدن درست باشه
مرحله اول که دیروز رفتیم برای تطبیق مدارک اونایی که اشتباها بومی شهرستان زده بودند رو اونجا خودش تغییر میدادن وضعیت رو و اگر نمره میاوردن میرفتن مرحله بعدی، نگران نباشید برای مدارک ناقص وقت میدن برای تکمیل مدارک، حتما فرم گزینش رو از سایت دانلود کنید و پر کنید و هر مدرک به درد بخور دارید ببرید عکس هاتون حتما پشت نویسی کنید که اونجا وقتتون گرفته نشه، سعی کنید مدارکتون مرتب توی پوشه باشه که این خودش مهمه
مرحله بعدی معاینه هست، هیچ هزینه ای نگرفتن چشم و گوش و دندون و قد و وزن ، همچنین ضربان قلب و اینا بودن، بازم نگرانی نداره چون مشکل دندون و اینارو به خود فرد میگن به دندونپزشک بره سخت نمیگیرن در این موارد ولی برای قد کوتاه ها خیلی سخت میگیرن متاسفانه
بعد دکتر زمان دادن برا مصاحبه، امروز صبح ساعت هشت رفتیم اسم نوشتن منتظر بودیم ، پنج تا اتاق بود برای مصاحبه، چهار نفر هر اتاق، اصلا سوال دینی و سیاسی نپرسیدن حتی روخوانی قرآن، بشدت سوالات تخصصی از همه جا، یکی از مصاحبه کنندگان هم اخمو و خشن بود انگار جلسه دفاع از پایان نامه بود کلا زیرورو کردیم پایان نامه رو
بعدا گفتن موفق باشی
اومدم بیرون پرسیدم نتایج کی مشخص میشه گفتن خبر نداریم
و این بود شرح حال ما انشالا به دردتون بخوره
یا علی
نویسنده: wind swept (مشاهده)
نویسنده: wind swept
سلام و خداقوت خدمت همه ی عزیزان
امروز رفتیم درمانگاه فرهنگیان مشهد برای معاینات و لازم میدونم برای دوستانم چند نکته رو بازگو کنم
۱_حتما مدارک کامل ببرید عکس اگه دارین دوسه تا اضافه ببرین
کپی از مدارک دوسری بگیرین و از مدرک تحصیلی هم کپی داشته باشین
هر نقص مدرک نوبتتون رو یکی دوساعت به تاخیر میندازه(نوبت ها شماره ای هست و هر کی زودتر بره و مدارکش کامل باشه زودتر تموم میکنه)
۲_مبلغ پنجاه هزارتومن فقط وفقط بصورت نقدی دریافت میشه پس پول نقدی ببرین
۳_اونایی که دیر بجنبن ممکنه تا۶عصر کارشون طول بکشه(من تا۵عصر اونجا بودم)
۴_معاینات پزشکی شامل گوش و چشم و دندان و فشار خون و قد و وزن و معاینه ی کل بدن و لکنت زبان و بررسی مشکلات جسمی حرکتی انجام میشه(برای برسی لکنت ازتون میخان کتابی رو بخونین و یا حروف الفبا رو بگین)
۵_جالبترین نکته اینکه امسال نمره ای در کار نیست(برخلاف سالیان قبل که سی نمره از صد نمره مربوط به پزشکی بود) و فقط شما طبق نظر پزشک معتمد یا توانایی معلمی رو دارید و یا ندارید
این خیلی کار مسخره ای هستش.
امیدوارم اطلاعات مفیدی رو خدمتتون ارایه داده باشم و اگه سوالی باشه در خدمتتون هستم.
نویسنده: بیاد شهید حججی (مشاهده)
نویسنده: بیاد شهید حججی
سلام علیکم.
راجع به قد و وزن که کاربر سپیده خانم پرسیدن مسلما اگه همون ابتدا قبل از مصاحبه تخصصی مشکلی بود مانع مصاحبتون میشدند.
اما کاربر بزرگوار درمورد نحوه طی مراحل : پزشک معتمدتون اگه دکتر ایوبی هست
امیرآباد خ مطهری شمالی جنب داروخانه بوعلی بعدازظهر ساعت ۴ونیم هستش اگه هنوز نرفتید پیش دکتر چون صبح ها ساعت ۹ به بعد کلینیک ترک اعتیاد به آدرس امیراباد جنب بانک ملی هست و اونجا میتونید ببینیدش تا براتون مهر کنه تا محل طب وار بهتون بگه و نحوه طی مراحل..
پیشنهادمن اینه: اول برای عدم اعتیاد اقدام‌کنید
نیاز نیست ناشتا باشید فقط قرص استامینوفت و کدئین دار نخورده باشید تا چهار روزقبلش ،ساعت ۷ونیم صبح برید روبروی ارگ شیخ بهایی نجف آباد مرکز ازدواج ارمغان و معرفی نامه عدم اعتیاد ببرین و به همراه یه عکس و مبلغ ۳۰ تومن بیست دقیقه اونجا بیشتر زمان نیاز ندارید حل میشه زود ساعت ۱۲ همون روز جوابش میده.
بعد بیاید برید آگاهی ،کلانتری پیش سینما لاله نجف آباد خ امام خمینی(ره) و اونجا هم
فرم عدم سوپیشینه و کپی کارت ملی و شناسنامه و اصل شون و دوعکس و مبلغ ۵ تومن همراهتون باشه و انگشت نگاری که کردین اونم بیست دقیقه کارداره میگه فردا بیاید معرفی میده میرید دادگستری نجف آباد
اونجاهم ۲۰ تومن میدین بهتون میدن جوابش. ولی یه مقدار به ماموری ک تشکیل پرونده میده اصرار کنید احتمال هست همونروز بده بهتون که برید دادگستری اول اتاق ۳۱۵ بعد میگه برید تمرباطل کنید بعد میدین دادستان امضا کنه حداکثر چهل دقیقه اونجا معطل بشید تا جواب بگیرید.
ادرس طب کار مربوط به دکتر ایوبی:
۲۰۰ متر بعد پلیس راه نجف اباد تیران اون سمت خیابان بپرسید ترمینال کامیونداران نجف آباد .
همونجا کنارش یه کوچه خاکی هست اولین درب سمت راست مرکز سلامت رانندگان
هفتاد تومن پول نقدی همراه داشته باشید ویه عکس..
برای معاینات در این محل طب کار روزهای زوج ناشتا باشید ساعت ۹ اونجا باشید حتما ۹ تا ۹وربع اونجا باشید به خانم حججی فرم معاینات بهش نشون بدین خودش کارتون انجام میده ..
اگه دکتر تون ایوبی هست چون این معاینات در طب کار فقط ((روزهای زوج ))انجام میدن فردا صبح برید حتما پیش دکتر همون کلینیک ترک اعتیاد یا اینکه بعدازظهر برید مطبش تموم کارتون در این محل مرکز طب سلامت نهایت یکساعت هست.البته فقط برای اسپیرومتری یاهمون معاینه تنفس همون طب کار بهتون نامه میده برای کلینیک خانواده نجف اباد روبرو حوزه علمیه ۲۸ تومن پولش.
بعد تموم این آزمایشات خود طب کار دوروز بعد میده به دکتر ایوبی و نهایت شما ازمایش عدم اعتیاد و همین ازمایش ریه رو فقط میبرید پیشش و دکتر جواب میده
راحت هست نگران نباشید..
کاربر الهام خانم بزرگوار سلام همه ازمایشات و نتایج رو به همراه نتیجه عدم اعتیاد میبرید پیش دکتر معتمد که آدرسش در همون برگه مشخصات بود همون برگه محلهای مراجعه به طب کار تا تایید کنه و مهرش کنه..
نویسنده: باران (مشاهده)
نویسنده: باران
سلام من دیروز رفتم معاینات پزشکی آزمایش خونه که یه فاکتورایی از خون مثل هموگلوبینو گلبول سفیدو این چیزاست قند و چربی خون و یه فاکتورایی از ادار همین تیروئید نمیگیرند بعد بینایی سنجی که با دستگاه معاینه میکنه بعد یه دفترچه که توش با رنگای مختلف چند تا عدد نوشته میده بخونی برای تشخیص رنگت و تشخیص جهت علامتها همین شنوایی سنجی هم که هدفون میزنه به گوشت صداهای مختلف میزنه تو هدفون میگه بگو از کدوم گوشت صدا اومد و بعدشم نوار گوشتو میگیره تست اعتیادم که هست در آخر پزشک از رو آزمایشا فرمتو امضا میکنه و اصلنم سخت نمیگیره تمام
نویسنده: داود آذر (مشاهده)
نویسنده: داود آذر
سلام من از قم براتون مینویسم.
رشتم فنیه. مصاحبه بعد از تست پزشکی ساده که شامل چشم تکرار دوتا جمله که لکنت نداشته باشی قد و وزن و راه رفتن بود.
مصاحبه رفتیم 4 نفر بودن اول 4 خط قران خوندم بعدش سوالات روانشناسی بیشتر پرسیدن اینکه چه نکات مثبت و منفی داری. اگه بگن برو اول ابتدایی درس بده میری؟از همسرت چه انتظار داری
یه خاطره از معلم خوبت بگو چطور میتونی ایجاد انگیزه برای دانش آموز بکنی و کتک زدن باعث پیشرفت میشه؟ بعدم چند تا تخصص ساده پرسیدن و تمام شد
من خیلی محکم و واضح جواب دادم خوب بود به امید موفقیت شما و خودم.
نویسنده: بوشهری ام (مشاهده)
نویسنده: بوشهری ام
برا معاینات میفرستنتون درمانگاه فرهنگیان، اول وزن و قدتون رو اندازه میگیرن (خانمه خیلی مهربونه برا این سختگیری نمیکنه) بعدش بینایی رو میسنجند. اتاق بعدی پیش یه آقای دکتر که فشارتون رو میگیرن و سوابق بیماری خانوادگی رو ازتون میپرسند. بعدش دندانپزشک دندوناتون رو میبینند که اگه دندون خراب داشتید یادداشت میکنند و بهتون میگن بعدا به یه دندونپزشک مراجعه کنید. و مرحله آخرش گفتار درمانی میری طبقه بالا پیش یه مشاور چند تا سوال جزئی ازتون میپرسه و فرمتون رو امضا میکنه. در کل این مراحل یه ربع تا بیست دقیقه هست و سختگیری نمیکنند.
نویسنده: وحید (مشاهده)
نویسنده: وحید
این روال کار برای همدانی ها
سلام،از هشت صبح دارم نیرم و میام تازه الان رسیدم خونه(تازه اگر وسیله داشته باشید)
اول میرید پیش اقای طاهری یه فرم بهتون میده برای معرفی به درمانگاه فرهنگیان…بعد میرید پیش اقای بداغی یه نامه میزنه برای گواهی سو پیشینه که میرید ساختمان بغل از دبیرخانه تحویل میگیرید.بعد میرید درمانگاه فرهنگیان در چهار راه خواجه رشید و 200 تومان پول میدید ….بعد از ویزیت دکتر میرید طبقه بالا ازمایش خون و ادار و مدفوع(حتما ناشتا برید)بعد میرید طبقه پایین درمانگاه فرهنگیان قسمت مدیریت و یه نامه میگیرید برای آزمایش اعتیاد(که در درمانگاه امام حسن خیابان شریعتی هست)اونجا هم 40تومان هزینه ازمایش اعتیاد و 9000 هزینه پست میدید که بره برای ا.پ…بعد میرید(طبق گواهی دکتر درمانگاه فرهنگیان) خیابان مهدیه درمانگاه مهدیه و یه عکس از قفسه سینتون میندازید و جوابشو میگیرید اینجا هم فک کنم 20000گرفت
بعد از اونجا باید برید بیمارستان شهید بهشتی(بیمارستان سینا هم میشه)میرید قسمت اسپیرومتری برای تست تنفس و اونجا هم 15000 هزار تومان میدید….حتما 6_10 قطعه عکس پیشتون باشه…بعد میرید اگاهی(واقع در شاپسند یا همون اسلام شهر)که اونجا هم از روبه روی اگاهی فوتوکپی یه فیش 5000 هزاری میگیرید و 31500 هم نقدا میدید و انگشت نگاری میشید و جوابش میاد درب خونه….شنوایی سنجی و بینا سنجی هم روزهای خاصی در هفته فقط انجام میشه که اونم باید برید درمانگاه فرهنگیان بعلاوه نوار قلب که میگن در مرحله اخر میگیریم)
ضمنا برای اگاهی کارت ملی و شناسنانه و پایان خدمت و فتوکومی هاشون فراموش نشه…موفق و پیروز باشید
نویسنده: ناشناس (مشاهده)
نویسنده: ناشناس
مجموع هزینه های من برای امور پزشکی وسوپیشینه
25ت هزینه سوپیشینه
59200ت هزینه ی آزمایش در خانه ی بهداشت
16ت ویزیت دکتر روانپزشک
14ت ویزیت دکتر حلق وگوش
4ت ویزیت دکتر چشم
4ت ویزیت دکتر داخلی
32ت پول کرایه این 3روز
10ت چاپ مجدد عکس
5ت کپی
وکلی خستگی و دوندگی وبالاوپایین
نویسنده: وحید فیزیکی (مشاهده)
نویسنده: وحید فیزیکی
بچه ها آزمایشاتی که باید انجام بشه رو تو عکس زیر می بینید
جهت مشاهده تصویر اینجا کلیک نمایید
نویسنده: naseri (مشاهده)
نویسنده: naseri
فقط میرید اداره ، دوتا فرم بهتون میدن:سوپیشینه ، معاینات.
سوپیشینه(همون انگشت نگاری) رو مشهدیا برن به ادرس زیر:
نزدیک میدان راهنمایی ، بین دستغیب ۴و۶ پلاک ۸۸.
مدارک : فرم سوپیشینه آموزش و پرورش، اصل شناسنامه و فوتو از تمام صفحات، اصل کارت ملی و فوتو پشت و رو ، دو قطعه عکس.
۳۸هزار تومن هزینه اش میشه
یک رسید صورتی رنگ میدن که نگهش دارین
درمورد معاینات ، مشهدیا میرن درمانگاه فرهنگیان (داخل کوچه روبرو اداره). از شنبه معاینات شروع میشه . امروز و فردا پذیرش نمیکنن.
دوستان شهرستانی، میتونن معایناتشونو مشهد انجام بدن.میتونن هم شهر خودشون انجام بدن.
در مورد سوپیشینه(انگشت نگاری) هم نیروی انتظامی شهر خودتون میتونید انجام بدین.
نویسنده: mary history (مشاهده)
نویسنده: mary history
معاینات پزشکی در حد یکی دو ساعت هست,البته اگه پزشک که مراجعه میکنی شلوغ نباشه, معاینه بینایی, قد و وزن و نبض و اینارو که انجام داده برات یه ازمایش مینویسه که باید ناشتا انجام بدین بعدا جواب ازمایش به منشی دکتر میدی که برات موارد داخل فرم معاینات شغلی رو تیک بزنه, بعد منشی فرم شمارو میبره پیش پزشک, اگه پزشک دید موردی نداری مهرتایید به همراه نامه ای با مضمون “موردی ندارد”ضمیمه میکنه
البته تست شنوایی هم هست به همراه گرفتن نوار قلب….
سرجمع خیلی طول نمیکشه….
نویسنده: مریم (مشاهده)
نویسنده: مریم
ای وای من، چقدر زیااااااد
من آذربایجان غربی
پنج تا متخصص رفتم ۲۰ تومن( البته درمانگاه بیمارستان رفتم با نرخ دولتی هر متخصص ۴ تومن)
سو پیشینه ۲۵ تومن
تست مرفین۲۸ تومن
نوار گوش ۲۵ تومن
نوار قلب ۱۵۰۰تومن
تنها جایی که آزاد رفتم نوار گوش بود، بقیه رو تو بیمارستان با نرخ دولتی رفتم.
نویسنده: س و ب (مشاهده)
نویسنده: س و ب
سلام
سو پیشینه ۵ تومن هزینشه راحت و سریع هم انجام میشه. مشکل آزمایشگاه مرکزی هست چون شلوغه. برای معایناتم میتونید برید مجتمع سینا یا لیمارستان سینا مطب دکترها هزینه آزهد تایید رو بگیرید یا صب برید بیمارستان امام علی با دفترچه معاینه بشید. ویزیت کلینیک و مطب آزاد بین ۱۴ تومن تا ۳۵ تومن هست. اکثرن هم دفترچه قبول نمیکنن. حتمن روی مهر دکتر امضای دکتر هم باشه چون مرحله آخر گیر میدن من خودم این مشکل برام پیش اومده. نکته دیگه در آزمایش که مرکز بهداشت معرفی میکنه هپاتیت c ذکر نشده که این رو هم متخصص عفونی برای من ایراد گرفت و کارم انجام نشد. البته برای بقیه دوستان انجام شده. این رو هم گفتم اگه آزمایش ندادید خودتون هپاتیت c رو هم بگید بگیرن به دردسر بعدش نمیرزه.
نویسنده: اصفهان (مشاهده)
نویسنده: اصفهان
سلام به اقا معلم ها و خانم معلمهای آینده
روالی که من تو چند روز بعد از مصاحبه عقیدتی انجام دادم برای آگاهی دوستان:
من شنبه 26/1 رفتم مصاحبه عقیدتی
بعد آموزش پرورش اصفهان اطلاعیه زد که بیاین معرفی نامه بگیرید و خودتون را به آپ محل قبولی معرفی کنید. سه شنبه معرفینامه را گرفتم و چهارشنبه بردم آپ محل قبولی و اونجا برام تشکیل پرونده دادن ، کپی مدرک تحصیلی و شناسنامه و کارت ملی و 6 تا عکس و چندتا فرم را پر کردیم. و 3 تا معرفی نامه برای سوء پیشینه ،معاینات طب کار و تست اعتیاد دادن. سوء پیشینه 20 تومان شد من با اصرار همون روز گرفتم ولی میگفتند دو روز طول میکشه اصولا
معاینات طب کار فقط در مراکزی که خود اموزش پرورش گفته باید انجام میدادیم. من رفتم کلینیک حضرت ابوالفضل تو خ برازنده 140 شد
ازمایش خون و ادرار و نوار قلب، تست سلامت ریه و شنوایی سنجی را هر کدوم جداگانه انجام دادیم بعد رفتیم پیش پزشک تست بینایی با تابلو به همون روش سنتی با دست چشمو میگرفتیم و بعدشم 2 تا رنگ نشون داد سبز و قرمز گفت تشخیص میدی؟ داخل گوش را نگاه کرد و با گوشی قلب و ریه را معاینه کرد. در اخر هم ی سری سوال پرسید و تند تند تیک زد و تموم!!! معاینه دندان هم جز معاینات نبود
و قرار شده دوشنبه برم جواب ازمایش و پرونده مو بگیرم.
تست اعتیاد را گفتند باید بریم بهداشت ابن سینا انجام بدیم فردا قراره برم انشالله
موفق باشین دوستان و التماس دعا
و تشکر ویژه از ادمین عزیز بخاطر این سایت خوب که واقعا تو این چند ماه انتظار همراه ما بود و مایه دلگرمی
در پناه حق
نویسنده: علی (مشاهده)
نویسنده: علی
معاینات رو هم شامل 4مورد هست قلب وبیماری داخلی و اعصاب وروان وگوش وحلق هست و چشم هم با دستگاه چشم شما رو میبنه واگه عنیکی باشین با عینک یک بینایی سنجی انجام میده بینایی سنجی رو هم درمانگاه انجام دادن
نویسنده: فاطمه.. (مشاهده)
کاربری: فاطمه..
سلام دوستانم
جواب سوالاتتون
بله من بومی شهرستان بودم ولی چون تو استان صد در صد بومی بودم نمره کلم در ۱.۴ ضرب نشد نمره کل خامم بدون ۱.۴ حدود ۴۶ بود
عمومی ها ۴۲ و تخصصی ۴۸ زده بودم
به ما تاریخ مصاحبه اعلام نشده بود فقط تاریخ تحویل مدارک رو اعلام کردن و گفتن متعاقبا تاریخ مصاحبه اعلام میشه ولی همون روز ک مدارک رو تحویل دادیم مصاحبه هم بدون اطلاع قبلی انجام شد پس شما یک پله از ما جلوترید
در جواب دوستم من و خیلی همکارا دانشجوی ترم اخر ارشد بودیم ولی خودم شخصا تو جلسه مصاحبه نگفتم چون علاوه بر اینکه امتیازی نداره ترسیدم مصاحبه رو سخت بپرسن
مراحل کار هم به این صورت هست که مدارکی که خواسته از هر کدوم سه تا کپی به همراه اصلشون و پرینت کارنامه هم سه تا با پوشه هایی ک گفته بود بردیم برا تحویل مدارک اونجا سه تا پرونده درست کردن و طبق لیست سه برابر ظرفیت نوبت دهی شدیم هزینه مصاحبه هم گرفتن فک کنم پنجاه تومن بود رفتیم سالن تحویل مدارک به نوبت مدارک رو تحویل دادیم و تطابقشون بررسی شد بعد دوباره رفتیم اتاق نوبت دهی و یک نوبت هم برای معاینه پزشک گرفتیم ویزیت رو پرداخت کردیم و معاینه شدیم قد . وزن. بینایی سنجی. سوابق بیماری ها و معاینه عمومی . اینو بگم که برای گزینش طب کار با دقت خیلی بیشتر و ازمایشات و تست های خودش صورت میگیره
دکتر از سی نمره بر اساس معاینات امتیاز میده منو ۲۸ داد نمیدونم چرا…بعد رفتیم برای مصاحبه عمومی تخصصی…همون برگه دکترو میبردیم تو اتاق مصاحبه و تحویل میدادیم..نوبتم ک شد دیدم چند نفر هستن ک هر کدوم یه تخصص دارن یکیشون دکترای الهیات بود ک تا نشستم گفت قران بخون قرانو ک خوندم یکی دو تا سوال از ایه پرسید
یه نفر روانشناس بود یه نفر کارشناس علوم تربیتی ازمن چون دبیری بودم پرسید درباره نوجوان چی میدونی چه کتاب هایی مطالعه کردی درباره نوجوان و علوم تربیتی و اخرین کتاب روانشانی و تربیتی ک خوندی چی بود درباره چی بود
پرسید تا حالا روستایی ک انتخاب کردی رفتی ایا اجازه بهت میدن اونجا بمونی چجوری میخوای رفت و امد کنی و.منم گفتم حتما تمام جوانب رو درنظر گرفتم که انتخابش کردم…
دوتا مقاله و یه تالیف داشتم که با خودم برده بودم ولی اونجا ازم پرسیدن ای سی دی ال رفتی مدرکشو داری؟ که نبرده بودم مدرک حفظ و مربی قران و ثبت اختراع هم داشتم که نبرده بودم با خودم و چیزی هم نگفتم
از مقاله هام زیاد استقبال نکردن…
استاد الهیات هم رشته خودم بود شرو به سوال که کرد من تخصصی جواب دادم چون برا دکتری میخوندم بعد سطح سوالات رو بالا برد که داشتم.گیج میشدم…
جوری سوال میکنن که علاقتون رو به معلمی بفهمن ..
مصاحبه من خیلی زود تموم شد ده دقیقه شد فک کنم…
چند روز بعد تو سایت نتایج رو اعلام کردن و تحقیقات محلی و گزینش و طب کار و و و پیش اومد که باشه برا وقت خودش توضیح میدم…اینو بگم که شاید مراحل و جزییاتش امسال متفاوت باشه..براتون ارزوی موفقیت میکنم
توکل بخدا یادتون نره فقط خدا خدا خدا

پیشنهاد مطالعه

اگر به دنبال اطلاعاتی دقیق و کامل درباره آزمایش‌های پزشکی برای تایید وضعیت جسمانی متقاضیان هستید، توصیه می‌شود از طریق لینک زیر به صفحه‌ای که درباره معاینات پزشکی قبل از استخدام توسط کارشناسان ایران استخدام آماده شده است، مراجعه نمایید. 

مشاهده صفحه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2375427
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k