• ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت نفت

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت نفت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مراحل معاینات پزشکی استخدامی شرکت نفت (ارسالی کاربران)

عده‌ای از کاربران ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدام شرکت نفت و گذراندن مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی، تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات کاربران

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت نفت از مرحله معاینات پزشکی و طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: رضا (مشاهده تجربه)
نویسنده: رضا
سلام دوستان
برای طب صنعتی باید به بیمارستان نفت (خیابان سرهنگ سخایی) مراجعه کنید. اول باید برید ساختمان مربوط به طب صنعتی که اداری است و میشه روبروی بیمارستان نفت و نه داخل بیمارستان. اونجا میگید برای طب صنعتی استخدامی اومدید، نامه رو تحویل میدید براتون پرونده تشکیل میدن که بینایی سنجی، شنوایی سنجی، عکس قفسه سینه، آزمایش خون و آزمایش اعتیاد داره.
اگر زرنگ باشید و 12 ساعت ناشتا باشید شاید بتونید همه کارها رو یه روزه جمع کنید. در غیر این صورت آزمایش خون میفته برای روز دوم.
در ضمن برای آزمایش اعتیاد هم باید برید خیابان بهشت (پایین پارک شهر) اونجا ازمایش رو میدید و فرداش جواب آزمایش اعتیاد اماده میشه.
جواب همه موارد بالا که آماده بشه، یه روز دیگه باید برید برای چکاپ پیش دکتر عمومی (همون ساختمان طب صنعتیه) که سلامتتون رو تایید میکنه. جواب هم خود بیمارستان میفرسته برای شرکتی که پذیرش شدید.
نگران نباشید مشکل خاصی نیست.
موفق باشید
نویسنده: محمد..نفت و گاز سرخس (مشاهده تجربه)
کاربری: محمد..نفت و گاز سرخس
سلام.جای همگی دوستان خالی سه شنبه و چهارشنبه تهران بودیم.ساعت ۸ صب رفتیم ساختمون اکیپ بعد فرستادمون خیابان سرهنگ سخایی(روبروی بازار موبایل ایران)ساختمون طب صنعتی و یک سری فرم دادن رفتیم بیمارستان(روبروش))ازمایش خون و گوش و نوار قلب و تنفس(ساختمون طب صنعتی) رادیو گرافی و تست اعتیاد ازمایش ادرارگرفتن(تمام رایگان جز تست اعتیادکه ۲۹۲۰۰تومان گرفتن).چهارشنبه رفتیم چشم پزشکی و جوابای ازمایشارو گرفتیم و رفتیم پیش پزشک فوق تخصص طب صنعتی و تمام اعضاب بدنمونو نگاه کرد و تست کورنگی گرفت و تمام.واقعا مو را از ماست میکشن.به اندازه ی گلبولای قرمز خون من گیر داد باید بین۷۷تا۹۷ می بود مال من ۷۳٫۸بود.اصن جای نگرانی نیس بیمارستان فوق امکانات با پرسنل و پزشکای خوش برخورد(به جز رادیو گرافی).واقعا جای همه دوستان خالی
نویسنده: طب صنعتی (مشاهده تجربه)
کاربری: طب صنعتی
مراحل معاینات طب صنعتی برای داوطلبان استخدامی نفت
۱- داوطلبان براساس هماهنگی قبلی در روز تعیین شده به دبیرخانه طب صنعتی واقع درطبقه همکف ساختمان طب صنعتی به آدرس (خیابان حافظ – بین خیابان جمهوری اسلامی و میدان حسن آباد – خیابان سرهنگ سخایی روبروی بیمارستان مرکزی نفت پلاک ۸۶ ) مراجعه کنند.
۲- داوطلبان ذکوری که معافیت پزشکی دریافت داشته اند اصل برگه استعلام علت معافیت و یک عدد کپی آنرا حتماً به همراه داشته باشند.
۳- به همراه داشتن ۶ قطعه عکس ۴*۳ جدید و داشتن کد ملی ضروری است.
۴- قابل توجه مراجعین مرد، قبل از مراجعه به طب صنعتی موهای قسمت قدامی سینه خود را جهت گرفتن نوار قلب بتراشید. حتماً قبل از مراجعه برای معاینه کامل بایستی استحمام کرده و لباس مناسب و تمیز برتن داشته باشند.
۵- مراحل انجام کار به ترتیب زیر است :
الف) دبیرخانه: جهت ثبت نامه اداری ساعت ۳۰/۷صبح
ب) پذیرش: دریافت فرم‌های لازم و تکمیل آنان به‌طور کامل جهت تشکیل پرونده
ج) آزمایشگاه: جهت انجام آزمایشات لازم است از ۱۲ ساعت قبل ناشتا بوده و به آزمایشگاه بیمارستان فوق تخصصی نفت مراجعه کنند.
د) اپتومتری (بینایی سنجی) : (پلی کلینیک تخصصی در بیمارستان)
ه ) ادیومتری (سنجش شنوایی) : (زیرزمین دپارتمان داخلی در بیمارستان )
و) رادیولوژی :‌جهت عکس قفسه سینه در بیمارستان
ز) تست اعتیاد: خیابان حافظ – خیابان بهشت
ح) تست روان سنجی: دریافت فرم تست روان سنجی از منشی پزشک طب صنعتی مستقر در طبقه دوم
ط ) پرستاری طب صنعتی: در طبقه اول طب صنعتی جهت انجام اسپیرومتری ( تست تنفس؛ صبحانه سبک صرف نموده و در صورت سرماخوردگی مراتب به اطلاع پرستار مربوطه رسانیده شود) – گرفتن نوار قلب ، سنجش قد و وزن ، تست تعیین توان هوازی برای گروه آتش نشان؛غواصان و حراست یا به درخواست واحد مربوطه ، سنجش بینایی
ی)معاینه پزشکی: جهت معاینه به پزشک طب صنعتی (طبقه دوم طب صنعتی) مراجعه کنند.
ک) مشاوره‌های تخصصی: با برگه مشاوره به کلینک‌های تخصصی بیمارستان مراجعه و پس از دریافت نتایج به پزشک صنعتی (هماهنگی با منشی پزشک صنعتی)مراجعه کنند.
ل) پس از کنترل پرونده توسط منشی پزشک صنعتی؛ پرونده خود را به واحد پذیرش واقع در طبقه همکف طب صنعتی تحویل دهند.
۶- انجام آزمایشات و معاینات استخدامی حداقل دو روز به طول می‌انجامد. بنابراین از داوطلبان شهرستانی خواهشمندیم که در صورت عدم امکان اقامت در تهران حتی الامکان در روز چهارشنبه به طب صنعتی مراجعه نکنند.
۷- در صورتی که داوطلب سابقه بیماری مزمن دارد سوابق بیماری (خلاصه پرونده) را به همراه داشته باشد.
۸- در صورتی که دواطلب سابقه هر گونه عمل جراحی دارد، شرح عمل خود را نیزبه همراه داشته باشد.
نویسنده: ایرانی (مشاهده تجربه)
کاربری: ایرانی
شرح طب صنعتی:
قبل از توضیح در این مورد، دستور العمل های طب صنعتی شرکت نفت که در بالای صفحه موجود است رو با دقت بخونید. به اکثر سوالات شما پاسخ داده شده.
در طب صنعتی وقتی نامه شما آماده شد به شما گفته میشه به یکی از مراکز طب مراجعه کنید، اگر تهران بود با در دست داشتن نامه به مرکز طب صنعتی، روبه روی بیمارستان نفت واقع در خیابان سرهنگ سخایی میرید.
اونجا نامه تست عدم اعتیاد و مراحل معاینه پزشکی به شما داده میشه.
اول از همه بین ساعت ۸-۱۰ به صورت ۱۲ساعت ناشتا به آزمایشگاه داخل بیمارستان نفت مراجعه می کنید، که نمونه خون و ادرار باید بدید.
بعد از اون برای مشاغل عملیاتی به بینایی سنجی، شنوایی سنجی، و رادیولوژی جهت عکس از قفسه سینه مراجعه می کنید و تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر هم با مراجعه به آزمایشگاه مرجع واقع در خیابان بهشت تست عدم اعتیاد رو میدید(نشانی زیر برگش هست).
روز بعد جهت دریافت نتیجه آزمایش به بیمارستان مراجعه کرده و بعد به ساختمان طب صنعتی که معرفی نامه رو گرفته بودید رفته و از قسمت پذیرش نتیجه تست عدم اعتیاد و عکس قفسه سینه رو دریافت می کنید و بعد از اون به طبقه اول، واحد پرستاری میروید.
در واحد پرستاری، قد، وزن، دور کمر شما اندازه گیری شده و از شما نوار قلب و تست اسپیرومتری (دم سنجی) می گیرند.
با در دست داشتن تمام نتایج به طبقه دوم جهت معاینه پزشک صنعتی مراجعه می کنید.
قبل از معاینه پزشک یک تست روانسنجی (۷۱ سوال بله/خیر) رو پر کرده و به خدمت پزشک می رسید.
در قدم اول تمام لباس ها به جز شرت و جوراب رو از تن خارج کرده و تمام اسکلت بندی شما معاینه می شود، در قدم بعدی جهت معاینه قسمت تحتانی شکم برای دقایقی همون تکه لباس رو میکشید پائین تا کار دکتر انجام بشه و میپوشیدش!!!
بعد از اون نوبت به معاینه چشم، گوش، قلب و… میرسه، بعد از اتمام این مراحل لباسها تون رو می پوشید و پزشک تعدادی تصویر رنگی حاوی شماره رو به شما نشون میده جهت تست کور رنگی و تمام.
اگر همه چیز نرمال بود که همون موقع پرونده بسته میشه وگرنه شما رو به پزشک متخصص ارجاع می دهند.
پزشک متخصص معاینه کرده و اگر لازم بود آزمایش درخواست می کنه، البته سعی می کنند نهایت همکاری رو داشته باشند ولی اگر به پزشک متخصص ارجاع داده شدید همه تلاشتون رو بکنید به مشکل حل بشه.
مشاغل اداری رو راحت تر میگیرند و مشاغلی مثل آتشنشانی، حراست و غواصی رو سخت تر، مراحلی مثل تست ورزش داره.
استعلام ها:
شامل استعلام عدم سوء پیشینه و مدرک تحصیلی میشه که با نامه طب صنعتی داده میشه، ترجیحا استعلام ها رو خودتون دریافت کنید و شخصا تحویل بدید وگرنه تو پست خانه وزارت ۳-۴ هفته طول می کشه!
یک از دوستان در مورد نمره چشم پرسیده بود. برای مشاغل عملیاتی مجموع دید دو چشم نباید از ۲۰/۱۴ کمتر باشه و اگر فقط یک چشم ضعیف بود نباید کمتر از ۱۰/۶ باشه.
موفق باشید.
نویسنده: جیمز موریارتی (مشاهده تجربه)
کاربری: جیمز موریارتی
سلام.قابل دوستانی که میخوان قبل از طب صنعتی خودشون رو چک کنند
اول یه دفترچه گیر بیارید بعد برید مراکز درمانی پیش دکتر عمومی یا متخصص داخلی هزینه بلیطش۴ هزار تومانه.بعد بهش بگید میخواید استخدام بشید این موارد رو تو دفترچتون بنویسه.
برگ اول:آزمایش ها:۱-مربوط به کبد:ALT-AST-Bilirubin-(ALK_P)
۲:CBC
۳:diff
۴:کم خونی-غلظت خون-قند خون-چربی خون(کلسترول-تری گلیسیرید-LDL-HDL) و پی تی خون
۵:آزمایش ادرار(urinalysis)
برگ دوم:گرافی قفسه سینه(chest x-ray(pa)
برگ سوم:نوار قلب(EKG)
و بگید فشار خون و نبض و ریتم قلب تون رو چک کنه که طبیعی ۱۲ بر روی ۸ هست.
من با دفتر چه تامین اجتمایی رفتم هزینه آزمایش ها ۸ هزار تومان تو آزمایشگاه عمومی نه خصوصی
نوار قلب ۵ تا سیم به دستها پاها و سینه وصل میکنه رایگان بود و عکس قفسه سینه با زیر پیراهن ۴ هزار تومان
اگه هم صلاح میدونید بقیه آزمایشها رو هم انجام بدید مثل اکو که ۱۳ هزار تومانه و تست ورزش ۷ هزار تومان البته تو مراکز عمومی.Audiometry یعنی شنوایی سنجی-Spirometry یعنی تست تنفس-Optometry یعنی بینایی سنجی رو هم نمیدونم هزینشو انجام بدید.
بعد نتایج رو دوباره ببرید پیش دکتر تا تحلیلش کنه.

پیشنهاد مطالعه

اگر به دنبال اطلاعاتی دقیق و کامل درباره آزمایش‌های پزشکی برای تایید وضعیت جسمانی متقاضیان هستید، توصیه می‌شود از طریق لینک زیر به صفحه‌ای که درباره معاینات پزشکی قبل از استخدام توسط کارشناسان ایران استخدام آماده شده است، مراجعه نمایید. 

مشاهده صفحه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2646124
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k