• ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مراحل معاینات پزشکی استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان (ارسالی کاربران)

عده‌ای از کاربران ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان و گذراندن مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی، تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات کاربران

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان از مرحله معاینات پزشکی و طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: احمدی (مشاهده تجربه)
نویسنده: احمدی
صبح ساعت 7اونجا بودیم
طبقه دوم اتاق طب صنعتی
سه تا برگه داد که باید یه تعدادیش رو خودت پر می کردی یه مقداریش هم نتایج تست روو توش می نویسن. اول یه معرفی نامه میده بری آزمایشگاه طبقه هم کف واسه خونگیری و ادرار. بعد. برمیگردی طب کار، توهمون اتاق یه اتاق هست که اول باید اسم بنوسی واسه تست های نوار قلب،قد،وزن،فشارخون و بینایی که نتایج رو تو همون برگه ها می نویسن
بعد تو اتاق های کناری تست های شنوایی سنجی همراه با معاینه گوش
بعد معاینه توسط دکتر و سوال و جواب ( در خصوصی تست ناحیه تناسلی هم همین دکتر معاینه می کنه)
بعد دکتر معرفیت می کنه به رادیولوژی جهت عکس قفسه سینه در طبقه زیرزمین که نتیجه رو خود رادیولوژی می فرسته طب صنعتی
پذیرش طب صنعتی یه دو نامه می ده یکی واسه عدم اعتیاد (فلکه گل سرخ کوچه اول سر کوچه، دوساعت نتیجه طول می کشه ، هزینه اش 34تومن، یه قطعه عکس باید بهشون بدید. ) بعد که نتیحه رو آوردی بیمارستان نفت،طب کار دوباره معرفی می شی به قسمت تست ریه… اون که تمام شد یه برگه که باید ببری پیش روانشناس بهمراه آدرس رو باید بری انجام می دید که الان حدودا ساعت 13 هست که می رید پیش روانپزشک. تست MMPI2 که شامل 567 سوال در مدت 90 دقیقه هست همراه با یه وزیت پیش روانپزشک که جواب رو خودشون می فرستن. ما که ساعت 16:30 تمام کردیم
در ضمن موقعی که تو بیمارستان هستید نماینده شرکت اقای زینعلی می یاد و نامه عدم سو پیشنه رو میده که ببرید شهرستون واسه جابش.
نویسنده: مهمدس شیمی (مشاهده تجربه)
نویسنده: مهمدس شیمی
روند تست پزشکی به طور کلی به این صورت هست:
اول میرین طبقه ۲ ، لیست آزمایشات رو بهتون میدن، میرین آزمایشگاه طبقه همکف.نمونه گیری انجام میشه. سعی کنید سرموقع برین. ازمایشگاه شلوغه. بعد برگه جوابدهی رو میدین به واحد طب صنعتی و برگه نوارقلب رو بهتون میده. توی این فاصله که منتظرین نوبتتون شه، اسمتون رو توی لیست شنوایی سنجی بنویسین. بعد از نوار قلب واندازه گیری قد و وزن وشنوایی سنجی میرین پیش دکتر که ارتوندمیخواد چند قدم‌راه برین وچک‌میکنه مشکل خاصی نداشته باشین، بعدش عکس قفسه سینه، بعد نامه میگیرین میرین برای تست عدم اعتیاد توی خیابون مدرس، درمانگاه طب صنعتی. جواب دهی ۲ ساعت طول میکشه و بعد دوباره می یارین بیمارستان نفت و تست اسپیرومتری . نامه میگیرین برای تست روانشناختی که توی خیابون شبان، زرهی انجام میشه. یک تست ۵۶۷ سوالی هست به اسم MMPI. توی نت بگردین هست و بعدش روانشناس درحد ۵ دقیقه باهاتون صحبت میکنه. دیگه خودشون جواب می فرستن برای بیمارستان نفت و دیگه کار شما تمومه. سعی کنید سریع خودتون رو برسونین برای تست روانشناختی تا یک روزه کارتون تموم شه. باید تا ساعت ۱۲ ونیم اونجا باشین.
نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
نویسنده: محمد
کمپ شما احتمال زیاد همون صدفه و تا ۱۶۰ واحدی ساخته نشه مثل ما اونجایین و کمپ جالبی نیست اصلا ولی موقتیه و مثل ما بعد چند سال جابجا میشین و کلیه اطلاعات بهتون دادن و طب صنعتی در بیمارستان نفت در خیابان ارم شیراز بود دوره ما و تست اعتیادم در مرکزی در بلوار مدرس شیراز و تست ادرار و مدفوع و معاینه کامل بدن و کامل باید برهنه بشین بجز لباس زیر و توسط دکتر تست بشین و تست اعتیادم روز دیگه و جای دیگه از شما میگیرن و در این مدت سعی کنین از لحاظ بدنی اماده باشین و مریض نشین که اذیت بشین و بخواین روز دیگه برین. ولی بسیار سادست و معمولا مشکلی پیش نمیاد. یه تستهای بینایی و شنوایی و تست ریه هم دارین و ازمایش کامل خون و در کل دیگه مدت زیادی نمونده و نهایت بنظر من نباید بیشتر از دو ماه بشه و تقریبا موقعی که میاین هوا خیلی بهتر از الانه و همونجور که دوتم گفت اینجا شرجیش زیاده تا گرما. موفق باشین. یا حق

پیشنهاد مطالعه

اگر به دنبال اطلاعاتی دقیق و کامل درباره آزمایش‌های پزشکی برای تایید وضعیت جسمانی متقاضیان هستید، توصیه می‌شود از طریق لینک زیر به صفحه‌ای که درباره معاینات پزشکی قبل از استخدام توسط کارشناسان ایران استخدام آماده شده است، مراجعه نمایید. 

مشاهده صفحه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2376781
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد