• ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

تجربیات معاینات پزشکی استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مراحل معاینات پزشکی استخدامی دستگاه های اجرایی (ارسالی کاربران)

عده‌ای از کاربران ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدام دستگاه های اجرایی و گذراندن مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی، تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه مراحل معاینات پزشکی و طب صنعتی


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات کاربران

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی دستگاه های اجرایی از مرحله معاینات پزشکی و طب صنعتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: ... (مشاهده)
نویسنده: ... 
معاینه کل بدن از جمله اسکلت(نباید ستون فقرات انحنا داشته باشه،نباید قوز داشته باشین ،پاها نباید پرانتزی باشه)خلاصه مشکل اسکلتی خاصی نباید داشته باشین ،دید چشم هاتون رو هم میسنجن تا اونجایی که من دیدم بچه های با عینک رو رد نکردن،عملکرد شش ها نبض فشار خون و…،قد نباید زیر 170 باشه و اینکه bmi پایین و بالا رو هم میتونن رد کنن ولی bmi دست خود اقای ی… هست یعنی اگر پزشک هم ردتون کنه ایشون میتونن با توجه به شرط قبولی در ازمون امادگی جسمانی این گزینه رو نادیده بگیرن ،قفسه سینه رو معاینه میکنن جالبه بدونید مورد داشتیم طرف رو بخاطر اینکه پزشک گفته سینه سمت راست از سمت چپ بزرگتره رد کرده، غیر از اینها آیتم ورزش خیلی ها رد میشن، مثلا 540 متر6 دور سالن بزنی زیر 100 ثانیه، آخرش 145ثانیه وگرنه هیچ امتیازی بت تعلق نمیگیره، ر کدوم از آیتم ها ب اون حد لازم نرسه نمره بهت تعلق نمیگیره، تو دوره قبلی از 30 نفر 5 نفر قبول شدن
نویسنده: سید ذکریا حسینی (مشاهده)
نویسنده: سید ذکریا حسینی
بسمه تعالی
سلام خدمت همه دوستان عزیز. دوستان زیادی در مورد معاینات طب کار برای آزمون های استخدامی دستگاه های فراگیر اجرایی دولت سوال کرده بودند من تجربه شخصی خودم رو به اشتراک می گذارم. امید است این مطالب برای شما عزیزان مفید باشد و ما رو از دعای خیر خود محروم نفرمائید. من برای کارشناس منابع آب حوزه آب منطقه ای استان آ.غ شرکت کرده بودم. من در آبان ماه 1399 برای طب کار دعوت شدم. مراحل رو جمع بندی شده خدمت شما عزیزانم به اشتراک می گذارم. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. توجه داشته باشید که کلیات برای همه ثابت است ولی در برخی از جزئیات ممکنه حسب استان و شهر مورد نظر متغیر باشد.
1- بعد دریافت پیامک یا تماس تلفنی از سازمان مربوطه، فرم های مورد نظر (معرفی نامه) را دریافت می کنید. این فرم ها برای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه، طب کار و معاینات پزشکی و تعهد نامه محضری 10 سال خدمت ارائه می گردد.
2- بعد از دریافت فرم ها (معرفی نامه) ابتدا معرفی نامه اخذ عدم سوء پیشینه را به نزدیک ترین دفتر خدمات پلیس 10+ تحویل دهید ( البته دفتر خدماتی پلیسی که دارای خدمات انگشت نگاری هستند را انتخاب کنید). در این بخش بایستی اصل شناسنامه و کارت ملی ( و یک الی دو عکس جهت اطیمنان و محکم کاری) همراه داشته باشید. سپس شروع به فرایند انگشت نگاری در دفتر خدمات پلیس 10+ خواهید کرد. بعد اتمام کار یک برگه مهر و امضا شده به شما تحویل می دهند. هزینه انگشت انگاری متغیر است ولی برای من مبلغ 45 هزار تومان بود. بعد دفتر خدمات به شما خواهد گفت که بعد چند روز دیگر به اداره اگاهی شهر خود مراجعه کنید. با در دست داشتن برگه که تو دفتر خدمات پلیس بهتون دادند و مدارک شناسایی به اداره آگاهی مراجعه می کنید و یک برگه اثر انگشت شده را تحویل می گیرید. سپس برای گرفتن جواب نهایی باید به دادگستری شهرتون مراجعه کنید. برگه که از آگاهی گرفتید و مدارک شناسایی و یک قطعه عکس همراه داشته باشید و نامه خود را دریافت کنید سپس در همان دادگستری 4 عدد تمبر تهیه می کنید و برگه سوء پیشینه را مهر و امضا نهایی می کنید. هزینه تمبر و کارهای مربوطه حدود 20 هزار تومان می باشد. کار اخذ گواهی عدم سوء پیشینه اینجا تموم میشه و شما دومین مرحله رو بسلامت طی کردید.
3- مرحله بعدی گرفتن تعهد محضری 10 سال خدمت است. توصیه می کنم حتما از سازمان مربوطه خود، یک برگه نمونه از این تعهد را بصورت کپی شده تحویل بگیرید. در فایل تعهدنامه حتما بایستی مشخصات فردی شما، سازمان متبوعه و رشته قبولی شما به وضوح قید شده باشد. سپس این تعهد نامه باید امضا بشه و مهر برجسته بخوره. هزینه این بخش حدود 140-150 هزار تومان هستش. این مرحله هم بسلامت تموم شد و میریم مرحله بعدی.
4- گام نهایی شما مراجعه به بهداشت و سازمان طب کار است که حسب شهر و استان ممکنه کمی متغیر باشد ولی روال کلی ثابت است. برای این کار نامه معرفی به طب کار و بهداشت را ارائه نموده و نوبت پذیرش می گیرید. سپس کار معاینات شما به سه بخش تقسیم می شود:
الف: اخذ تست مورفین که معمولا در ادارات اگاهی یا بخش های نظامی اخذ می شود. ادرس دقیق تست مورفین را سوال کنید. آزمایش تست مورفین در حقیقت همون نمونه ادرار است که بصورت ناشتا گرفته می شود. جواب آن معمولا 24 ساعت بعد آماده می شود. توجه کنید که حتما 72 ساعت قبل آزمایش از مصرف داروهای خاص خودداری کنید. هزینه تست مورفین حدود 45-50 هزار تومان می باشد. توجه کنید که حتما نامه که اداره بهداشت یا طب کار به شما می دهد را بهمراه داشته باشید. جواب این تست شامل دو بخش روانگردان ها و مورفین است که باید منفی باشد. در صورت اشتباه شدن جواب یا اعتراض می توانید تا 48 ساعت نسبت به تجدید نظرخواهی و تست مجدد اقدام کنید. خب این مرحله هم تموم شد.
ب: آزمایش تشخیص طبی: این آزمایش شامل نمونه خون و ادرار است که بصورت ناشتا اخذ می شود. آزمایش خون شامل نمونه های کلسترول، تری گیلیسرید- SGOT- SGPT- FBS- LDL- CBC-UREA-U/A و کراتتین می باشد. جواب ازمایش معمولا زیر 24 ساعت آماده می شود. هزینه آزمایش بین 80 الی 95 هزار تومان می باشد.
پ: آزمایش و مراحل خود طب کار است که شامل چند بخش می باشد.
4-1- اندازه گیری قد و وزن: این بخش بعلت سادگی نیاز به توضیح خاصی ندارد.
4-2- تست شنوایی: برای تست شنوایی شما وارد یک اتاقک شیشه ای شده و در را کامل می بندید و یک هدفون را گوش می گذارید. چند صدای بسیار خفیف ( در حد ویز) به تناوب در گوش راست و چپ شما پخش می شود که شما باید تشخیص دهید. اگر صدا را در قسمت راست گوش خود شنیدید دست راست خود را بلند کنید و اگر صدا را درگوش چپ خود حس کردید دست چپ خود را بلند کنید. تشخیص صداها خیلی خیلی خیلی راحته فقط کمی آرام و متمرکز باشید و استرس نداشته باشید. این تست حدود سی ثانیه طول خواهد کشید و جواب آن در همان لحظه ثبت می شود.
3-4- تست بینایی: شامل چهار جهت اصلی معروف بالا و پایین و چپ و راست است که باید تشخیص دهید. این تست در سه حالت دید کامل، دید راست و دید چپ انجام می شود. ابتدا با هر دو چشم می بینید و نتیجه رو اعلام می کنید و سپس یکبار چشم راست و بعد چشم چپ خود را می گیرید و نتیجه رو اعلام می کنید. این تست برای افراد با عینک و بدون عینک مشابه است. در صورت عدم تشخیص نگران نباشید شما برای متخصص چشم ارجاع داده می شوید تا یا عینک بگیرید و یا نمره عینک خود را تقویت کنید و سپس تست را تکرار می کنید.
4-4- تست کور رنگی: دو عدد شکل به شما نشان داده می شود که درون آن دو عدد نهفته است. بایستی آن دو عدد را یافته و اعلام کنید. تست معمولا بی نهایت ساده است. این تست به دو صورت ثابت و متغیر انجام میشه. در حالت ثابت فقط قرائت دو عدد خیلی خیلی تابلو هستش. بخش متغیر چندین شکل میاد که باید اونا رو تشخیص بدید و قرائت کنید. این تست هم بی نهایت راحت است.
4-5- تست فشار و تنفس و ضربان قلب: این بخش هم خیلی خیلی گلابی و راحت است. فشار که راحته و همه حداقل یبار تو زندگی فشارتون گرفتن. تست تنفس هم دو حالت داره یا معمولیه یا تخصصی تره. اولی که خیلی راحته نفس معمولی می کشید و طرف گوشی رو روی سینه شما میزاره همین. دومی که کمی تخصصی تره تست ریه است که شما باید با تمام توان خود داخل یک لوله فوت کنید تا بخش های مختلف تست رو نمودار ثبت کنه. تست ضربان قلب رو هم همتون بلدین. فقط در شرایطی خیلی خیلی نادر ممکنه تست قلب هم بگیرن که نزدیک به صفره.
هزینه طب کار هم نزدیک به 70 هزار ت هستش. خب حالا جمع بندی کنیم. شما باید تا الان از دادگستری گواهی عدم سوء پیشنه، از دفتر خدمات محضری تعهدنامه 10 ساله خود را گرفته باشید. حال جواب تست مورفین و آزمایش خون رو می برید طب کار و دکتر طب کار نتایج دو مورد در پرونده شما ثبت می کنه و نتیجه کلیه معاینات رو به شما میدن تا تحویل اداره متبوعه خود بدید.
5- با مراجعه به اداره و سازمان مربوطه کلیه مدارک ( گواهی عدم سوء پیشینه- گواهی تعهدنامه محضری- معاینات طب کار) را تحویل دهید و منتظر خبر باشید. بعد این مرحله کد مستخدم شما توسط سازمان مربوطه اخذ می شود و بعد آن یک الی چند جلسه توجیهی برای شما می زارن و زمان شروع بکار را به شما ابلاغ می کنند. امیداورم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. ما رو از دعای خیر خود محروم نکنید و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد فراموش نشود. خاک پای همه فرزندان ایران زمین.
نویسنده: صادق (مشاهده)
نویسنده: صادق
سلام،
۱: برای طب کار، اول میرید همون مرکزی که دانشگاه نامه زده تشکیل پرونده پزشکی میدید و آزمایشهای بینایی شنوایی و این چیزا رو میگیرن و یه نامه بهتون میدم که برید آزمایشگاه ، تو آزمایشگاه آزمایش خون و ادرار گرفته میشه و جوابش رو ۶ ساعت دیگه میتونید بگیرید، نتیجه رو براشون میبرید و پرونده پزشکیتونو تحویل میگیرید که احتمالا بعیده یک روزه کامل بشه و معمولا دو روز طول میکشه
۲: عدم اعتیاد باید صبح زود آزمایش بدید و جوابشو خودشون میگن روز بعد، اما همون روز من جوابشو به اصرار گرفتم
۳: عدم سوپیشینه، باید تو سایت ثنا ثبت نام کنید، و از همون سایت درخواست عدم سوپیشینه بدید، چند ساعت بعد جوابش میاد که میتونید برید دفاتر الکترونیک انتظامی براتون مهر بزنن، من خودم از اول رفتم دفتر الکترونیک ، خودشون ثبت نام و درخواست دادن و جوابشو روز کاری بعد رفتم گرفتم
میتونید طوری تنظیم کنید که تا جواب یه آزمایش آماده میشه، به باقی آزمایشاتون برسید و کارتون زودتر تموم بشه
نویسنده: محسن (مشاهده)
نویسنده: محسن
سلام
من ازمایش های کلنیگی و پاراکلنیکی رو انجام دادم . ازمایش با دفترچه 15هزارتومن شد و نتیجه ازمایش رو عصر همون روز گرفتم. پزشک هم که تست های بینایی و شنوایی و فشار و قد و وزن و نتیجه ازمایش رو بررسی کرد ، 80 هزارتومن گرفت .
عدم سو پیشینه کیفری هم رفتم دادگستری و گفتند که باید بروم دفتر خدمات الکترونیک قضایی . رفتم اونجا و یه مبلغ 15هزارتومن واسه ثبت نام داخل سامانه ثنا ازم گرفت و گفت واسه جواب نتیجه عدم سو پیشینه هم تا یکی دو ساعت دیگه پیامک میاد واسم. تقریبا 1ساعت بعد پیامک اومد و رفتم نامه عدم سو پیشینه رو از همون دفتر خدمات الکترونیک قضایی گرفتم . و مبلغ 22 هزارتومن هم کارت کشیدم و گفت که دیگه اصلا نیاز نیست بروم دادگستری، چون امضای دیجیتال دادستان روی نامه هست. با این وجود من دوباره رفتم دادگستری و سوال کردم که مطمن بشم. اونجا هم همین حرف رو زدند.
یعنی کل زمان واسه گرفتن نامه عدم سو پیشینه ، یک ساعت بود و جمع مبلغ هم 37 هزارتومن.
و واسه ازمایش های کلنیگی و پاراکلنیکی هم مجموعا 95 تومن .3روز طول کشید. روز اول رفتم مطب واسه تست های بینایی و . . . . و نسخه ازمایش های مورد نیاز رو بهم داد . صبح روز دوم رفتم ازمایش دادم و عصرش نتیجه ازمایش رو گرفتم . روز سوم نتیجه ازمایش رو بردم مطب پزشک و نامه تست سلامت رو بهم داد.
و فردا هم میروم واسه ازمایش عدم اعتیاد !!
نویسنده: سالار (مشاهده)
نویسنده: سالار
سلام
من برا شغل همیار حفاظت رفتم مصاحبه خدایی جوش عالی بود بچه ها همه گل. ما دو قسمت داشتیم یکی مصاحبه روانشناختی که به همان صورتی بود که بچه ها گفتن قسمت دوم تست ورزشی بود که مارو راهنمایی کردن به سمت سالن خود بانک 2 تا مربی بود که از ما تست میگرفتن اولین تست دوی سرعتی4*9 بود ینی 9 مترو باث 4 بار میرفتی میومدی که هرکه زمانش بهتر باشه امتیازش بیشتره.ایتم دوم پرش دو پا بود ایتم سوم دوی45 متر بود که باس2 بار میرفتی میومدی اینم برحسب زمان بود که هرچه در زمان کوتاه تری طی میکردی بهتر بود.ایتم چهارم دراز نشست بود که در یک دقیقه هر چه بیشتر بزنی بهتره.ایتم پنجم حمل کپسول آتش نشانی بود که باس 4 بار میرفتی میومدی هرچه در زمان کمتری طی میکردی مسیرو بهتر بود فک کنم هر کدوم 6 کیلو وزن دارن ایتم ششم و اخر دوی سرعتی 540 متری بود که ما 9 بار دور زمین سالن باس میدوییدیم این هم برحسب زمان بود و هرچه در زمان کمتری طی میکردی چی خودت بگو افرین بهتر یود والسلام همین هیچ نگران نباشید ان شالله که موفق باشین
نویسنده: محیط بان خوزستا (مشاهده)
نویسنده: محیط بان خوزستا
اول پرش جفت پا بود ۲۳۰ رفتم البته سخته نباید دستات یا بدنت قبل پاهات فرود بیان بعدش دو چهار در نه بود ۹ و شش ثانیه بعدش کشش بدن بود با دستگاه که چهل سانت رفتم بعدش دو ۴۵ متر بود که پنج و نیم ثانیه رفتم بعدش دراز نشست که ۲۵ رفتم بعدش دو با دوتا وزنه پنج کیلویی که ۱۸ ثانیه رفتم بعدش شنا سوعدی با دستگاه بود ۳۲ رفتم بعدش بارفیکس بود چهارتا البته بارفیکس دست باز بود سخته در نهایتم دو ۵۴۰ متر شش دور دور میدون بود که صدو پونزده ثانیه رفتم البته فکک کنم ترتیبو جابه جا گفتم در کل امتیاز کلم از ۴۰ امتیاز ۲۶ گرفتم و نفر سوم شدم تو گروه ده نفره ای که رفته بودیم برا تست ورزش
نویسنده: محیط بان خوزستا (مشاهده)
نویسنده : محیط بان خوزستا
بارفیکسش خیلی سخته تو چهارجوب در میله بارفیکس نصب کردن و باید دست باز بارفیکس بری دوبرابر عرض شونه ها باید دستاتو رو میله بگیری و اویزون که میشی باید زانوهاتو جم کنی که به زمین نخوره اگه به زمین بخوره دیگه حق نداری بری و باید چونت بخوره به میله پایینم باید دستات کاملا باز بشه
نویسنده: محیط بان خوزستا (مشاهده)
نویسنده : محیط بان خوزستا
دوتا وزنه گرد که سوراخ وسطشه میده دستت پنج کیلویی هم هستن یه قوس پنجاه متری با کله قندی درست میکنن تو سالن باید بدوی بری و برگردی بهترین زمانش ۱۶ ثانیه هست و کف زمانش ۲۰ ثانیه هست بیشتر بیست هیچ امتیازی نداره من خودم هجده رفتم
نویسنده: محیط بان خوزستا (مشاهده)
نویسنده: محیط بان خوزستا
شنا سوعدی اوردن اونم با دستگاه که تو همه باشگاه ها بدنسازی دستگاشو هست فول امتیازشم چهل تا شنا هست تستایه ورزشی کلا چهل امتیاز داره که زیر ده بیاری رد میشی اما اوناکه خیلی ورزشکار بودن امروز تست دادن سی و دو نهایتش بود من خودم بیست وشش شدم
نویسنده: فقط خدا (مشاهده)
نویسنده: فقط خدا
سلام بر همکاران
اونایی ک تست ورزش رفتن بیزحمت این سوالات من جواب بدین
سوال ۱: در آیتم بارفیکس میشه در یک دقیقه استراحت کنی و دوباره باز رو لوله بپری بازم بارفیکس بری؟
سوال ۲: شنا سوئدی ک جایگزین پارالل شده اونجا هم میشه خسته شدی یه کم استراحت کنی بعد هر چقد از زمانت مونده دوباره شنا بری؟
نویسنده: محمد س (مشاهده)
نویسنده: محمد س
آقا من امروز رفتم سالن رکورد گرفتم .
رکوردام پایینه .
خیلی سخته .
توی دوی سرعت خوردم زمین ، بالای ابروم ترک برداشت
ولی توی مدت باقیمانده تمام تلاشمو میکنم بتونم برسم به حداقل نصف رکوردها.
با آرزوی موفقیت برای سایر دوستان.
نویسنده: رضا (مشاهده)
نویسنده: رضا
سلام به تمامی دوستانی که محیط بانی قبول شدن
یکم در مورد روز گذشته میخوام براتون بگم
بعد از رفتن به دانشگاه یه فرم خود اظهاری بهتون میدن که ببینن مریضی خاصی نداشته باشین بعد منتظر میمونین که برین برا معاینه پزشکی
اسم پزشک معتمد سازمان دکتر مهدی نکونام هستش که خیلی خیلی سخت گیره کسایی که مشکلی دارن از الان یه پارتی واسه اینکار جور کنن
خیلیا تو این مرحله حذف میشن به دلایل واهی مثل اینکه دیروز به یکی گفته بود کبد چرب داری یکی دیگه اسکلت بدنت مشکل داره یکی بدلیل قوس کمر یک سانت قد کمتر از170و ضربان قلب بالا،بی ام ای بالا و…..
بعد از اینکه این مرحله رو با موفقیت پشت سر گذاشتین باید برین واسه تست ورزش
اونجا هم فوق العاده سخت گیرن مجموع امتیازهاتون باید از 20 بالاتر بشه تا قبول بشین
حتی اگر 19.9 هم بشن ردین
بجا پارالل شنای سوئدی جایگزین شده
دوی 540 متر هم 6 دور دور زمین والیباله که تو پیچ ها سرعتتون رو خیلی میگیره و زمان رو از دست میدین
بعد از موفقیت تو این مرحله میرین واسه مصاحبه روانشناسی که سوالای کلی میپرسه مثل اینکه ترس از ارتفاع دارین؟ از تاریکی میترسین؟
اگه یه حیون بهتون حکله کنه گه خیلی نادر باشه چه میکنین یا 5 تا کلمه میگه حفظ کن آخر کار اونا رو ازت میپرسه یا چندتا کلمه میگه بعد از 5 دقیقه میگه از اخر به اول بگو و….
بعد ازاون میرین واسه تخصصی
که اونم سوالاتی کلی در مورد محیط زیسته
مثل وظایف محیط بان
مناطق 4 گانه محیط زیست و….
اطلاعات برای مطالعه رو میتونین از سایت خود سازمان در بیارین
دیروز از بین 30 نفر فقط 7 نفر تونستن برن واسه مصاحبه
و اینکه اگه برای یه شهر خاص همه نفرات قبول شده هم رد بشن براشون اهمیتی نداره و این طور نیست که نفرات با امتیاز بالاتر رو جذب کنن
آقای یگانه گفتن میره برای استخدامی سال های بعد تا دوباره جذب داشته باشیم
من خودم رد شدم ولی برای تک تک شما دوستان آرزوی موفقیت میکنم
سرفراز باشین
کاربری: صادق (مشاهده)
کاربری: صادق
سلام به همگی(برق منطقه ای گیلان)
دیروز صبح بهم از برق گیلان زنگ زدن که گزینش مورد تایید بوده بیام برای سو پیشینه و طب. تاکید داشتن که سریع تر بیایم که کارا زودتر انجام بشه
بعدش رفتم یه نامه دادن برای مرکز بهداشت برای طب
و برای سو پیشینه هم باید برین پلیس +۱۰ که جوابش حدود ده تا دوازده روز بعد پستی میاد در خونه
امروز هم نامه مرکز بهداشت رو برداشتم رفتم برای طب
که اونا نامه رو ازم گرفتن و سه بخش نامه دادن
۱- اعتیاد که تو همونجا ازم این ازمایش رو گرفتن
۲- یه نامه برای که باید برین پیش متخصص اعصاب و روان
۳- یه لیست از ازمایشاتی که باید برین ازمایشگاه ازتون بگیرن
بعد در نهایت باید همه اینارو که انجام شد ببریم مرکز بهداشت برای جمع بندی اینا
که فکر کنم در نهایت یه نامه بده برای برق منطقه ای
قیمت ها:
اعتیاد ۲۸۵۰۰ تومان
روانپزشک ۶۰۰۰۰ تومان
ازمایشگاه ۶۲۰۰۰ تومان
سو پیشینه ۳۲۰۰۰ تومان
موفق باشین همگی

پیشنهاد مطالعه

اگر به دنبال اطلاعاتی دقیق و کامل درباره آزمایش‌های پزشکی برای تایید وضعیت جسمانی متقاضیان هستید، توصیه می‌شود از طریق لینک زیر به صفحه‌ای که درباره معاینات پزشکی قبل از استخدام توسط کارشناسان ایران استخدام آماده شده است، مراجعه نمایید. 

مشاهده صفحه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2646058
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد