• ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

تعیین تکلیف معلمان سال ۹۱ تا ۹۹ توسط کمیسیون آموزش مجلس

تعیین تکلیف معلمان سال ۹۱ تا ۹۹ توسط کمیسیون آموزش مجلس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جا ماندن حدود 253 نفر از معلمان از تعیین تکلیف 

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 25 خرداد 1400: تعیین تکلیف معلمان سال 91 تا 99 توسط کمیسیون آموزش مجلس

عضو کمیسیون آموزش گفت: این کمیسیون می‌خواهد معلمان وارد شده از سال ۹۱ تا ۹۹ را تعیین تکلیف کند؛ چراکه قانون استخدامی برای سال ۹۱ به بعد وجود ندارد.
مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قانون برای استخدام معلمان حق التدریسی، خرید خدمات، پیش دبستانی و نهضتی تا ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۱ تعیین تکلیف کرده است، گفت: کمیسیون آموزش می‌خواهد معلمان وارد شده از سال ۹۱ تا ۹۹ را تعیین تکلیف کند؛ چراکه قانون استخدامی برای سال ۹۱ به بعد وجود ندارد. بر این اساس با تدوین دستورالعمل، تعیین تکلیف به صورت قانونمند انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود ۲۵۳ نفر از معلمان از تعیین تکلیف جا مانده‌اند که پس از تاریخ ۲۶ مهر ماه ۹۱ تا پایان همان سال یعنی از آبان ماه به بعد وارد این حوزه آموزش و پرورش شده بودند؛ در کمیسیون آموزش و تحقیقات طرحی را آماده می‌کنیم که این تعداد هم وارد همان گروه‌های پیشین شوند و تعیین تکلیفشان صورت بگیرد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: قرار شده با آقای احمدی لاشکی معاون حقوقی آموزش و پرورش صحبت کنیم و بررسی شود آیا این ۲۵۳ نفر را می‌توان با معلمان قرآنی هم تاریخ کنند یا نه. اگر آموزش و پرورش چنین پیشنهادی را نپذیرد، ۲۵۳ نفر معلم یاد شده مشمول ماده ۲۸ خواهند شد.

این نماینده یادآور شد: بر این اساس هر ساله و بر مبنای ردیف بودجه سازمان امور اداری و استخدامی، تعدادی از افراد وارد وزارت آموزش و پرورش می شوند که امسال، با ۲۵ هزار نفری که جذب آموزش و پرورش می‌کنند، تقریباً تعیین تکلیف معلمان تا همان تاریخ مذکور در سال ۹۱ انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2342528
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k