• ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات زمان ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان نهایی آموزگاری

جزئیات زمان ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان نهایی آموزگاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه زمان ثبت‌نام حضوری و تطبیق مدارک

 
ضمن عرض تبریک خدمت پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش، کارشناسان ایران استخدام در این صفحه به تشریح جزئیات در خصوص زمانبندی ثبت نام حضوری و تطبیق مدارک پذیرفته شدگان نهایی آموزگاری پرداخته‌اند. جهت اطلاع از تمامی جزئیات و حضور به موقع در پردیس/مرکز محل آموزش مهارت آموزان، این صفحه را تا انتها بررسی نمایید.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

 

زمان شروع دوره مهارت آموزی

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ با توجه به شروع پودمان از تاریخ 13 مرداد 1403، ثبت نام حضوری و تطبیق مدارک پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزگاری که قبلا فرایند ثبت نام غیر حضوری را به اتمام رسانده اند نیز از همان تاریخ خواهد بود.

توجه داشته باشید: در این هفته از مراجعه حضوری به پردیس‌ها و مراکز خودداری فرمایید.

عدم ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک تا پایان تاریخ تعیین شده به معنی انصراف از دوره تلقی خواهد شد.

 

مدارک مورد نیاز جهت تطبیق

در ادامه مدارک مورد نیاز جهت تطبیق در پردیس/مرکز محل آموزش مهارت آموزان آورده شده است:

تصویر کلیه صفحات شناسنامه 

تصویر پشت و روی کارت ملی 

تصویر عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی 

تصویر کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت برای برادران 

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

تصویر گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن)

فرم تعهد ( درصورت دارا بودن)

مدارک ایثارگری (در صورت دارا بودن)

پرداخت شهریه

مهارت آموزان موظف هستند در زمان ثبت نام حضوری شخصاً، اصل مدارک ثبت نامی را صرفا جهت تطبیق با مدارک بارگذاری شده در سامانه به همراه داشته باشند.

 

تذکرات مهم ثبت نام حضوری

آن دسته از مهارت آموزان جامانده از سری های قبل (رشته آموزش ابتدایی و کودکان استثنایی) که موفق به شرکت یا اتمام دوره نشده اند، در صورت ارائه درخواست کتبی برای شروع و ادامه دوره به پردیس محل آموزش خود می توانند در این دوره شرکت نمایند.

البته مشروط به اینکه از معرفی آنها به دانشگاه بیش از یکسال نگذشته باشد (استناد به بخشنامه شماره 192043/710 مورخ 1403/8/24) وزارت آموزش و پرورش دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می باشد که پودمان نخست آن از تاریخ 13 مردادماه آغاز می شود.

بدیهی است پاسخگویی به مشکلات پذیرفته شدگان برعهده استان محل برگزاری دوره می باشد لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

مسئولیت صحت و سقم ثبت نام، درج مشخصات و بارگذاری مدارک برعهده مهارت آموز است و در صورت تشخیص وجود مغایرت در مدارک ارائه شده تا پایان دوره، شرکت متقاضی در دوره مهارت آموزی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

کلاس‌های پودمان

مهارت آموزان باید پس از ثبت نام براساس برنامه اعلامی سامانه مروارید در کلاس های پودمان شرکت نمایند. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام ننماید امکان شرکت وی در پودمان و امتحانات پایانی و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

راهنمای ثبت نام در سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

پودمان های اول و دوم این دوره به صورت حضوری برگزار می شود.

تشکیل کلاس پودمان اول از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته براساس برنامه اعلامی پردیس محل برگزاری دوره می‌باشد، پودمان دوم از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شهریه‌های پودمان

شهریه دو پودمان برای هر مهارت آموز 54/000/000 ( پنجاه و چهار میلیون ریال) می‌باشد که می‌بایست در فرآیند ثبت نام در سامانه مروارید در قسمت پرداخت شهریه نسبت به واریزآن اقدام شود.

شهریه پودمان اول 27/000/000 (بیست و هفت میلیون ریال) می‌باشد که مهارت آموز باید نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام نماید، در صورت عدم پرداخت امکان انتخاب واحد میسر نمی‌باشد.

باقی مانده شهریه که مربوط به پودمان دوم می باشد مبلغ 27/000/000 (بیست و هفت میلیون ریال) که جهت رفاه حال مهارت آموزان تا پایان دوره (قبل از آزمون اصلح) موظف به پرداخت آن در سامانه مروارید می باشند.

نکته مهم جهت واریز شهریه: حتما باید به سامانه مروارید مراجعه نمایید و از قسمت پرداخت شهریه نسبت به واریز اقدام نمایید. پرداخت از درگاه های دیگر در سامانه مروارید ثبت نمی گردد.

در خصوص شهریه پودمان اول مبلغ ثبت شده به صورت پیش فرض در سامانه 27/000/000 ریال می‌باشد، اگر این مبلغ در سامانه ثبت نشده است و عدد صفر ثبت شده است در هنگام واریز شهریه مبلغ 27/000/000 را تایپ نمایید و سپس اقدام به پرداخت نمایید.

 

ویدئو | پاسخ به مهم‌ترین پرسش‌ها

در گفت و گوی روابط عمومی با رئیس مرکز توسعه و بهسازی منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، به مهم ترین پرسش های مهارت آموزان ماده ۲۸ پاسخ داده شده است.

ورود به صفحه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2881865
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد