• ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات مشمولان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان

جزئیات مشمولان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش حقوق شامل کدام کارمندان و بازنشستگان می شود؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اقتصاد نیوز،  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تشریح جزئیات در خصوص مشمولان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان پرداخت.

به گزارش اقتصادنیوز ، جعفر قادری ، با اشاره به تصویب کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در مجلس، گفت: در این لایحه دولت پیشنهاداتی برای ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری آورده است.

وی بیان کرد: در لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری برای افزایش حقوق مشمولان صندوق تأمین اجتماعی هیچ پیشنهادی نیامده است، چرا که از ابتدای امسال مشمولان صندوق تأمین اجتماعی افزایش حقوق خود را دریافت کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری برای کارکنان دولت یعنی شاغلان و بازنشستگان دولتی است، تصریح کرد: البته کارکنان دولت که مشمول قانون کار هستند هم قبلاً ۳۸ درصد افزایش حقوق داشتند و لایحه مذکور برای این افراد هم افزایش حقوق در نظر نگرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حقوق کارکنان دولت که در مشاغل غیر کارگری هستند و تحت شمول صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری هستند، افزایش خواهد یافت.

قادری درباره میزان افزایش حقوق مشمولان لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری، گفت: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز ۹۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. علاوه بر این، برای حق عائله‌مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند هم ۱۰۰ هزار تومان به حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری اضافه خواهد شد

وی ادامه داد: در مجموع به هر شاغل و بازنشسته دولتی کشوری یا لشکری بین یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اضافه می‌شود و مواردی چون حق عائله‌مندی و حق اولاد هم برای لحاظ خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، بیان کرد: ما در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بحث و تبادل نظر کردیم و گفتیم که بازنشستگان انتظار همسان‌سازی حقوق هم دارند. بر این اساس، برای آنان پیش بینی کردیم که علاوه بر افزایش حقوقی که بر اساس لایحه مذکور خواهند داشت، ۵ درصد هم به حقوق آنان اضافه شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت پیشنهاد آورده بود که مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بین ۵ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کند که ما آن را به ۳۰ درصد افزایش دادیم و دولت هم قبول کرد. همچنین حقوق جانبازان و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار افزایش خواهد یافت.

منبع: اقتصاد نیوز

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2646272
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد