• ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

حداقل حقوق سال آینده ۱۰ میلیون تومان تعیین شد

حداقل حقوق سال آینده ۱۰ میلیون تومان تعیین شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش حداقل 3 میلیون تومان به حقوق افراد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری حیات، عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه گفت: حداقل حقوق تعیین شده برای سال آینده 10 میلیون تومان است.

جبار کوچکی‌نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده گفت: در بودجه ۱۴۰۳ علاوه بر افزایش ۲۰ درصدی میزان حقوق،همترازی ۴۰ درصدی را نیز در نظر گرفته‌ایم که این افزلیش حقوق بازنشستگی رقم قابل توجهی می‌شود.

وی ادامه داد: در کمیسیون تلفیق حداقل حقوق دریافتی افراد برای سال آینده ۱۰ میلیون تومان است که جهش خوبی به حساب می‌آید. بودند افرادی که ۷ تا ۶ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند که با این مصوبه کمیسیون حدودا ۳ میلیون تومان حقوق شان بیشتر می‌شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه افرادی که کمتر از ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می کنند از مالیات معاف می شوند و بیشتر از آن به صورت پلکانی است افزود: تخصیص  ۱۷۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان بود با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازنشستگان ما، بازنشستگان تامین اجتماعی است باید همترازی ۴۰ درصدی در برنامه هفتم و ۲۰درصدی بودجه سال آینده را اجرا کند.

دولت باید حدود ۱۷۰هزار میلیارد تومان از بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند تا این سازمان نیز بتواند از این منابع، همترازی و افزایش حقوق بازنشستگان را انجام دهد.

مشاهده صفحه جامع میزان افزایش حقوق کارکنان

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق کارمندان دولت

منبع: خبرگزاری حیات

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2831364
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد