• ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

خبر پرداخت مطالبات کارگران و کارکنان گرگان

خبر پرداخت مطالبات کارگران و کارکنان گرگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تصویب بودجه 18 هزار میلیارد ریالی برای گرگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به تصویب بودجه 18 هزار میلیارد ریالی برای گرگان گفت: تمام مطالبات کارگران و کارکنان استان پرداخت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از پرداخت مطالبات کارگران، کارمندان و تعدادی از پیمانکاران در سال گذشته خبر داد و گفت: با بررسی‌های کمیسیون‌های تخصصی بودجه ۱۸ هزار میلیارد ریالی برای سال‌جاری مصوب شده است.

ناصر گرزین در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان وظیفه خدمات‌رسانی به شهروندان به صورت بامداد تا بامداد را در دستور کار دارد، اظهار کرد: این خدمات‌رسانی مختص به ایام خاص نیست و در طول سال شاهد تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر دست‌اندرکاران واحدها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث استقبال از بهار طبیعت که در اتفاقی خوش یُمن با بهار قرآنی تقارن دارد از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد، ادامه داد: با کم‌رنگ‌تر شدن مباحث مربوط به کرونا و پیش‌بینی استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از شهر گرگان در نوروز ۱۴۰۲، شهرداری بسترهای لازم برای استقبال از این دو بهار را از چند هفته گذشته فراهم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از تدارک و تجهیز پنج مکان در اقصی نقاط شهر برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و افزود: سازمان سیما و منظر و واحد عمران با اقدامات لازم چهره شهر را برای استقبال و میزبانی از گردشگران آماده کردند که خوشبختانه این تلاش‌ها ثمر داد و زمینه رضایت شهروندان و گردشگران را فراهم کرد.

وی با اشاره به پرداخت به موقع مطالبات کارگران، کارمندان و تعدادی از پیمانکاران در سال گذشته خاطرنشان کرد: با بررسی‌های کمیسیون‌های تخصصی بودجه ۱۸ هزار میلیارد ریالی برای سالجاری مصوب شد که نسبت به سال قبل رشد ۲۰ درصدی دارد.

گرزین، افزایش هزینه‌های جاری را آسیب جدی در تدوین برنامه‌های شهرداری‌های سراسر کشور دانست و تصریح کرد: ۵۱ درصد بودجه شهرداری گرگان جاری بوده و این یک نقطه ضعف است.
 
وی کار در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، مبلمان شهری، تفریحی و... را از اولویت‌های پیش‌روی شهرداری گرگان در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در سال‌جاری سورتمه هزارپیچ و شهربازی سرپوشیده آن مجتمع گردشگری تکمیل و افتتاح شود.

منتخب مردم گرگان در شورای اسلامی شهر از کاشت درختان مثمر به عنوان یکی از ایده‌های خوب در حال اجرا در گرگان نام برد و اضافه کرد: فرش‌های گل در چند نقطه گرگان ایجاد شده و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا خدمات‌رسانی و زیباسازی در همه محلات حتی محلات کم‌برخوردار ارائه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2717765
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد