آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

استخدام آموزش و پرورش 98 (آمادگی برای آزمون)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: 257,597 (نمایش)
  • دیدگاه های منتظر: ۱۸ دیدگاه
  • ارسال کننده: (admin (علی احمدزاده))
اطلاعات بیشتر

ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 98


راهنمای مطالعه برای آزمون استخدام آموزش پرورش
🔗 دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی آموزش و پرورش 🔗 دانلود بسته ویژه تمام سوالات استخدامی آموزش و پرورش (به همراه سوالات سال 97)
🔗 دانلود بسته آمادگی برای آزمون استخدامی فراگیر هفت – 40 درصد تخفیف 🔗 دانلود جزوات و درسنامه های آموزشی (اختصاصی ایران استخدام) 
🔗 دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش  🔗 دانلود رایگان اصل سوالات استخدام آموزش و پرورش + سوالات سال 97
🔗 سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی 🔗 سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) 
🔗 دانلود نمونه سوالات تخصصی و عمومی دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش 🔗 دانلود نمونه سوالات تخصصی و عمومی آموزگار دوره ابتدایی آموزش و پرورش
🔗 دانلود نمونه سوالات تخصصی و عمومی هنر آموز کامپیوتر آموزش و پرورش 🔗 دانلود نمونه سوالات تخصصی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش
🔗 دانلود نمونه سوالات تخصصی و عمومی هنر آموز حسابداری آموزش و پرورش 🔗 دانلود نمونه سوالات تخصصی هنر آموز الکتروتکنیک آموزش و پرورش
جهت ورود به صفحه جامع سوالات خودآزمای آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

استخدام هفتمین آزمون فراگیر ویژه وزارت آموزش و پرورش – 31 شهریور 98

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان مذکور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در هفتمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد:

> شرایط عمومی

۱. داشتن تابعیت ایران

۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

۵. داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند

۶. عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح

۹. داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند

۱۰. به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

۱۱. داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (۲۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی سال (۳۰) برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (۳۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (۴۰) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل پنج (۴۵) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.

تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند و سایر مشمولین سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد در صورت ثبت نام در آزمون، ضمن رعایت تبصره ۲ همین ماده، مکلف به رعایت حداکثر سنهای اعلام شده در این دفترچه میباشند، در غیراین صورت از سایر فرایند استخدام حذف خواهند شد.

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها
– میزان مدت خدمت ضرورت
– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

جهت مشاهده ادامه شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مورخ 31 شهریور سال 98 اینجا کلیک نمایید

توجه مهم:
جهت مشاهده ادامه شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش مورخ 31 شهریور سال 98 اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود فهرست شغل محلهای اداره کل آموزش و پرورش استانها اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده شهر و جنسیت مورد نیاز آزمون استخدام آموزش پرورش (سال 98) اینجا کلیک نمایید
+ جهت مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98) اینجا کلیک نمایید

+ جهت دانلود مواد آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود کد و نام استان و شهرستان اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم پیش نویس ثبت نام اینجا کلیک نمایید

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن کامل آگهی در سایت سازمان سنجش کشور اینجا کلیک نمایید

اطلاعات و جزئیات استخدام وزارت آموزش و پرورش سال 98
🔗 دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 🔗 رشته های مورد نیاز آزمون استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 شهر مورد نیاز آزمون استخدام آموزش پرورش (سال 98) 🔗 مواد آزمون‌ عمومی و تخصصی استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 جنسیت مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش (سال 98) 🔗 حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش (سال 98)
🔗 شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98) 🔗 جدول کد و عناوین خوشه های شغلی آزمون استخدامی آموزش پرورش (سال 98)
🔗 شرایط بومی‌ پذیری در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
🔗 شرایط سنی متقاضیان آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش (سال 98)
اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش 

جدول اختصاصی 31 استان استخدام آموزش و پرورش
ردیف لینک آموزش و پرورش استان  لینک مشاهده ردیف لینک آموزش و پرورش استان لینک مشاهده
1 استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مشاهده 17 استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مشاهده
2 استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی مشاهده 18 استخدام آموزش و پرورش فارس مشاهده
3 استخدام آموزش و پرورش اردبیل مشاهده 19 استخدام آموزش و پرورش قزوین مشاهده
4 استخدام آموزش و پرورش اصفهان مشاهده 20 استخدام آموزش و پرورش قم مشاهده
5 استخدام آموزش و پرورش البرز مشاهده 21 استخدام آموزش و پرورش کردستان مشاهده
6 استخدام آموزش و پرورش ایلام مشاهده 22 استخدام آموزش و پرورش کرمان مشاهده
7 استخدام آموزش و پرورش بوشهر مشاهده 23 استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه مشاهده
8 استخدام آموزش و پرورش شهر تهران مشاهده 24 استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مشاهده
9 استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران مشاهده 25 استخدام آموزش و پرورش گلستان مشاهده
10 استخدام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مشاهده 26 استخدام آموزش و پرورش گیلان مشاهده
11 استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی مشاهده 27 استخدام آموزش و پرورش لرستان مشاهده
12 استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی مشاهده 28 استخدام آموزش و پرورش مازندران مشاهده
13 استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی مشاهده 29 استخدام آموزش و پرورش مرکزی مشاهده
14 استخدام آموزش و پرورش خوزستان مشاهده 30 استخدام آموزش و پرورش هرمزگان مشاهده
15 استخدام آموزش و پرورش زنجان مشاهده 31 استخدام آموزش و پرورش همدان مشاهده
16 استخدام آموزش و پرورش سمنان مشاهده 32 استخدام آموزش و پرورش یزد مشاهده
جهت مشاهده اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامی زمان آزمون استخدامی کارت آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی
اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
دانلود بسته ویژه اصل سوالات آزمون های استخدامی آموزش و پرورش معرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
برای قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش چه بخوانیم؟  نمونه کارنامه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامی راهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
بخشنامه شرایط و ضوابط جذب معلم در آموزش و پرورش فرم اطلاعات فردی گزینش آموزش و پرورش
جهت مشاهده صفحه آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور اینجا کلیک نمایید
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی“ایران استخدام” را در پیام رسان ها دنبال کنید

آرشیو آگهی های استخدام آموزش و پرورش – سال های 97، 96، 95، 94، 89

جهت مشاهده آگهی های استخدام آموزش و پرورش (سال های 97، 96، 95، 94، 89) اینجا کلیک نمایید



اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

🙂
  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظرانی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

جهت دریافت آخرین اخبار و آگهی های مهم استخدامی از طریق کانال تلگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۵۳
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۴۲

سلام دوستان میخواستم ی مشورت بگیریم ،من معلم غیرانتفاعیم اگه ازمون اواخر مهر باشه یا حتی جوابش بیاد من برم مدرسه یا نه ،چون برا ازمونم خوندم اگه قبول بشم ک باید کلاسمو ول کنم در حق بچه ها اجحاف میشه اگه قبول نشم ک بیکار میمونم ب نظرتون چیار کنم (:mda:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۲۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۷۶

کلاسای مهارت اموزی معمولا 4شنبه و 5شنبه ست قبولم بشی ب سختی میتونی امسال و ادامه بدی برا سال بعد دیگ نرو

پاسخ دهید
  • نویسنده: منتظر
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۰۱:۱۹
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۹۳۵

سلام منم معلم هستم اگه قبول بشی کلاس ها اخر هفته هست تداخلی با کلاس مدرسه تو نداره . اگه چهارشنبه ها صبح کلاس باشه میتونی از مدیر مدرسه مرخصی بگیری . من فقط الان شک دارم به زمان ازمون میگم اگه ابان ازمون باشه کلا امسال قید مدرسه غیر دولتی رو بزنم نرم سر کار فقط درس بخونم .

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۳۳
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۰۷

مرور نکات درس تربیتی (پرورشی):

یادگیری:کسب دانش و اطلاعات ،عادات مختلف،مهارت های متنوع و راههای گوناگون حل کردن مسایل،فراگیری رفتارها و اعمال مفید و پسندیده حتی به عنوان کسب رفتار و اعمال ناپسند دانست.
یادگیری از دیدگاه هرگنهان و السون:
یکی از مهم ترین زمینه ها در روانشناسی امروز و در عین حال یکی از مشکل ترین مفاهیم
معروف ترین تعریف یادگیری:.
به فرایند تغییر نسبتا پایدار در رفتار یا توان رفتاری که حاصل (تجربه)است .
ویژگی های یادگیری؛
یادگیری چه ساده چه پیچیده به تغییر می انجامد
نکته؛؛هرچنو یادگیری به تغییر می انجامد اما هر تغییری یادگیری نیست.
تغییر باید نسبتا پایدار باشد تا ان را یادگیری بنامییم.
تمایز بین یادگیری و رفتار:
یادگیری نوعی توانایست که در فرد ایجاد میشود و تنها از طریق مراجعه به رفتار اشکار می توان از ان مطلع شد
رفتار به اعمال و حرکات مختلف درونی و بیرونی گفته میشود.
روانشاسان رفتار را به دو دسته اشکار و نهان تقسیم میکنند
رفتار اشکار:
به اعمالی که مستقیم قابل مشاهده اند گفته میشود
رفتار نهان:
به اعمال درونی فرد کع به طور مستقیم قابل مشاهده نیست گفته میشود
از طریق رفتار اشکار میتوان به رفتار نهان پی برد
گیج و برلاینر:
همه روان شناسان نیازمدند به رفتار اشکار فرد را مشاهده قرار دهند تا تعیین کنند که تغیراتی که یادگیریست در فرد اتفاق افتاده یا خیر
شباهت رفتار و عملکرد:
اشاره به جنبه های قابل مشاهده ی یادگیری
تفاوت رفتار و عملکرد:
رفتار به هر گونه عمل شخص گفته میشود
عملکرد به نتیجه ی عمل فرد اشاره دارد که در ارزیابی از میزان یادگیری او مورد استفاده قرار میگیرد.
گانیه:
عملکرد ها رفتار هایی هستند که بر حسب تاثیرشان دسته بندی میشوند و نام گداری میشوند
نکته:
عملکرد همان محصول یادگیری هست
هیلگاررد و باور:
تفاوت بین یادگیری و عملکرد متفاوت است بین (دانستن چگونه انجام دادن کاری و انجام دادن ان)

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۳۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۰۸

نکات فلسفه تعلیم و تربیت:

انسان گرایی:دانش اموز محور
پراگماتسیم: محصول محور یا فعالیت محور
ایده الیست: معلم محور
متافیزیک ایده الیست: موضوع محور
واقع گرایان: معلم محور
پایدار گرایی: دانش اموز محور
بازسازگرایی: دانش اموز محور
اگزیستانسیاایسم: شاگردمحور یا فرد گرا
بنیادگرایی: معلم محور وموضوع محور
رئالیسم: موضوع محور
روسو: فرد گرا
کمونیسم: موضوع محور
بنیانگذار منطق سوری: ارسطو
بنیانگذار فلسفه تاریخی: کارل مارکس
بنیانگذار نخستین کودکستان: فروبل
بنیانگذار پدیدار گرایی: هوسرل
بنیانگذار فلسفه برای کودکان:لیمین
بنیانگذار جامعه شناسی علمی: ابن خلدون
بنیانگذار عقل گرایی: دکارت
بنیانگذار ایده الیسم: افلاطون
بنیانگذار تعلیم وتربیت جدید مغرب زمین: کومنیوس
بنیانگذار لیبرالیسم: جان لاک
بنیانگذار روش علمی در اموزش و پرورش: هربارت
پایه گذار علمی شدن علوم تربیتی: هربارت

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۳۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۱۳

طرح سئوالات عینی:

📌 سوالات چند گزینه ای ؛

عدم استفاده از گزینه های تکراری
در صورت منفی بودن سئوال ، آن را برجسته جلوه دهید
پرهیز از عباراتی مانند؛ همه آن چه در بالا گفته شدتمامی موارد فوق و هیچکدام
جایگاه گزینه های درست را در سئوالات مختلف به صورت تصادفی انتخاب کنید
دو گزینه کاملا متضاد را به کار نبرید- در صورتی که جمله سئوال ناتمام است ، جای خالی باید در پایان سئوال قرار بگیرد.

📌 صحیح وغلط :

سئوالاتی مختصر و روشن
پرهیز از نگارش عباراتی مانند همه، بعضی وقت ها ، غالبا ، هرگز و…
پرهیز از نوشتن عینی جملات کتاب بهتر است تعداد سئوالات صحیح و غلط به یک اندازه باشد

بهتر آن است که آزمون شونده جمله غلط را تشخیص دهد و شکل درست آن را بنویسد- می توانید از جملات نیمه تمام استفاده نمایید.

📌کامل کردنی :
عبارت با ارزش جمله باید حذف شود .

📌 جور کردنی :

همگون بودن پرسش ها و پاسخ ها
نگارش پرسش و پاسخ در جملاتی کوتاه
عدم استفاده از جملات نیمه تمام
پرهیز از پرسش ها و پاسخ هایی که کاملا با هم جور هستند
مشخص کردن پرسش ها با شماره و پاسخ ها با حروف
تعداد گزینه های جواب باید بیش تر از گزینه های پاسخ باشد.

📌 تصحیح کردنی :

در هر سئوال فقط باید یک جای خالی در نظر گرفته شود و بهترین حالت، آن است که در وسط جمله باشد

عدم استفاده از جای خالی در آغاز جمله

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۳۸
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۱۴

انواع روشهای تدریس:

✍ روش کاوشگری علمی :
این الگو باعث آموزش علمی به سبکهای مشخص و آموزش مفاهیم بنیادی در دانش آموزان می گردد .
رسالت معلم در این الگو پرورش کاوشگری , ایجاد جوی توام با همکاری و داشتن انعطاف است.
این الگو منجر به دانش علمی تعهد به کاوشگری علمی, ژرف اندیشی و روح مهارت همکاری در دانش آموزان می شود. مـراحل این الگو عبارتند از:
1) فراهم آوردن زمینه جسنجو برای دانش آموزان .
2) تعیین مسئله از سوی دانش آموزان .
3) مشخص کردن مسئله در هر جستجو توسط دانش آموزان .
4) دانش آموزان حدس در خصوص راههای توضیح مشکل می پردازند.
✍ الـگــــوی تدریس غیـــــر مستقیم :
این الگو باعث مشارکت فراگیران در یادگیری شده و به آنها یاد می دهد که چگونه خود را به فراگیری مطالب پرداخته و مسائل را حل نمایند.
معلم نقش هادی, راهنما و تسهیل کننده را دارد و دانش آموز آغاز کننده به نحوی که معلم به دانش آموزان کمک می کند تا مسائل را تعریف و برای حل موفقیت آمیز آنها اقدام نمایند.
همچنین معلم بایستی مکانی آرام توام با جو مثبت و اطلاعات مورد نیاز برای دانش آموزان فراهم نماید.
این الگو دانش آموزان را قادر به افزایش آگاهی فردی, رشد خود, هدفهای اجتماعی و تحصیلی متنوع می نماید.
✍ مراحل تدریس این الگو عبارتند از:
1) تعریف موقعیت توسط فراگیر به نحوی که معلم ابراز احساسات را ترغیب می کند.
2) کشف مشکل بوسیله دانش آموزان .
3) رشد بینش توسط بحث دانش آموزان در باره مسئله و حمایت معلم از آنها.
4) برنامه ریزی و تصمیم گیری توسط دانش آموزان .
5) یکپارچگی از طریق توسعه بینش دانش آموزان در خصوص مسئله و حمایت معلم از آنها.
✍ الگـــوی بدایع پــــردازی ( افـــزایش تفکــــر خلاق )
هدف این الگو افزایش تفکر خلاق و مشکل گشایی در مواقع خاص, بر هم زدن سنتهای متداول و گسترش افقهای فردی و اجتماعی در دانش آموزان است.
معلم سوالاتی از دانش آموزان می نماید, ولی پاسخ دانش آموزان کاملاً باز است و معلم بایستی کمک کند تا شاگردان تفکر خود را بسط دهند این الگو باعث رشد خلاقیت و نوع آوری, همبستگی گروه و بر هم زدن سنتها در نزد انظار می شود.

پاسخ دهید
  • نویسنده: محمد
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۲۶
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۹۳

دوستان به نظرتون اگه از الان بخام شروع کنم به خوندن دیر نیس و برای دروس عمومی اگه فقط درسنامه ایران استخدامو بخونم کافیه؟؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: بهار
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۱:۴۱
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۵۸۸

برای شروع کردن هیچوقت دیر نیست.هنوز وقت هست. بدون اتلاف وقت بخون فقط. خدا هرچی بخواد

پاسخ دهید
  • نویسنده: م.ق
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۲۲
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۸۶

به آقا سجاد
آره واقعا میشه بگیم امروز چقد خسته شدیم دانشگاه زیاد طول کشید، ای خدا.. (:fool:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: سجادکامپیوتر
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۳۳
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۹۰

یا مثلا بگیم کلاس سنجش و ارزیابی خیلی خوبه (:laugh1:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: حجی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۵۲
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۵۲

واقعا چرا رشته مهندسی شیمی نباید جز رشته ها باشه؟؟؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: ع.عابدی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۴۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۴۳

میشه بگید ازمون کتبی ضریب مهم تری داره یا مصاحبه و اینکه چه جور سوالاتی در مصاحبه مطرح میشه

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۳۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۹۳

اصلش همان نمره علمی آزمون هست ،مصاحبه هم وقت زیاده تا راجع بهش صحبت بشه ،مصاحبه تخصصی و تربیتی دارید اگر انشالله جز نفرات دو یا سه برابر ظرفیت باشید و بعد مرحله گزینش هست ولی اصلش همان نمره علمی ازمون

پاسخ دهید
  • نویسنده: مونا گیلان
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۱:۱۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۵۶۴

آزمون کتبی مهمتر از مصاحبه ست، 70 درصد آزمون و 30 درصد مصاحبه تاثیرگذاره، ان شاءالله وقتی قبول شدی بعد همینجا تو قسمت نظرات دوستان درمورد مصاحبه تجربه هاشونو درمیون میذارن، مصاحبه خیلی سخت نیست نگران اون قسمتش نباش میری داخل اتاق مصاحبه سه نفر میان هی سوال جوابت میکنن راجب رشته ت راجب شغل مهلمی راجب خودت و خصوصیاتت و ازت میخوان یه مبحثی رو تدریس کنی و بعد خودشون به عنوان دانش آموزات شلوغ میکنن تو باید کنترل کنی کلاسو خیلی بامزه ست (:rofl:) (:sarcastic:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: ع.عابدی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۴۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۳۹

سلام و درود. میخواستم بدونم این ازمون استخدامی ۹۸پس کی هست؟من ازتیر منتظره ازمونم اما خبره دقیقی نیست. و اینکه منابع دروس تخصصی دبیری فیزیک رو میخوام. ممنونم

پاسخ دهید
  • نویسنده: پشتیبان یک (مریم احمدی)
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۵۱
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۵۱
  • نویسنده: انتظار اموزگاری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۳۰
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۲۰

لطف میکنید بگید شما چ منابعی رو میخونید

پاسخ دهید
  • نویسنده: نازنین 68
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۰۲
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۶۵

سلام , منابع اموزگاری , روانشناسی پرورشی سیف یا مدرسان ,, روانشناسی رشد لورا برک یا مدرسان,, سنجش وارزشیابی سیف یا مدرسان ,, فلسفه گوتک , نقیب زاده , شعاری نژاد ,شریعتمداری , نلر , یا مدرسان ,, فنون تدریس شعبانی ,فتحی اذر , یا ماهان ,,

پاسخ دهید
  • نویسنده: انتظار اموزگاری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۲۹
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۱۸

اگه همه تخصصیارو مدرسان بگیرم و فنون شعبانی بگیرم امکانش هس قبول شم؟؟؟هانیه نازنین ناشناس لطف میکنید جواب بدین (:boast:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: هانیه
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۲۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۷۷

سلام اره چرا نشی؟ مام همینارو داریم میخونیم و انتظار داریم قبول شیم 😀

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۳۸
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۹۵

اره قشنگ بخون قبولی ولی دقیق و ریز بخون

پاسخ دهید
  • نویسنده: سعید
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۲۶
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۱۴

رشته های مدیریت میتونن در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنن؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: پشتیبان یک (مریم احمدی)
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۳۳
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۲۴

سلام
دوست عزیز در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص شرایط مورد نظر منتشر نشده است.
شما میتوانید در همین سایت (ایران استخدام) پیگیر آخرین اخبار مربوطه طی آینده باشید.
موفق باشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۴۱
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۳۶

خیر مدیریت در آ.پ پذیرش ندارد

پاسخ دهید
  • نویسنده: رضا
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۲۲
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۰۴

متاسفم براتون گروه ادمین محترم!
خودتون میدونی برا چی# (:negative:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: پشتیبان یک (مریم احمدی)
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۵۳
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۵۳

متشکرم!

پاسخ دهید
  • نویسنده: دخترلر
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۲۱
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۹۹

وای خدا هانیه جووووون😂

پاسخ دهید
  • نویسنده: هانیه
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۲۲
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۸۷
  • نویسنده: امیر
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۵۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۵۵

سلام.دوستان معارفی کسی نیست؟دبیر معارف

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۲۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۱۶

سلام من هستم از کرمانشاه .شما مال کدوم شهری؟

پاسخ دهید
  • نویسنده: میم معارف
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۱:۴۳
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۵۹۰

سلام بچه های معارف بیاین کم کم جمع بشیم نکته بزاریم… (:ok:)
اینجوری انگیزمون بیشتر میشه…

پاسخ دهید
  • نویسنده: مهین
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۴۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۴۴

با سلام، برای شرط ثبت نام ازمون استخدامی سال ۹۸ لطفا شرط سنی و بومی بودن را از شرکت کننده ها دریغ نکنید تا حقشان ضایع نشود، خواهش میکنم شرایط مثل ازمون سال ۹۷ باشد، ازمون سال گذشته عقب زده شدیم چشم امیدمون به آزمون امسال هست.با تشکر

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۳۹
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۹۶

دوست عزیز شرایط همان شرایط پارسال هست تعبیری نکرده است.

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۳۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۲۵

بازخورد و نقش آن در یادگیری:

در مدارس ما “آزمون” وسیله و ابزاری است برای “ارزشیابی پیشرفت تحصیلی”.
✍ ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، یعنی سنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه ی نتایج حاصل با هدف های آموزش از پیش تعیین شده، به منظور تصمیم گیری درباره ی این که آیا فعالیت های آموزشی معلم و تلاش های یادگیری دانش آموزان به نتایج مطلوب انجامیده اند و به چه میزانی؟
✍ از این تعریف می توان نتیجه گرفت، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، مستلزم دو اقدام اساسی است:

تعیین هدف های آموزشی«
سنجش یا اندازه گیری عملکرد یادگیرندگان
✍ کلاس درس، مکان پویایی است که در آن معلم و دانش آموز مرتباً در تعامل با یکدیگر قرار دارند؛ معلم سوال می کند، باز خورد ارائه می دهد، تشویق و انتقاد می کند، پرسش ها و تقاضاهای دانش آموزان را پاسخ می دهد و اگر دانش آموزی با مشکلی مواجه شود، او را راهنمایی و هدایت می کند و … در این نوشته، به بررسی تاثیر بازخورد معلم روی انگیزش دانش آموزان می پردازیم.

✍بازخورد معلم
بازخورد، واکنشی است در برابر یک پدیده. و راهبردی مهم در فرایندهای آموزشی. بازخورد های معلم چهار نوع است:

🔹 بازخورد عملکردی
🔸بازخورد انگیزشی
🔹 بازخورد اسنادی
🔸 بازخورد راهبردی
✍ بازخورد عملکردی

بازخورد عملکردی، بازخوردی است که در مورد صحت کار دانش آموز به او داده می شود و ممکن است شامل اطلاعات اصلاحی هم باشد. بازخورد عملکردی، بر یادگیری دانش آموزان اثر مهمی دارد.
✍ شاید بتوان گفت، معلمان در راستای چهار گونه از پاسخ های دانش آموزان، به آن ها بازخورد عملکردی ارائه می دهند:
1. پاسخ صحیحی که به سرعت و با قاطعیت داده می شود.
2. پاسخ صحیحی که با تردید داده می شود.
3. پاسخ غلطی که نشان دهنده ی بی دقتی است.
4. پاسخ غلطی که نشان دهنده ی ندانستن موضوعی یا آگاهی نداشتن از نحوه ی انجام کار است.
✍ بازخورد انگیزشی
بیشتر بازخوردهایی که معلمان به دانش آموزان می دهند، جنبه ی انگیزشی دارد.
✍ هدف اصلی بازخورد انگیزشی این است که دانش آموزان را هر چه بیشتر به انجام فعالیت های آموزشی مستمر تشویق و هدایت کند. بازخوردهای مثبت و اطمینان دهنده، بر احساس کارامدی تاثیر به سزایی دارند. مثلاً اگر فردی قابل اطمینان مانند معلم به دانش آموز بگوید که قدرت یادگیری خوبی دارد، او کارآمدی بالایی را تجربه خواهد کرد.
✍ بازخورد اسنادی
در بازخورد اسنادی، به منظور افزایش انگیزش دانش آموز، عملکرد او را به یک یا چند سند (عواملی که تصور می شود در حاصل کار او دخیل بوده اند)، ربط می دهند. برخی از دانش آموزان که در مراحل اولیه ی یادگیری دچار مشکل می شوند، آن را به کم توانی خود نسبت می دهند. دانش آموزانی که عقیده دارند فاقد توانایی لازم برای عملکرد خوب هستند، ممکن است با علاقه کار نکنند و به راحتی تسلیم شوند. این نوع اثرات انگیزشی منفی، روند یادگیری را کند می کنند.
در این حالت، معلمان می توانند به دانش آموزان یادآوری کنند که موفق نشدن خود را به جای عوامل غیر قابل کنترل، به عوامل قابل کنترل مانند تلاش کم، یا استفاده از راهبرد نامناسب نسبت دهند تا بتوانند با تلاش بیشتر و انتخاب راهبردی دیگر، عدم موفقیت خود را جبران کنند.
زیرا تحقیقات نشان داده است، اگر دانش آموزی شکست خود را به تلاش کم نسبت دهد، ممکن است در آینده بیشتر کار کند، چرا که تلاش ، امری قابل کنترل است و او ممکن است عقیده داشته باشد که با تلاش بشتر، به نتایج بهتری خواهد رسید. پس معلمان می توانند به دانش آموزان یاد بدهند که نتیجه ی کار خود را به تلاش و کوشش نسبت دهند نه ناتوانی. این نوع بازخورد دادن به تلاش دانش آموزان، اثرات سودمندی روی خودباوری کارامدی، و انگیزش آن ها خواهد داشت.
✍ بازخورد راهبردی
بازخورد راهبردی : به دانش آموز اطلاع می دهد که آیا او از راهبرد خود به خوبی استفاده می کند یا خیر و استفاده از راهبرد، چه قدر عملکرد او را بهبود بخشیده است. راهبرد ها به دانش آموزان کمک می کنند، به تکالیف توجه بیشتری کنند و روی مطالب مهم متمرکز شوند.
مطالب را سازمان دهی کنند و فضای فعال و مساعدی را برای یادگیری عمیق مهیا و آن را پایدار کنند. استفاده از راهبردها، به کارایی بهتر منجر می شود، که خود این عمل، کارامدی و انگیزش دانش آموز را افزایش می دهد.
✍ نتیجه گیری
به آزمون های تکوینی بیش از پیش توجه کنیم. زیرا به کمک این آزمون ها، نقاط ضعف دانش آموزان شناسایی می شود و به استناد آن ها می توانیم به آن ها بازخورد مناسب بدهیم.
برای اطمینان از اثر بخشی فعالیت های یاددهی و یادگیری، با توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان، بهتر است به کمک معلمان راهنما، شناخت بهتری از آن ها داشته باشیم.
در آزمون های کلاسی فقط به دادن نمره اکتفا نکنیم، بلکه بر اساس شناختی که از دانش آموزان بدست آورده ایم، رهنمودهای لازم را برای رفع نواقص یادگیری به آن ها گوشزد کنیم.
فراموش نکنیم که که هدف از آموزش های مدرسه ای، فقط آموزش ریاضی، فیزیک یا شعر نیست، بلکه هدف اصلی، تربیت انسان شایسته ای است که تمام ابعاد جسمی، عاطفی، فکری، روانی و اخلاقی او، به بهترین وجه پرورش یافته باشد.
به خاطر داشته باشیم که امروزه، “آموختن علم” همه جا و درهر زمانی مقدور است، ولی برای “آموزش های تربیتی و رشد همه جانبه ی دانش آموزان”، هیچ گزینه ای شایسته تر از معلم و هیچ جایی مناسب تر از ” کلاس درس و مدرسه” نیست. پس:
“تربیت، هدف اصلی مدرسه.
“تسلط بر روش های تربیتی” مهم ترین وظیفه ی هر معلم است.

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۴۱
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۳۱

مروری بر درس روش های فنون تدریس:

✍ روش بحث گروهی
روش بحث گروهی، گفتگویی است سنجیده و منظم درباره موضوعی خاص که موردعلاقه مشترک شرکت کنندگان در بحث است. این روش برای کلاسهایی قابل اجراست که جمعیتی بین 6 تا 20 نفر داشته باشند. روش بحث گروهی، روشی است که به شاگردان فرصت می دهد تا نظرها، عقاید و تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارند و اندیشه های خود را با دلایل هستند بیان کنند.

✍ چه دروس و موضوع هایی را می توان با روش بحث گروهی تدریس کرد؟
1- موضوعهایی که بتوان درباره آن نظرات مختلف و متفاوت ارائه داد.
2- فراگیران درباره موضوع، اطلاعات لازم را داشته باشند یا بتوانند کسب کنند.
3- موضوع موردعلاقه مشترک شرکت کنندگان در بحث باشد.
(در این روش، شاگردان بیش از استفاده از کتاب یا معلم، خود مولف به یافتن نتایج، اصول و راه حلها هستند و این در صورتی است که شاگردان به موضوع علاقه مند باشند.

مراحل اجرای روش بحث گروهی«

مرحله اول: آمادگی و برنامه ریزی
1- انتخاب موضوع :
موضوعات و عناوین روش بحث گروهی و ارتباط آنها با هدف، باید در قالب کلمات و جملات صریح و روشن بیان شود.
2- فراهم کردن زمینه های مشترک:
قبل از شروع بحث گروهی، لازم است سطح اطلاعات شاگردان درباره موضوع یکسان شود.
3- تعیین نحوه آرایش شبکه های ارتباطی:
ترتیب قرار گرفتن و نشستن فراگیران، در نوع ارتباط موثر است.
– رهبر گروه
– شاگردان
– شخص مهمان
– ناظر یا ارزیاب

مرحله دوم: روش اجرای بحث گروهی
1- وظایف معلم در روش بحث گروهی
الف: فراهم کردن امکانات
ب: شرکت در بحث:
معلم موظف است در شروع بحث، تحت عنوان مقدمه هدف و ضوابط بحث گروهی را شرح دهد و باید نقش خود را در جریان بحث تا حد یک شنونده کاهش دهد.
ج: کنترل و هدایت بحث

2- وظایف شاگردان در جریان بحث گروهی
معلم باید نقش شاگردان را بدقت به آنان بیاموزد. شاگردان باید درباره موضوع از قبل، مطالعه کنند وسط حرف دیگران نپرند. با یکدیگر صحبت نکنند، کاملاً به صحبتهای دیگران گوش کنند، انتظار نداشته باشند که نظر آنها حتماً پذیرفته شود.
✍ محاسن و محدودیتهای روش بحث گروهی
الف) محاسن
1- سهیم شدن در عقاید و تجربیات یکدیگر (دانش آموزان)
2- تقویت حس همکاری و احساس دوستی
3- ارزیابی افراد از خود
4- تقویت اعتماد به نفس و پرورش روحیه نقادی

5- تقویت قدرت مدیریت و رهبری فراگیران
6- تقویت قوه استدلال و اندیشه و نظم بخشی به افکار

✍ ب) محدودیتها
1- این روش برای کلاسهای پرجمعیت قابل اجرا نیست.
2- برای شاگردان دوره ابتدایی چندان مناسب نیست.
3- روش اجرای آن بسیار مشکل است و به مهارت احتیاج دارد.

در چه موقعیتی و برای چه هدفی می‌توان از روش بحث گروهی استفاده کرد؟

1- ایجاد علاقه و آگاهی مشترک در زمینه خاص
2- ایجاد و پرورش تفکر انتقادی (یعنی شاگرد بتواند براساس استدلال و شواهد به تجربه و تحلیل بپردازد.)
3- ایجاد توانایی اظهارنظر در جمع (بیشتر دانش آموزان از این که در کلاس اظهارنظر کنند، می‌ترسند.)
4- تقویت توانایی انتقاد پذیری ( به شرطی که انتقادگری به معنای عیبجویی و ایراد گرفتن نباشد.)
5- ایجاد و تقویت توانایی مدیریت و رهبری در گروه (در این روش یک نفر بعنوان مدیر گروه انتخاب می‌شود که وظیفه اش زمانبندی و هدایت بحث است.)
6- تقویت قدرت بیان و استدلال. (در این روش اکثر دانش آموزان فعال هستند، ساکت نمی‌نشینند.)
7- تقویت قدرت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری
8- آشنایی با روش کسب اطلاعات و حل مسایل
9- ایجاد رابطه مطلوب اجتماعی

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۴۲
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۳۳

مروری بر درس روش های فنون تدریس:
✍ الگوی حل مساله

در این الگو، شاگردان با بهره گیری از تجارب و دانسته های پیشین خود، درباره رویدادهای محیط خود می اندیشند تا مشکلی را که با آن مواجه شده اند به نحو قابل قبولی حل کنند.

✍ مراحل اجرا در الگوی مساله:

الف) طرح مساله یا بازنمایی مشکل:
مساله را از راههای مختلف می توان در ذهن شاگردان ایجاد کرد. قبل از طرح مساله باید به خصوصیات فراگیران نظیر سن، میزان تحصیلات، رشد ذهنی و عاطفی، ویژگیهای فرهنگی، شرایط اجتماعی و اقتصادی و … توجه کرد.
ب) جمع آوری اطلاعات: منابع گردآوری اطلاعات باید از نظر علمی معتبر باشند و اطلاعات جمع آوری شده باید با توجه به معیارهای صحیح وعلمی طبقه بندی شوند.
ج) ساختن فرضیه :
منظور از فرضیه سازی، پیش بینی راه حلهای احتمالی و حدسی برای حل مساله است. شاگرد برای ساختن فرضیه ناگزیر است به تفکر بپردازد و برای حل مساله چندین راه را برمی گزیند.
د)آزمایش فرضیه:
فرضیه، حدسی است که براساس اطلاعات پیشین و شواهد موجود، در برخورد با دنیای خارج، در ذهن شاگرد شکل می گیرد.
ه) نتیجه گیری :
تعمیم و کاربرد: فرآیند حل مساله، باید به نتیجه منتهی شود. بدون نتیجه گیری مساله حل نخواهد شد.
✍ محاسن این روش :
در این الگو، شاگرد فعال است، احساس مسئولیت بیشتری می کند، هنگام موفقیت یا شکست، خود را مسئول می داند نه معلم را، رشد شاگرد هدف اصلی است. روح پژوهش و انتقادگری را پرورش می دهد و شاگرد فردی خلاق و نوآور خواهد بود.
✍ محدودیت این روش :
در مورد محدودیتها می توان به: این الگو به معلمان قوی و باتجربه و پژوهشگر نیاز دارد. امکانات فراوانی را می طلبد. تعداد شاگردان در هر کلاس محدود است و بطورکلی تعداد شاگردان، در هر کلاس نباید از 20 نفر تجاوز کند.

پاسخ دهید
  • نویسنده: فاطمه ۲
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۰۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۷۵

ممنون نشناس هر کی هر چی بگه شما سوالاتو میذاری ک همه استفاده کنن (:mail:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: محمد موسوی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۲۱
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۸۵

سپاس فراوان
#آموزگار

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۵۸
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۱۵۹

خدایی تو مدت یک ماه دفترچه بیاد و آزمون برگزار بشه و نتایج کتبی بیاد و مصاحبه انجام بشه و جوابش رو بدن و گزینش انجام بشه که قبولیا از مهر برن سر کلاس؟؟! خب یه چیزی بگین بگنجه. این مراحل چه برای سنجش چه جهاد حداقل یک سال طول میکشه

پاسخ دهید
  • نویسنده: اکبر
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۰۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۱۷۵

پارسال نزدیک بهمن بود که کلاس های ماده 28 شروع شد شیرازکه این جوری بود

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۱۹
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۰۳

درسته ولی بعدش بخشنامه اومد که کمتر از ۹ ماده دیگه دوره نزارن و از امسال دیگه این روال جدید هست

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۴۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۴۰

رشته حقوق برا آسمون برمیدارند یا نه

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۸:۱۰
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۸۳

خیر رشته حقوق در آ.پ پذیرش نداره

پاسخ دهید
  • نویسنده: نجمه معارف
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۳۹
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۱۲۱

اگر بومی گزینی حذف بشه
1.در حق بچه هایی که تو مناطق محروم رشد کردن ظلم میشه چون سطحشون با شهرای بزرگ و امکاناتشون قابل مقایسه نیست
2.تجربه شخصیم نشون داده توانایی تدریس صرفا به علم و نمرات بالا نیست بلکه معلمی از اونجا شغل انبیا شد که معلم صبوری و دلسوزی داشت و از جون و دل مایه گذاشت برای دانش آموز و انسان تربیت کرد نه ربات با اطلاعات بالا
3.من از یک شهرستان کوچیکم که همیشه معلمای جوون و تازه کارو از شهرای بزرگ میفرستادن که کسب تجربه کنن و از همون روزای اول دنبال انتقالی بودن که کمتر رفت و آمد کنن و مدام غر میزدن سرمون و منت میذاشتن و محیط شهرمونو مسخره میکردن مثلا رتبه کنکورشونم 100 بود اما کیفیت تدریس و حوصله 0
-در جواب بعضی دوستان که تو خونه نشستن و خواستار حذف بومی گزینین
خیلی سخته آدم قبول بشه همه مراحلو بعد بفرستنش یک جای دور و بخاطر بچه و خانواده نتونه بره و کنار بذاره .قبول نشه هضمش راحت تره

پاسخ دهید
  • نویسنده: جوان پیرمرد!
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۵۰
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۵۰
  • نویسنده: هانی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۵۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۵۸

دقیقا.افرین دوستم

پاسخ دهید
  • نویسنده: پرنیان
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۷:۵۶
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۲۵۹

دقیقا درست میگید برا مناطق محروم نباید بومی گزینی حذف بشه اصلن ..ولی دست ما ..ما همیشه بازیچه بودیم فقط

پاسخ دهید
  • نویسنده: حامی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۲۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۸۹

دقیقاً همینه دوست عزیز،بنده اخیرا این موضوع رو مطرح کردم اما متأسفانه مورد هجمه ی عده ی قرار گرفتم که کمترین حق رو هم میخوان از بومی های فاقد امکانات بگیرن و اسمشو هم میذارن عدالت..
حتی فکرشم سخته بخاطر یه شغل مثل معلمی با کمترین حقوق و مزایا بخوام به استان دیگه ای فکر کنم.
حالا اگر صنایع و یا پتروشیمی بود یه چیزی چون معمولاً خوابگاه میدن و خورد و خوراک و بعضاً بلیط رفت و آمد هم کمک میکنن اما آموزش و پرورش واقعا خیلی مزایای کمی داره و نمیشه غیر از شهر خودت حتی یه شهرستان دیگه هم برای تدریس رو چون شاید قبولیش اون اوایل شیرین باشه ولی بعدش میبینی واقعا توی هزینه اسکان و غذا و رفت و آمد دیگر هزینه های سنگین آدم میمونه.

پاسخ دهید
  • نویسنده: حمید
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۳۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۰۹

واقعا عالی گفتین.

پاسخ دهید
  • نویسنده: سمیه
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۴۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۲۵

اینو باید به اونی بگید که لیاقت قبول شدن رو نداشته رفته دیوان عدالت اعتراض کرده..یعنی خشک و تر باهم بسوزن..یعنی عدالت در مناطق محروم معنی نداره.
یعنی مناطق محروم همچنان باید محروم باشن از حداقل ها..

پاسخ دهید
  • نویسنده: رامین
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۱۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۶۳

ببین عزیز اولا سوالات استخدامی در کنکور نیس که بگی سخته نخیر سولات معمولی و رو به سخته نه در حد کنکور بعدشم هر کی واقعا دو سه ماه بخونه صدرصد قیول میشه،ثانیا با حذف بومی گزینی عدالت ایجاد میشه من خودم از یکی از مناطق محرومم ولی به خودم گفتم اگه بتونم میتونم هیچ کاری نشدنی نیس و با این انگیزه خوندم رتبه ۶۰۰ کنکور شدم الانم میخونم برا معلمی پس دوست عزیز اصلا حقت ضایع نشده باید حقتو بگیری نه اینکه بیان بگن این حق تو تو این استخدام،یا علی

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناس
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۲:۱۰
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۶۲۹

واقعا حرفتون حقه نجمه جان..البته خیلیا به این موضوع فکر نمیکنن،هدفشون فقط قبولیه..بعد ازون میفهمن چخبره که توی عمل انجام شده قرار گرفتن

پاسخ دهید
  • نویسنده: پری
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۰۰:۰۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۸۴۱

دقیقا موافقم احسنت (:good:)

پاسخ دهید
  • نویسنده: زهرا
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۲۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۰۸۵

به م.ق
عزیزم سوالم این هستش علامت پیوند طبیعی و نیم پیوند که کنارشون fکوچیک گذاشته یعنی چی؟
منظورم اینه f چی میگه؟
یعنی سمت راست علامت نیم پیوند و پیوندها.
البته تو متن کتاب برا پیوند دادن دو جدول علامت پیوند اومده چیزی همراش ننوشته

پاسخ دهید
  • نویسنده: it
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۱۰
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۶۹

سلام دوست عزیز.کتاب من چاپ ۹۲.زیاد درگیر نکن ذهنت رو.شاید منظورش اینه ستون مشترکشون f.

پاسخ دهید
  • نویسنده: م.ق
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۰:۲۰
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۴۷۱

اره تنها چیزی ک میشه همینه

پاسخ دهید
  • نویسنده: زهرا
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۲۲:۰۱
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۶۱۹

به it و م.ق
ممنونم بچه ها
گفتم شاید نکته ایی داره من نمیدونم
خخخخخخ

پاسخ دهید
  • نویسنده: م.ق
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۱۵
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۷۴

عزیزم والا ندیدم تاحالا.

پاسخ دهید
  • نویسنده: زهرا
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۲۳
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۰۸۴

دوستان یه سوال…اگه ثبت نام کنیم مثلا یه شهر دور از شهر خودمون رو انتخاب کنیم موقع ازمون باید رفت اون شهر و امتحان داد؟یا تو حوزه امتحانی شهر خودمون ؟نخندید ولی خیلی فکرمو مشغول کرده

پاسخ دهید
  • نویسنده: م
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۳۴
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۱۰۳

میتونید حوزه امتحانیتون رک هر جایی که خواستین بزننید پثلا شما یکی از شغل های تهرانو انتخاب کردین ولی میتونید حوزه امتحان رو بزنید استان خودتون

پاسخ دهید
  • نویسنده: هستی
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۳۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۱۱۵

زهرا جان خیرشهرخودتون حوزه امتحانی هست…

پاسخ دهید
  • نویسنده: مونا گیلان
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۵۷
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۱۵۸

حوزه امتحانی شهر خودتون ولی واسه مصاحبه میرید اون شهری ک قرار معلمش بشید

پاسخ دهید
  • نویسنده: ناشناش
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۶:۱۹
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۰۷۳

م.ق شما برا شبکه چه منبعی مطالعه میکنید؟
به نظرتون مباحث مهم شبکه کدومند؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ دهید
  • نویسنده: م.ق
  • تاریخ ارسال:
  • ساعت ارسال: ۱۹:۱۰
  • کد دیدگاه: ۲۴۵۶۳۶۸

عزیزم من خودم برا شبکه هنوز چیزی نخوندم گفتن منبع مشخصی نداره ، شاید اصلا نخوندم

پاسخ دهید
جهت عضویت در صفحه اینستاگرام ایران استخدام اینجا کلیک نمایید

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...