• ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

سقف حقوق کارکنان دستگاه‌ها و بازنشستگان ۶۵ میلیون تومان شد!

سقف حقوق کارکنان دستگاه‌ها و بازنشستگان ۶۵ میلیون تومان شد!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سقف حقوق 65 میلیون تومانی در بودجه سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس تبصره 16 لایحه بودجه سال آینده، سقف حقوق برای تمامی کارکنان، بازنشستگان و وظیفه بگیران 65 میلیون تومان شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی تبصره 16 لایحه بودجه 1403 نشان می‌دهد افزایش 18درصدی حقوق کارکنان دولت و افزایش 20درصدی دریافتی بازنشستگان لشکری و کشوری  در لایحه لحاظ گردیده است.

در بند 2 تبصره 16 آمده است، حداقل مبلغ حکم کارگزینی حقوق‌بگیران حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوقهای وابسته به دستگاههای اجرایی به‌میزان هجده درصد (18) افزایش می‌یابد تفاوت تطبیق موضوع ماده (78) قانون مدیریت خدمات کشوری تفاوت تطبیق موضوع جزء (1) بند «الف» تبصره (12) قانون بودجه سال 1397 کل کشور و تفاوت تطبیق موضوع بند «ی» تبصره (12) قانون بودجه سال 1398 کل کشور در حکم حقوق بدون تغییر باقی می‌ماند. 3000 امتیاز موضوع ماده واحده قانون اصلاح قانون بودجه 1401 کل کشور به‌صورت ثابت درج شده است و در محاسبه هیچ یک از اقلام حقوق و فوق‌العاده‌های حقوق و سایر پرداختی‌ها تأثیر ندارد.

در بند 3 تبصره 16 آمده است، در اجرای ماده (16) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امتیاز کمک‌هزینه عائله‌مندی و حق اولاد موضوع بند (4) ماده (68) قانون مدیریت خدمات کشوری شاغلان معادل ریالی امتیاز و به‌ترتیب 2900 و 1780 و برای بازنشستگان به‌ترتیب 2850 و 1750 مذکور مشمولان ماده (16) قانون فوق‌الذکر تعیین می‌گردد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان بهزیستی کشور وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مکلف‌اند در سقف اعتبارات مصوب مربوط به جانبازان و آزادگان معسر غیر حالت اشتغال فاقد شغل و درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی‌باشند افراد تحت تکفل قانونی جانبازان متوفی فاقد شغل و درآمد و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد و معلولان شدید و خیلی شدید و فاقد شغل و درآمد کمک‌معیشت ماهانه که میزان آن در چهارچوب آیین‌نامه اجرائی مصوب هیئت وزیران تعیین می‌شود پرداخت نمایند.

در بند پ این تبصره تأکید شده است که سقف خالص پرداختی در تمام کشور برای کارکنان تمامی دستگاه‌ها و بازنشستگان و وظیفه‌بگیران 65 میلیون تومان خواهد بود و پرداخت مازاد بر این سقف ممنوع است.

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق کارمندان دولت

مشاهده صفحه جامع اخبار مرتبط با کارمندان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2812145
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد