• ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

مجوز استخدام ۲۵۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت

مجوز استخدام ۲۵۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور مجوز استخدام 25 هزار کادر درمان در وزارت بهداشت

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مجوز استخدام 25 هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت صادر شده است.

سعید کریمی، درباره برنامه‌های دولت سیزدهم برای گسترش شبکه بیمارستانی کشور گفت: دولت سیزدهم در نظر داشت ۲۵هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه کند. اگر عمر دولت سیزدهم به چهار سال می‌رسید، ۲۵هزار تخت به شبکه بیمارستانی کشور اضافه می‌شد. در حال حاضر، ۱۷هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه کرده‌ایم.

افتتاح ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی تا ۲ هفته آتی

وی با اشاره به مدت باقیمانده از فعالیت دولت کنونی گفت: حدود ۲ هفته دیگر از عمر دولت سیزدهم باقیمانده و ۱۰۰۰ تخت دیگر به تعداد تخت‌های بیمارستانی کشور طی این مدت اضافه می‌شود. به طور مثال، ۷۰۰ تخت از یکهزار تختی که طی فعالیت باقیمانده از دولت سیزدهم افتتاح می‌شود، برای بیمارستان «حضرت ولیعر» اراک است که به زودی افتتاح می‌شود.

برنامه دولت سیزدهم برای بیمارستان‌سازی چه بود؟

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: بازهم تاکید می‌کنم، دولت سیزدهم در نظر داشت ۲۵هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه کند و طی حیات خود توانست ۱۸هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اضافه کند. ۷هزار تخت دیگر از مجموع ۲۵هزار تختی که مدنظر وزارت بهداشت است، مراحل نهایی بهره‌برداری را سپری می‌کنند؛ اما فرصت کافی برای بهره‌برداری وجود ندارد. ۷ هزار تخت باقیمانده در دولت آتی افتتاح می‌شود.

دانلود نمونه سوالات استخدام وزارت بهداشت

خرید و سفارش کتاب استخدامی

مجوز جذب ۲۵۰۰۰ نیروی جدید در وزارت بهداشت

وی درباره جذب نیروی انسانی مورد نیاز با توجه به افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی گفت: سازمان اداری و استخدامی، مجوز جذب ۲۵هزار نیروی‌انسانی برای تمام حوزه‌های  درمان، بهداشت و آموزش را صادر کرده ولی عمده این افراد برای حوزه درمان هستند. با توجه به نیاز شبکه درمانی کشور به پرستار و نیاز مراکز درمانی تازه افتتاح شده به نیروی انسانی، اغلب افرادی که جذب وزارت بهداشت می‌شوند برای حوزه درمان هستند. 

کریمی با بیان اینکه دولت‌سیزدهم ریل‌گذاری‌های خوبی در عرصه درمان انجام داده، افزود: «دسترسی مردم به خدمات پزشکی»، «عادلانه شدن درمان» و «حمایت  از کادر درمان» جزو ریل‌گذاری‌های دولت سیزدهم در عرصه درمان است. امیدوارم که اقدامات انجام شده در دولت آتی ادامه داشته باشد. دولت چهاردهم «مساله‌محور» باشد و تلاش کند که مشکلات مردم را از میان بردارد. 

استخدام وزارت بهداشت

اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2870320
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد