• ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
  • 1k نظر «نمایش»

پیشنهاد اصلاح مصوبه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

پیشنهاد اصلاح مصوبه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان منطقی نیست!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز هست تا در افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان و 20 درصدی حقوق بازنشستگان در بودجه تجدید نظر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۱ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: سال گذشته مالیات ۷۵۰ همت بود که برای سال آینده ۱۱۱۲ همت در نظر گرفته شده که به معنای فشار بر مردم است.

وی بیان کرد: افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده هم منبع درآمدی دیگر دولت است که ۶۰ همت پیش بینی شده است و این موضوع هم تورم را افزایش خواهد داد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منابع مربوط به حوزه عمرانی در سال گذشته ۳۷۵ همت بود اما برای سال ۱۴۰۳، ۳۵۷ همت پیش بینی شده یعنی دولت رشد دستمزدها و قیمت مصالح ساختمانی را در نظر نگرفته و با این شرایط شاهد رشدی در حوزه عمرانی نخواهیم بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطابق با قانون برنامه هفتم توسعه قرار بود مستمری نهادهای حمایتی ۲۰ درصد حداقل حقوق‌ها باشد در صورتی که در لایحه دولت ۷۶۰ همت برای این موضوع تعیین شده و میزان مستمری نهادهای حمایتی مشخص نشده است.

اسماعیلی تاکید کرد: با توجه به تورم ۴۵ درصدی افزایش ۱۸ درصدی حقوق کارمندان و ۲۰ درصدی بازنشستگان منطقی نیست و پیشنهاد بنده آن است که این لایحه به دولت بازگردد و اصلاح شود.

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق کارمندان دولت

مشاهده صفحه جامع اخبار مرتبط با کارمندان

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2820016
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k