نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار کارمندان

جزئیات اجرای طرح رتبه‌بندی برای حدود 970 هزار فرهنگی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح رتبه بندی برای حدود 970 هزار فرهنگی خبر داد.

20 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در 23 اردیبهشت ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را روز یکشنبه 23 اردیبهشت ما در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهند کرد.

20 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

جبران کمبود معلم با تشویق به اضافه کاری در سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تشویق معلمان به اضافه کار برای جبران کمبود معلم در مهر 1403 خبر داد.

19 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

خبر رتبه بندی دانشجو‌ معلمان فارغ التحصیل

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی خواهند شد.

19 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

پرداخت مابه‌التفاوت کمک معیشت فروردین ایثارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کمک معیشت ایثارگران با توجه به عدم ابلاغ آیین‌نامه جدید، مطابق اسفندماه پرداخت شده و به محض ا...

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

جزئیات پرداخت پاداش پایان خدمت و معوقات ایثارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح جزئیات در خصوص پاداش پایان خدمت و معوقات ایثارگران پرداخت.

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

میزان افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 چقدر است؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح جزئیات در خصوص افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 پرداخت.

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

آخرین خبر از حقوق ایثارگران 1403

حقوق ایثارگری به افرادی تعلق می‌گیرد که حداقل یک سال حضور د جبهه داشته باشند و سپس تاییدیه لازم را از بنیاد شهید و امور ایثارگران گرفته و کارت ایثارگری خود را دریافت و از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر این اساس ای...

18 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

افزایش اعتبارات آموزش و پرورش با اجرای رتبه‌بندی معلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش با اجرای رتبه بندی معلمان خبر داد.

17 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

دلایل استقبال کم از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: علت استقبال کم از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان، پایین بودن نرخ حق التدریس است.

17 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

ساعت فعالیت معلمان مدارس غیردولتی کاهش یافت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کاهش ساعت کار فعالیت فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به 30ساعت خبر داد.

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

تلاش برای برطرف کردن ایرادات فناوری اجرای رتبه بندی معلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: این طرح در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه شد که به حوزه فناوری مربوط می‌شود و هم اکنون به دنبال برطرف کردن این ایرادات هستی...

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

تلاش برای تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در تلاش هستیم تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را به اتمام برسانیم.

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

دریافت هدیه کارمندان در مقابل انجام وظایف ممنوع است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان اداری و استخدامی، دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه از تمامی اشخاص حقیقی و...

13 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: تمامی مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

12 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

افزایش 2 برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش از افزایش 2 برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان خبر داد.

12 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

احتمال افزایش مبلغ اضافه‌ کار پرستاران در سال جاری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: احتمال دارد در سال جاری حقوق اضافه کاری پرستاران افزایش یابد.

12 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

واریز مبلغ هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز مبلغی به عنوان هدیه روز معلم به حساب معلمان واریز خواهد شد.

11 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

پرداخت 10 همت برای فوق‌ العاده شغل پرستاران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای پرداخت فوق العاده خاص پرستاران حدود 10 همت اختصاص داده خواهد شد.

11 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر

امکان بارگذاری مجدد مدارک رتبه بندی برای ورودی های جدید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امکان بارگزاری مدارک رتبه بندی برای ورودی های جدید آموزش و پرورش مهیا می شود.

11 اردیبهشت 1403 جزئیات بیشتر