• ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر - سال ۱۴۰۰

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر - سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 آگهی استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر 

جهت ورود به صفحه جامع استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر اینجا کلیک نمایید


ردیف سازمان ها آدرس سایت اطلاعیه
1 آموزش و پرورش https://www.medu.ir اطلاعیه 4 شهریور 1400
2 سازمان زندان ها www.prisons.ir اطلاعیه 4 شهریور 1400
3 سازمان ثبت احوال https://www.sabteahval.ir اطلاعیه 3 شهریور 1400
4 سازمان ثبت اسناد و املاک https://www.ssaa.ir اطلاعیه 3 شهریور 1400
5 سازمان انتقال خون https://www.ibto.ir اطلاعیه 3 شهریور 1400
6 سازمان محیط زیست https://www.doe.ir اطلاعیه 3 شهریور 1400
7 سازمان پزشکی قانونی https://lmo.ir اطلاعیه 3 شهریور 1400
8 وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی   https://www.mcls.gov.ir اطلاعیه 3 شهریور 1400
9 سازمان دامپزشکی https://ivo.ir اطلاعیه 3 شهریور 1400
10 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی https://www.farhang.gov.ir اطلاعیه 6 شهریور 1400
11 سازمان بهزیستی https://www.behzisti.ir اطلاعیه 6 شهریور 1400
12 وزارت راه و شهرسازی https://www.mrud.ir اطلاعیه 6 شهریور 1400
13 سازمان شیلات http://www.shilat.com اطلاعیه 6 شهریور 1400
14 سازمان جنگل ها و مراتع https://frw.ir     اطلاعیه 6 شهریور 1400

نتایج نهایی آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

خبر 1 بهمن 1401: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر
پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 1400/11/20 به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ 1400/04/12 برگزار شد، می رساند که نتایج نهایی آزمون سازمان حفاظت محیط زیست امروز شنبه مورخ 1401/11/01در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار گرفت. پذيرفته شدگان در هر یک از رشته های شغلی، لازم است برای اقدامات بعدی از روز چهارشنبه مورخ 1401/11/05 به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مذکور مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

جهت مشاهده نتایج کلیک نمایید

منابع و جزئیات مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام فراگیر 

خبر 15 دی 1401: انتشار منابع و جزئیات مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام فراگیر بنیاد شهید و امور ایثارگران
به گزارش ایران استخدام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتشار اطلاعیه ای منابع و جزئیات مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فراگیر بنیاد شهید را منتشر کرد. 

مشاهده اطلاعیه

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت سال 1400

خبر 18 آبان 1401: پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ برگزار شد، می رساند که بررسی مدارک متقاضیان آزمون در مرحله تکمیل ظرفیت توسط دستگاه ها شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان هواشناسی کشور، سازمان دامپزشکی کشور، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، سازمان بهزیستی کشور و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام شده است و براین اساس نتایج تکمیل ظرفیت آزمون مذکور برای دستگاه های فوق الذکر امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۸در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. پذیرفته شدگان در هر یک از رشته های شغلی برای هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور، لازم است برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اعلام زمان تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون

خبر 31 خرداد 1401: به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد اعلام شد. مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاددرصد وبالاتر موضوع تکلیف بند(ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه خبرداد. ادامه خبر ...


خبر 11 خرداد 1401: ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای تکمیل ظرفیت در آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز ۷۰درصد و بالاتر ، بدین وسیله مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خوداظهاری این دسته از داوطلبان به شرح ذیل اعلام می‌گردد؛ لذا می بایست ضمن در دست داشتن اصل و تصویر مستندات به شرح ذیل ، به اداره کارگزینی اداره کل پزشکی قانونی مرکز استان (محل جغرافیایی پذیرفته شده در آزمون) ، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۱۱مراجعه نمایند .

جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

اطلاعبه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

خبر 4 خرداد 1401: با توجه به معرفی نفرات تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر برای مرحله بررسی مدارک ، بدین وسیله زمان و محل ارائه مدارک و مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خوداظهاری این دسته از داوطلبان به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
براین اساس، داوطلبان مذکور موظفند، با به همراه داشتن مدارک برشمرده ذیل، جهت ارائه و بررسی مدارک خود روز شنبه ۷/۳/۱۴۰۱ در ساعت اداری به اداره کل هواشناسی استان شغل محل انتخابی و یا ستاد مرکزی سازمان هواشناسی کشور به نشانی: تهران، میدان آزادی، خیابان معراج، سازمان هواشناسی کشور، طبقه اول، معاونت توسعه مدیریت و منابع مراجعه نموده و پس از تحویل مدارک، رسید دریافت نمایند.
۱. ۱ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛
۳. اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛
۴. اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛
۵. اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان)؛
۶. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران؛
۷. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج درپیوست دفترچه آزمون


خبر 3 خرداد 1401: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مرحله تکمیل ظرفیت ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ٧٠ درصد و بالاتر این سازمان بعد از اعلام نتیجه آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور  به مدت ٥ روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ٨ صبح لغایت ١٤ عصر مهلت دارند به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت مراجعه کنند.
این گزارش می افزاید پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز  به واحد امور اداری ثبت استان محل سکونت خود مراجعه نمایند و پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده به افراد واجد شرایط اطلاع رسانی لازم خواهد شد.
بنا بر این گزارش در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر مراتب به عنوان انصراف از استخدام محسوب می شود.
گفتنی است، مدارک مورد نیاز شامل اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی آقایان و دو نسخه کپی از دو طرف کارت، اصل مدرک تحصیلی و دو نسخه کپی ، معرفی نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و کارنامه قبولی در آزمون استخدامی است.


خبر 3 خرداد 1401: بدینوسیله به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر اعلامی در سال ۱۴۰۰ شرکت می رساند،کلیه افراد پذیرفته شده؛ برای تحویل، بررسی و تطبیق مدارک در تاریخ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مشروحه زیر به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران واقع در تهران-میدان آزادی خیابان معراج- ساختمان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، طبقه اول بال شمالی، اداره برنامه ریزی، تامین و ساماندهی نیروی انسانی مراجعه نمایند.
بدیهی است عدم مراجعه در بازه های زمانی یاد شده به منزله انصراف تلقی می شود.
مدارک مورد نیاز:
۱- اصل و تصویر کارت ملی
۲- اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم
۳- اصل و تصویر مدرک فراغت از تحصیل
۴- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه
۵- مستندات ایثارگری مطابق با مفاد مندرج در آگهی استخدامی
۶- کارنامه قبولی در آزمون
۷- تعداد ۶ قطعه عکس ۴*۳ جدید
۸- ارائه مستندات در خصوص داوطلب بومی۱-۸ محل تولد فرد بر اساس شناسنامه وی
۲-۸ سوابق سکونت ۱۰ ساله در شغل محل مورد درخواست(احراز با استشهاد محلی با تایید نیروی انتظامی محل سکونت)
۳-۸گذراندن حداقل دو مقطع تحصیلی در شغل محل مورد درخواست
۹- مستندات حافظین قرآن

تاریخ مراجعه و بررسی مدارک پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر

ساعت مراجعه

تاریخ مراجعه

شغل مورد تقاضا

نام خانوادگی

نام

ردیف

14-8:30

روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 08/03/1401 لغایت 09/03/1401

کارشناس عملیات فرودگاهی

بیگی

جبرئیل

1

کارشناس عملیات فرودگاهی1

مرادی ترشیزی

سجاد

2

کارشناس عملیات فرودگاهی

سهرابی نژاد

سیروس

3

کارشناس عملیات فرودگاهی5

فردی پور

سینا

4

کارشناس عملیات فرودگاهی

شهنوازی

طیبه

5

اطلاعیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا

خبر 2 خرداد 1401: وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای بر لزوم مراجعه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی ایثارگران در زمان مقرر شده به ادارات كل راه و شهرسازی استان‌های مربوطه تاکید کرد.
به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای بر لزوم مراجعه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی ایثارگران در زمان مقرر شده به ادارات كل راه و شهرسازی استان‌های مربوطه تاکید کرد.
در این اطلاعیه آمده است:  آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی ایثارگران معزز (فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا ) برای مشاغل ( کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی) وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته اند، می رساند؛ حداکثر تاپایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴با در دست داشتن مدارک موردنیاز ، به ادارات كل راه و شهرسازی استان‌های مربوطه مراجعه کنند:
تذكر: در صورتی كه هریك از داوطلبان موفق به حضور در اداره كل راه و شهرسازی استان مربوط نشوند، می توانند در تاریخ های تعیین شده به ستاد وزارت راه و شهرسازی به آدرس: تهران- میدان آرژانتین- بلوار آفریقا- اراضی عباس آباد- ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.
-مدارک موردنیاز كه می بایست توسط داوطلبان به ترتیب ذکرشده تحویل داده شود:
۱- کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش آموزش كشور.
۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ زمینه سفید تهیه شده در سال جاری .
۳- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
۴- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی
۵- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( برادران )
تذکر : با توجه به اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا ، آن دسته از داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت قدیمی می باشند ، می بایست جهت انجام مراحل استخدامی خود نسبت به تعویض کارت وگرفتن کارت پایان خدمت و یا معافیت جدید اقدام کنند.
۱- اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک ورشته تحصیلی  مجاز در کد شغل- محل انتخابی
یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در آزمون شرکت نموده اند ضرورت دارد ،اصل و تصویر  مدرک تحصیلی لیسانس (یاحسب مورد ؛ لیسانس و فوق لیسانس) خود را نیز ارایه کنند.
۱- اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی به انضمام مفاصاحساب بیمه و قراردادهای منعقده
۲- اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا گواهی ایثارگری از مراجع قانونی ذیربط.
تذکرات مهم
۱- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (مصاحبه و معاینه پزشکی ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد.
۲- به همراه داشتن اصل کلیه مدارک ( مدرک تحصیلی ، شناسنامه عکس دار ، کارت ملی ، مدارک ایثارگری ، کارت پایان خدمت یا معافیت ) الزامی است .
۳- رعایت كلیه شرایط وضوابط دفترجه راهنمای آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش كشور از سوی داوطلبان الزامی می باشد؛ بنابراین داوطلبانی كه فاقد شرایط عمومی و اختصاصی آزمون بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده ، اقدام نموده اند در بررسی مدارك وكنترل ضوابط ، از فرآیند استخدام حذف خواهند شد.

نشانی ادارات كل راه و شهرسازی استان‌ها به شرح ذیل است:

محل جغرافیایی مورد تقاضا نشانی
اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی تبریز - سربالایی ولیعصر قبل از پل توانیر
اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ایلام ، بلوار جنوبی امام(ره) ، جاده ایلام - مهران ، اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام
اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان خوزستان، اهواز، امانیه، خیابان مدرس - جنب اداره ثبت احوال - طبقه همكف
اداره کل راه و شهرسازی استان فارس  شیراز - بلوار مدرس - نبش خیابان شهید كلانتری
اداره کل راه و شهرسازی استان كرمانشاه  کرمانشاه -بلوار شهید کشوری- روبروی استانداری - اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه - طبقه دوم
اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان خرم آباد - بلوار شهید شفیع پور (شصت متری) - تقاطع جلال آل احمد
اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ساری، میدان امام، بلوار جام جم، خیابان طالقانی

نتایج تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

خبر 28 اردیبهشت 1401: پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 1400/12/22 به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ 1400/04/12 برگزار شد، می رساند که نتایج تکمیل ظرفیت آزمون مذکور امروز چهارشنبه مورخ 1401/02/28 در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار می گیرد. پذيرفته شدگان در هر یک از رشته های شغلی براي هر یک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور، لازم است برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه مورخ 1401/03/02 به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

جهت مشاهده نتایج کلیک نمایید

تمدید تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

خبر 26 اسفند 1400: پیرو اطلاعیه مورخ 1400/12/22، ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو و بهار طبیعت، به اطلاع متقاضیان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 می‌رساند، با توجه به تعطیلات پیش رو و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی كه تا این تاریخ (1400/12/26) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده كه بتوانند از روز یکشنبه مورخ 1401/01/14 لغایت روز شنبه 1401/01/20 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. 
لذا متقاضیان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شغل محل‌های مندرج در اطلاعیه مورخ 1400/12/22، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مذكور اقدام نمایند.
ضمناً متقاضیانی كه قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام نموده اند در صورت تمایل می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و ویرایش شغل محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

خبر 22 اسفند 1400: به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، اطلاعیه تکمیل ظرفیت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد منتشر شد.

مشاهده اطلاعیه

دانلود فایل نهایی شغل محل های مرحله تکمیل ظرفیت آزمون بنیاد شهید سال 1400 در قالب PDF

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت

اطلاعیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت

سازمان ثبت احوال  مشاهده اطلاعیه
سازمان دامپزشکی مشاهده اطلاعیه
سازمان هواشناسی مشاهده اطلاعیه
وزارت راه و شهرسازی مشاهده اطلاعیه
پزشکی قانونی کشور مشاهده اطلاعیه
سازمان جنگل ها و مراتع مشاهده اطلاعیه
شرکت فرودگاه‌ های کشور مشاهده اطلاعیه
سازمان ثبت اسناد و املاک مشاهده اطلاعیه
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشاهده اطلاعیه
سازمان شهرداری ها و دهیاری ها مشاهده اطلاعیه 

 

خبر 25 بهمن 1400: اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال 1400 
پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های 1400/05/24، 1400/06/02 و 1400/11/20 به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ 1400/04/12 برگزار گردید، می رساند که نتایج آزمون مذکور برای دستگاه های اجرایی شامل: 1-سازمان فضایی ایران 2-شرکت سهامی هواپیمایی خدمات ویژه3-وزارت کشور4-وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی5-سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور6-سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور 7-سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه مورخ 1400/11/25 در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد. متقاضیان هر یک از رشته های شغلی در هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ 1400/11/30 به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.
ضمناً به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.


خبر 21 بهمن 1400: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال 1400 
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی برخی سازمان های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید


خبر 20 بهمن 400: اطلاعیه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال 1400 
پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های 1400/05/24 و 1400/06/02 به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ 1400/04/12 برگزار گردید، می رساند که نتایج آزمون مذکور برای دستگاه های اجرایی شامل: 1-سازمان هواشناسی کشور 2-وزارت راه و شهرسازی 3-سازمان فناوری اطلاعات ایران 4-سازمان دامپزشکی کشور 5-وزارت آموزش و پرورش 6-شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران 7-وزارت صنعت، معدن و تجارت 8-وزارت نیرو 9-شرکت مادر تخصصی تولید برق نیروی حرارتی 10-سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور 11-سازمان شیلات ایران 12-سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 13-سازمان بهزیستی کشور 14-سازمان پزشکی قانونی کشور 15-سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور 16-شرکت سهامی خدمات هوایی پست و مخابرات- پیام 17-قوه قضائیه 18-سازمان امور مالیاتی کشور 19-وزارت امور اقتصادی و دارائی 20-وزارت جهاد کشاورزی 21-سازمان ثبت احوال کشور 22-وزارت امور خارجه 23-سازمان انتقال خون ایران 24-مرکز آمار ایران 25-گمرک جمهوری اسلامی ایران 26-شرکت سهامی راه آهن جمهوری اسلامی ایران 27-وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28-حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی 29-وزارت ورزش و جوانان 30-بانک ملی ایران 31-سازمان مرکزی تعاون روستائی ایران 32-وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 33-سازمان تبلیغات اسلامی 34- شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران 35-وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 36-بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز چهارشنبه مورخ 1400/11/20 در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار می گیرد. متقاضیان هر یک از رشته های شغلی در هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز دوشنبه مورخ 1400/11/25 به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.
ضمناً به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.


خبر 10 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل)

پیرو اعلام اسامی داوطلبان واجد شرایط جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی ایثارگران مورخه  1400/4/12 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است ذینفعان طبق جدول زمان بندی ذیل، با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده به ستاد مرکزی دانشگاه به نشانی : اردبیل – انتهای خیابان دانشگاه- ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل – طبقه همکف – واحد امور استخدام دانشگاه مراجعه نمایند:
مدارک لازم:
1- اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه
2- اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو
3- اصل و تصویر مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه .
4- اصل و تصویر  وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح (پایان طرح، معافیت، گواهی اشتغال به طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)
5- ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن با امضای وزیر فرهنگ و و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی
6- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران اصل مدارک
7- 3 قطعه عکس پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
8- پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
8- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
تذکرات بسیار مهم:
1-طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم  رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک توسط دانشگاه دعوت بعمل خواهد آمد.
2-  بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.

ردیف تاریخ مراجعه بر اساس رشته شغلی/حروف الفبا/شهرستان/
شغل محل و ...
ساعت مراجعه
1 تاریخ روز کلیه داوطلبان 8:30 الی 13
1400/06/13 شنبه

خبر 10 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی همدان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان)

برنامه زمانبندی حضور داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت ارائه و بررسی مدارک در اجرای آزمون استخدامی سال 1400 مربوط به استخدام خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام گردید. 

ردیف رشته شغلی تاریخ مراجعه
1 حسابدار، داروساز، دندانپزشک، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی
کارشناس آمار موضوعی، کارشناس امور اداری، کارشناس شبکه،
کارشناس سلامت روان، ماما، مسئول خدمات مالی، کارگزین
از روز دوشنبه 1400/06/08 لغایت
روز چهارشنبه 1400/06/10

زمان حضور: ساعت 8 لغایت 13
مکان حضور: همدان، خیابان شریعتی، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی همدان، طبقه اول، مدیریت منابع انسانی

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه و فرم تعهدنامه ازمون اینجا کلیک نمایید


خبر 10 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)

برنامه زمانبندی اخذ مدارک از داوطلبین آزمون استخدامی فرزندان شهدا، جانبازان بالای ۷۰ درصد و ایثارگران از سوی مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد.
پیرو اعلام فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی (شهدا، جانبازان بالای ۷۰ درصد و ایثارگران) از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است ذی نفعان طبق جدول زمانبندی زیر، با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده به سازمان مرکزی دانشگاه به نشانی: تهران/ بزرگراه شهید چمران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان شهید عباس اعرابی، ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ساختمان شماره ۱، طبقه چهارم، اداره استخدام مراجعه نمایند:
۱- اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه
۲- اصل و تصویر کارت ملی
۳- اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
نکته: داوطلبان رشته های شغلی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس مشروط به داشتن مدرک تحصیلی لیسانس ذکر شده است، لازم است علاوه بر مدرک مقطع فوق لیسانس، مدرک مقطع لیسانس خود را حسب مورد برابر مفاد آگهی نیز ارائه نمایند.
۴- اصل و تصویر وضعیت طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح (پایان طرح، معافیت، گواهی اشتغال به طرح یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی)
۵- اصل و تصویر کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه انتخابی (ایثارگری)
۶- دو قطعه عکس پشت نویسی شده
۷- پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
۸- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دایم (ویژه آقایان)
۹- اصل و تصویر اولین و آخرین قرارداد مربوط به کارکنان قراردادی و فرم خلاصه ۵۰۲
۱۰- اصل و تصویر گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تاییدیه برای نیروهای شرکتی
۱۱- یک عدد پوشه
تذکرات بسیار مهم:
بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.

جهت مشاهده جدول زمانبندی اینجا کلیک نمایید


خبر 10 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه)

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان، مرحله دعوت به بررسی مدارک آزمون بکارگیری فرزندان معزز شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد (موضوع آزمون سازمان سنجش مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۲) به استحضار می رساند متعاقبا از افراد معرفی شده جهت بررسی مدارک دعوت بعمل خواهد آمد و نیازی به مراجعه داوطلبین تا اعلام زمان و مکان بررسی مدارک به ایشان نمی باشد . لذا خواهشمند است با توجه به شیوع ویروس کرونا از هرگونه مراجعه به مدیریت نیروی انسانی دانشگاه خودداری فرمائید.


خبر 9 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت)

زمان بندی بررسی مدارک آزمون استخدام پیمانی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70درصد و بالاتر مورخ 1400/04/12 اعلام گردید.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 9 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی ایلام (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام)

اداره برنامه ریزی، تامین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه طی اطلاعیه ای فرآیند تحویل و بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از آن اعلام را نمود.
متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد :
به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر (موضوع بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که طبق کارنامه دریافتی از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، جهت بررسی مدارک معرفی گردیده اند، می رساند به منظور تحویل و بررسی مدارک در روزهای ۱۴۰۰/۰۶/۰۸، ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ و ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با در دست داشتن مدارک ذیل به اداره برنامه ریزی، تامین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام ( آقای ایرج نصرالهی )مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. بدیهی است تحویل مدارک به منزله قبولی در آزمون نمی باشد و پس از بررسی مدارک کارنامه نهایی متعاقبا از طریق سازمان سنجش صادر خواهد گردید.
توجه:
۱- به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد
۲- مدت فوق قابل تمدید نمی باشد و عدم مراجعه و تحویل مدارک در زمان اعلام شده فوق به منزله انصراف تلقی می گردد.
مدارک مورد نیاز :
پرینت کارنامه آزمون مندرج در سایت سازمان سنجش
اصل و تصویرصفحه اول شناسنامه
اصل و تصویر صفحه دوم شناسنامه
اصل و تصویر صفحه سوم شناسنامه
اصل و تصویر صفحه مربوط به توضیحات شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات)
اصل و تصویر صفحه اول کارت ملی
اصل و تصویر صفحه دوم کارت ملی
اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی دو برگ
نکته:داوطلبان رشته های شغلی بهداشتی و درمانی که در شرایط احراز تحصیلی شغل آنها مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا دکتری مشروط به داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط با همان رشته ذکر شده است، لازم است علاوه بر مدرک آخرین مقطع، گواهی مربوط به مقاطع تحصیلی قبلی خود را نیز حسب مورد برابر مفاد آگهی ارائه نمایند.
۹. گواهی ایثارگری
۱۰. اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان) دو برگ
۱۱. اصل و تصویر گواهینامه ب(۲) یا (پایه دوم) جهت رشته های شغلی کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی
۱۲. اصل فرم تکمیل شده استشهاد محلی ( مندرج در صفحه ۲۴۱ دفترچه راهنمای ثبت نام ) برای داوطلبان بومی شهرستان که متقاضی استفاده از اولویت استخدام به لحاظ ساکن بودن با سابقه حداقل ده سال سکونت می باشد.


خبر 8 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج)

ضمن عرض تبریک و ارزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر ، بدین وسیله مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خود اظهاری این دسته از داوطلبان به شرح ذیل اعلام می گردد:
تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده ، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می گردد.
تاریخ مراجعه ۱۴۰۰/۶/۷ لغایت ۱۴۰۰/۶/۱۰
۱- ۳ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
۳-اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن
۴- اصل مدرک تحصیلی( گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
۵-اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن(برای اقایان)
۶-اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران اصل مدرک
۷-ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن( با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)
۸-ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی.( مطابق اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب یا شهرستان مورد تقاضا ، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در پیوست دفترچه آزمون)
۹-پوشه پاپکو آبی
۱۰- کارنامه قبولی صادر شده از طرف سازمان سنجش کشور
محل مراجعه: یاسوج- بلوار شهید مطهری- ستاد مرکزی دانشگاه- واحد استخدام، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر


خبر 8 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان به اطلاع میرسانیم، افراد معرفی شده جهت بررسی مدارک از روز دوشنبه 8 شهریور لغایت 10 شهریور به واحد استخدام دانشگاه مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 8 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد)

دعوت شدگان به تشکیل پرونده آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر مورخ تیر ماه سال 1400
با توجه به دعوت از یک برابر ظرفیت رشته های شغلی اعلام شده مندرج در آگهی منتشره، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، به آگاهی می رساند:
1. افرادی که دارای کارنامه سنجش در شغل محل های انتخابی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان رضوی با وضعیت: معرفی شده برای طی مرحله بررسی مدارک در سهمیه ثبت نامی می باشند، می بایست جهت اطلاع از زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده، بررسی مدارک و اسکن تمامی مدارک ذکر شده از هم اکنون به سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه و نسبت به دریافت کارت ورود به مرحله تشکیل پرونده و بررسی مدارک و بارگذاری تصویر مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
2. لازم به ذکر است از هم اکنون نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز مطابق اطلاعیه شماره دو اقدام نمایید.
3. جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز به منظور تشکیل پرونده گزینش به اطلاعیه شماره سه مراجعه نمایید.
4. جهت اطلاع از نکات مهم به اطلاعیه شماره چهار مراجعه نمایید.
تذکر مهم : عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف قطعی شما از سایر مراحل استخدامی می باشد. ضمنا شایسته است در روز مشخص شده جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک حتما از ماسک و دستکش استفاده نمایید و سایر پروتکل های بهداشتی را رعایت فرمایید. همچنین لازم به ذکر است در محل تشکیل پرونده دستگاه کپی وجود ندارد لذا داوطلبین محترم می بایست تصویر تمامی مدارک خواسته شده را به همراه داشته باشند.

جهت مشاهده کارت ورود به مرحله تشکیل پرونده و بررسی و بارگذاری تصویر مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید


خبر 8 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی گیلان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان)

مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاریخ مراجعه جهت تحویل مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر را از تاریخ، ۷ لغایت ۱۰ شهریور ماه اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پژشکی گیلان ( وب دا )؛ در پی اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر از سوی مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تاریخ مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک و بررسی آن از روز یکشنبه، ۷ شهریور ماه لغایت روز چهارشنبه، ۱۰ شهریور ماه سال جاری اعلام شد.
لذا متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک درخواستی در تاریخ ذکر شده به نشانی:
رشت ، میدان فرهنگ ، ابتدای خیابان پرستار ، روبروی شرکت دارو پخش ' معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، اداره تامین و توزیع نیروی انسانی ( واحد استخدام) مراجعه کرده و،نسبت به تحویل مدارک خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است؛ عدم مراجعه متقاضی در مهلت مقرر اعلام شده به منزله انصراف از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

جهت مشاهده مدارک اینجا کلیک نمایید


خبر 7 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی بابل (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی بابل)
دراجرای اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۲ مربوط به این دانشگاه از سوی آن سازمان ویژه فرزندان شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر, به آگاهی مشمولین تحویل مدارک آزمون استخدامی می رساند: نسبت به فراهم نمودن و آماده سازی مستندات مورد نیاز بشرح ذیل اقدام نموده و از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۶/۷ لغایت ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۶/۹ به واحد منابع انسانی معاونت توسعه این دانشگاه تحویل و ارائه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده بمنزله انصراف فرد از ادامه فرایند جذب و استخدام خواهد بود.
۳-۱ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده است .
۲- اصل کارت ملی و تصویر پشت وروی آن
۳- اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن
۴- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) درمقطع تحصیلی پذیرفته شده درآزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن
۵- اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان)
۶- معرفی نامه از بنیاد شهید وامور ایثارگران اصل مدارک
۷- ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قران ( با امضای وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ورییس ازمان تبلیغات اسلامی )
۸- ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی ( مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج درشناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا ارائه استشهاد محلی وسایر اطلاعات مندرج در پیوست دفترچه آزمون)
۹- پوشه مقوایی به رنگ سبز و یک عدد گیره


خبر 7 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد)
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در آزمون استخدامی مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ مختص فرزندان معزز شهید و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور ،بدینوسیله به اطلاع می رساند: طبق مفاد دفترچه راهنمای آزمون ۱۴۰۰ افرادی که اسامی آنان بر اساس اظهارات زمان ثبت نام از طریق سازمان مذکور (بصورت مشروط) بعنوان معرفی شده جهت بررسی مدارک درج گردیده (در رشته های بدون مصاحبه یک برابر ظرفیت) بایستی مدارک مورد نیاز قید شده بشرح ذیل را لغایت مورخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۰ شخصاً(با همراه داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی) تحویل مدیریت منابع انسانی دانشگاه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
۱-اصل و دو سری تصویر خوانا از پشت وروی کارت ملی یا رسید پستی کارت های ملی تعویض شده
۲- اصل و دو سری تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه عکسدار فرد داوطلب .( در صورت تاهل اصل و دوبرگ تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه همسر)
۳-چهار قطعه عکس جدید تمام رخ با زمینه سفید و پشت نویسی شده
۴- اصل و دو سری تصویر خوانا از کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم از آن ویژه داوطلبان مرد(ملاک محاسبه پایان خدمت یا معافیت حداکثر تا تاریخ ۱۷/ ۰۲/ ۱۴۰۰ می باشد)
۵- اصل و دو سری تصویر خوانا از گواهی پایان خدمت طرح پزشکان وپیرا پزشکان ویا گواهی معافیت از آن در رشته های دارای طرح اجباری( داوطلبانی که در حین انجام خدمت موظف در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می باشند بایستی گواهی اشتغال به طرح معتبر با ذکر تاریخ شروع، محل وتاریخ پایان طرح و به روز ازمحل انجام خدمت اخذ وبه همراه تصویر حکم خدمت طرح ارائه نمایند . (این داوطلبان بایستی تا آخرین روز ثبت نام یعنی ۱۷/ ۰۲/ ۱۴۰۰ طرح خود را در واحدهای تابعه دانشگاه شروع کرده باشند.)
۶- گواهی موافقت با انصراف طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان دارای طرح اختیاری
۷- گواهی تمدید اشتغال به طرح و حکم حقوقی مربوطه با قید تاریخ شروع تمدید طرح ویژه داوطلبانی که طرح خود را تمدید کرده اند.
۸- تصویرآخرین مدرک تحصیلی
تبصره : دارا بودن مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه )در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن الزامی می باشد.
(فراغت از تحصیل مجاز حداکثر تا تاریخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۰ می باشد)
۹- اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری( معتبر وبه تاریخ روز ( از بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان برابر مفاد آگهی
تبصره: تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر در صورت استفاده از سهمیه ایثارگری الزامی می باشد.
۱۰-مدارک مربوط به سهمیه داوطلبان بومی طبق مفاد آگهی(سکونت داوطلب بمدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی طبق فرم پیوست مندرج در آگهی و داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدائی،راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه)
تبصره: چنانچه محل تولد داوطلب مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد صرفا ارائه اصل شناسنامه و تصویر صفحات آن کافی بوده و نیازی به ارائه گواهی تحصیلی و استشهاد محلی نمی باشد.
۱۱-ارائه مدرک مربوطه به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)
۱۲-تصویر کارنامه معرفی جهت بررسی مدارک صادره از سازمان سنجش آموزش کشور
۱۳-تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی آزمون حسب ضرورت
تذکرات بسیارمهم :
- مدارک بایستی کامل و بدون هیچگونه نقص وایرادی توسط شخص داوطلب ارائه گردد . بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.
- با توجه به این نکته که لیست اولیه بررسی مدارک که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده بر مبنای اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در هنگام ثبت نام بوده و با احتمال به اینکه برخی داوطلبان (به عمد یا اشتباه( اطلاعات خلاف واقع و نا صحیح ارائه نموده اند یا واقعیتی را کتمان نموده باشند اینگونه افراد واجد شرایط لازم ازجمله موارد( ایثارگری ، شرایط فارغ التحصیلی ، شرایط خدمت پزشکان وپیرا پزشکان ،پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم و... ) نباشند، لذا اعلام اسامی در این مرحله صرفا به صورت مشروط می باشد و به منزله نتیجه قطعی نبوده و نتایج نهایی پس از تطبیق سوابق و مدارک و مستندات ارائه شده با مطالب خوداظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام واستعلام اصالت واخذ تائیدیه های لازم از مراجع ذیصلاح ، اعمال سهمیه ها و امتیازات قانونی و تایید مدارک خواهد بود. بدیهی است طبق مفاد آگهی ومقررات مربوطه در هر مرحله از )مراحل برگزاری آزمون اعلام نتایج ، بررسی مدارک ، مراحل گزینش وحتی پذیرش نهایی ( مشخص گردد داوطلب واجدهریک از شرایط لازم نبوده ونتواند در مهلت مقرر مدارک مثبته به طور کامل ) در خصوص اطلاعات واولویتهایی که ثبت نموده(ارائه نماید، مراتب به منزله عدم احراز شرایط تلقی شده وضمن برخورد قانونی با فرد خاطی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهد شد ) حتی در صورت بکارگیری وصدور حکم استخدامی حکم مزبور لغو وبلا اثر می گردد( وداوطلب واجد شرایط بعدی ) به ترتیب نمره فضلی)به جایگزینی آن پذیرفته و هیچگونه عذری در این خصوص قابل قبول نبوده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
***با توجه به اینکه حضور شخص داوطلب جهت تکمیل فرم های مربوطه در زمان تحویل مدارک الزامی میباشد مجدداً تاکید می گردد عدم مراجعه شخص داوطلب در مهلت تعیین شده به منزله انصراف ویا نداشتن شرایط ویا نقص مدارک تلقی وداوطلب مزبور از انجام سایر مراحل محروم شده وحق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت . بدیهی است در اینصورت با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان به ترتیب نمره فضلی دعوت بعمل خواهد آمد.
*** با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری آزمون ازجمله تصحیح اوراق و اعلام نمرات وصدور کارنامه اولیه توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام پذیرفته ، داوطلبان می توانند در صورت اعتراض احتمالی به نمرات ، اعمال سهمیه و... مندرج در کارنامه اولیه نتایج اعلام شده به سایت آن سازمان مراجعه وپیگیری نمایند . لذا براین مبنا به کلیه داوطلبانی که نسبت به نمرات علمی آزمون وضرایب ودرصدهای اعلام شده در کارنامه صادره از سازمان سنجش اعتراض دارند،توصیه می گردد با توجه به اینکه اطلاعات جامع دراین زمینه در اختیار این دانشگاه نمی باشد ، جهت ثبت اعتراض و پیگیری فقط به طریق ذکر شده بالا اقدام نموده ودر این خصوص از مراجعه به دانشگاه ویا تماس تلفنی اجتناب نمایند .


خبر 6 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان وزارت راه و شهرسازی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان (منبع: سایت وزارت راه و شهرسازی)

وزارت راه وشهرسازی در اطلاعیه ای از آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی ایثارگران معزز ( فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا ) برای مشاغل وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته اند درخواست کرد با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ، به ادارات كل راه و شهرسازی استانهای مربوطه مراجعه کنند.
متن اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی به شرح زیر است: بدین وسلیه به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی ایثارگران معزز ( فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا ) برای مشاغل ( کارشناس راه ، ساختمان و شهرسازی ) وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته اند ، می رساند ؛ حداکثر تاپایان وقت اداری روز 4 شنبه مورخ10/06/1400  با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ، به ادارات كل راه و شهرسازی استانهای مربوطه مراجعه نمایند:
تذكر : در صورتی كه هر یك از داوطلبان موفق به حضور در اداره كل راه و شهرسازی استان مربوط نشوند ، می توانند در تاریخهای تعیین شده به ستاد وزارت راه و شهرسازی به آدرس: تهران- میدان آرژانتین- بلوار آفریقا- اراضی عباس آباد- ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی مراجعه نمایند.
- مدارک مورد نیاز كه می بایست توسط داوطلبان به ترتیب ذکرشده تحویل داده شود:
کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش آموزش كشور.
چهار قطعه عکس تمام رخ 4*3 زمینه سفید تهیه شده در سال جاری .
اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی
اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( برادران )
تذکر : با توجه به اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا ، آن دسته از داوطلبانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت قدیمی می باشند ، می بایست جهت انجام مراحل استخدامی خود نسبت به تعویض کارت وگرفتن کارت پایان خدمت و یا معافیت جدید اقدام نمایند .
اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک و رشته تحصیلی  مجاز در کد شغل- محل انتخابی
یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در آزمون شرکت نموده اند ضرورت دارد ،اصل و تصویر  مدرک تحصیلی لیسانس (یاحسب مورد ؛ لیسانس و فوق لیسانس) خود را نیز  ارایه نمایند.
اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی به انضمام مفاصاحساب بیمه و قراردادهای منعقده
اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران یا گواهی ایثارگری از مراجع قانونی ذیربط .
تذکرات مهم
داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (مصاحبه و معاینه پزشکی ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد.
به همراه داشتن اصل کلیه مدارک ( مدرک تحصیلی ، شناسنامه عکس دار ، کارت ملی ، مدارک ایثارگری ، کارت پایان خدمت یا معافیت )  الزامی است .
رعایت كلیه شرایط وضوابط دفترجه راهنمای آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش كشور از سوی داوطلبان الزامی می باشد؛ بنابراین داوطلبانی كه فاقد شرایط عمومی و اختصاصی  آزمون بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده ، اقدام نموده اند در بررسی مدارك وكنترل ضوابط ، از فرآیند استخدام حذف خواهند شد.
جهت كسب اطلاعات بیشتر ، صرفاً  به سامانه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی مراجعه نمایند.
نشانی ادارات كل راه و شهرسازی استانها به شرح ذیل می باشد.

جهت مشاهده نشانی ادارت کل راه و شهرسازی اینجا کلیک نمایید


خبر 6 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان سازمان شیلات آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان (منبع: سایت سازمان شیلات)

به اطلاع آن دسته از متقاضیان آزمون استخدامی سازمان شیلات ایران اختصاصی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر که در آزمون استخدامی برگزار شده در تاریخ 12/4/1400 شرکت کرده و پذیرفته شده اند می رساند، به منظور بررسی و تائید مدارک تعیین شده در آگهی استخدامی، مطابق جدول ذیل به سازمان شیلات ایران مراجعه نمایند.
به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران، دواطلبان می بایست نسبت به دریافت فرم مشخصات فردی از سایت سازمان شیلات ایران اقدام وپس از تکمیل به همراه اصل و تصویر مدارک به محل تعیین شده مراجعه نمایند.

آدرس

رشته شغلی

تاریخ بررسی و تائید مدارک

ساعت

ستاد سازمان شیلات ایران
تهران ، خیابان فاطمی غربی بین کارگر وجمال زاده پلاک 236
کد استان: 021
شماره تلفن :  66943884 و 66943887

کلیه رشته های شغلی

16/ 1400/6

11-9

مدارک لازم هنگام مراجعه
1- فرم تکمیل شده مشخصات فردی
2- یک قطعه عکس 
3- گواهی وضعیت ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران 
4- اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی ، آخرین مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یاکارت معافیت 


خبر 6 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان سازمان بهزیستی آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان (منبع: سایت سازمان بهزیستی)

بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ آغاز شد.
روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان طی اطلاعیه آغاز فرآیند بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ آغاز شد.
متن اطلاعیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در آزمون استخدامی فرزندان شهداءوجانبازان هفتاد درصد و بالاترسال ۱۴۰۰، بدین وسیله مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خوداظهاری این دسته از داوطلبان به شرح ذیل اعلام می‌گردد؛
تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.
به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده در سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارک، می رساند :
داوطلبان مذکور موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۰ تا حداکثر روز پنج شنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۰از ساعت ۸ تا ۱۵ با به همراه داشتن مدارک ذیل به آدرس:گرگان-خیابان شهید بهشتی-بهشت دهم-اداره کل بهزیستی گلستان-اداره نیروی انسانی و پشتیبانی(شماره تماس:۳۲۲۴۱۰۶۲) مراجعه نموده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت نمایند.
۱- ۴قطعه عکس ۴ x۳پشت نویس شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن.
۳- اصل شناسنامه و تصویر از تمام صفحات آن.
۴- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) درمقطع تحصیلی ثبت نام شده درامتحان مشترک ممهور به مهردانشگاه وتصویرآن؛
۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان.
۶- اصل کارت شناسایی ایثارگری یامعرفینامه از بنیادشهید و امورایثارگران ومراجع ذیصلاح


خبر 6 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی لرستان (منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان)

به اطلاع داوطلبان ذیل می رساند، جهت تشکیل پرونده می بایست از تاریخ 07/ 06/ 1400 روز یک شنبه لغایت 09/ 06/ 1400 از ساعت 9 صبح لغایت 12 ظهر با همراه داشتن مدارک ذیل به آدرس ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان واقع در خرم آباد، خیابان معلم ، میدان شهید انوشیروان رضائی، ساختمان شماره 1 ،واحد کارگزینی اتاق شماره 2 مراجعه نمایند. 

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 4 شهریور 1400: اطلاعیه اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (منبع: سایت آموزش و پرورش)

با صدور اطلاعیه ای، از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری، «اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون  استخدام فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) درسال 1400وزارت آموزش و پرورش » اعلام شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری، با صدور اطلاعیه ای، اسامی نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون  استخدام فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) درسال 1400وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
بسمه تعالی
با عنایت به اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال 1400 (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای داوطلبان معرفی شده، به اطلاع می رساند معرفی‌شدگان به آموزش وپرورش مکلفند به منظور طی سایر مراحل استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند.
شایان ذکراست رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس19 و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه1- 602.77755 مورخ 31 مردادماه 1400 دفتر سلامت و تندرسی وزارت متبوع منضم به دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس19 و فاصله گذاری اجتماعی دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، در زمان بررسی اسناد ومدارک، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی می باشد؛
قبول شدگان یک برابر ظرفیت آزمون جهت پیگیری امور مربوط به فرایند استخدام و اطلاع از زمان و مکان دقیق تحویل مدارک و مستندات مربوط، از روز یکشنبه مورخ 7 شهریور 1400 به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی مراجعه نمایند. (جدول پیوست)
تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده توسط دستگاه، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.
مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خود اظهاری درمرحله بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر، به شرح ذیل اعلام می‌شود؛
مدارک مورد نیاز:
۳قطعه عکس ۴×۳تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛
اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛
اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛
اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان)؛
اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران
ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)؛
ارائه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج درپیوست دفترچه آزمون)؛
3. درصورت تأیید مدارک و مستندات مربوط، معاینات پزشکی و آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت، همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد
توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت های عمومی فرد پذیرفته شده ازسوی گزینش مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.
4.  پذیرفته شدگان جهت بررسی صلاحیت های عمومی ازسوی هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام (سهمیه خدمتی)، اقدامات ذیل را به عمل آورند
-  در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله بررسی مدارک، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.
- عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.
5. بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون، پذیرفته‌شدگان نهایی(شغل های آموزگاری، دبیری و هنرآموزی) جهت گذراندن دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان ویا دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی معرفی خواهند شد.عدم ثبت نام  وشرکت در دوره مذکور به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهدشد.

جهت مشاهده سایت اداره کل آموزش و پرورش استان ها سهمیه خدمتی اینجا کلیک نمایید


خبر 4 شهریور 1400: اطلاعیه درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ و ۰۲/۰۶/۱۴۰۰، به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ برگزار و نتایج آن، از روز دوشنبه مورخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار گرفت می رساند. متقاضیان هر یک از رشته های شغلی برای دستگاه‌ اجرایی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ به آدرس درگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه سازمان مذکور، اقدام نمایند.


خبر 3 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سهمیه ایثارگران سازمان ثبت اسناد و املاک (منبع: سایت سازمان ثبت اسناد و املاک)

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اسامی پذیرفته شدگان نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سهمیه ایثارگران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، (سهمیه ویژه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر) توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.
متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان ثبت اسنادو املاک کشور (ویژه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر)، از ۷‌‏/۶‌‏/۱۴۰۰ تا ۱۵‌‏/۶‌‏/۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۴ (در روز‌های غیر تعطیل)، مهلت دارند ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، با در دست داشتن مدارک ذیل، به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت، مراجعه کنند و مدارک مورد نیاز را به واحد امور اداری ثبت استان تحویل دهند.
درصورت عدم مراجعه در مهلت مذکور، مراتب بعنوان انصراف از مراحل استخدام محسوب خواهد شد.
در راستای مساعدت با پذیرفته شدگان آزمون و جلوگیری از تردد آن‌ها بین استانها، مقرر شده است هریک از پذیرفته شدگان آزمون به جای مراجعه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مورد تقاضا برای استخدام، به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان محل سکونت فعلی مراجعه کنند.
‌‏-مدارک موردنیاز:
۱‌‏- اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات ۲‌‏- کارت ملی با ۲ نسخه کپی از دو طرف کارت ۳‌‏- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی (آقایان) با ۲ نسخه کپی از دو طرف کارت ۴‌‏- اصل مدرک تحصیلی که در زمان ثبت نام در آزمون، بر اساس آن مدرک ثبت نام نموده اند با ۲ نسخه کپی ۵‌‏- عکس ۴*۳ دو قطعه ۶‌‏- معرفی نامه صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
۷- ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)
۸- ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی، (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در پیوست دفترچه آزمون).


خبر 3 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان سازمان حفاظت محیط زیست (منبع: سایت سازمان حفاظت محیط زیست)

به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ایثارگران (فرزندان شهید و فرزندان جانباز بالای 70 درصد) می رساند تاریخ اخذ مدارک و مستندات افراد پذیرفته شده متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ایثارگران ( فرزندان شهیدو فرزندان جانباز بالای 70درصد)  می رساند  تاریخ اخذ مدارک و مستندات افراد پذیرفته شده متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. قبل از اعلام زمان ارسال مدارک، با توجه به وضعیت موجود و همه گیری  ویروس کرونا، از حضور در سازمان و ادارات کل محیط زیست استانها خودداری کنید.


خبر 3 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانباز سازمان دامپزشکی (منبع: سایت سازمان دامپزشکی)

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به نقل از اداره کل امور اداری،رفاه و پشتیبانی ،ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر سال1400 برای سازمان دامپزشکی کشور ، بدین وسیله به اطلاع می رساند ؛ کلیه مدارک ذیل ( اصل و کپی )  جهت تایید اطلاعات خود اظهاری را از تاریخ 7/ 6/ 1400 لغایت 11/ 6/ 1400 به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان شغل محل مورد تقاضا تحویل نمایند . 
1- کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور. 
2- شناسنامه داوطلب ( کلیه صفحات )
3- کارت ملی (پشت و رو) 
4- کارت پایان خدمت یا معافیت دائم  (برای داوطلبان مرد)
5- مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه 
6- معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران 
7- ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی به استثنای مراکز استانها. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی صرفاً مطابق فرم پیوست)
تذکر 1: براساس دفترچه راهنمای آزمون تاریخ ملاک عمل برای گواهی فراغت از تحصیل  و معافیت دائم ؛ یا پایان خدمت نظام وظیفه، 17/ 2/ 1400 (آخرین روز ثبت نام)  می باشد .
تذکر 2: این مرحله صرفاً جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط که مدارک آنها تایید شده است ، متعاقباً از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت سایر مراحل استخدام  ، معرفی خواهند شد . 
تذکر 3: داوطلبان درقبال ارائه مدارک ، رسید دریافت خواهند کرد و اخذ آن به منزله تایید مدارک نبوده است و پس از بررسی ، تایید آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد . 
تذکر4: عدم مراجعه و تحویل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت. 
خواهشمند است کلیه توضیحات عمومی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و سپس جهت تحویل مدارک فوق اقدام فرمایید .      


خبر 3 شهریور 1400: اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان ثبت احوال)

به گزارش دفتر روابط عمومی و همکاری ها بین الملل، اطلاعیه اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر به شرح ذیل می باشد.
پیرو اطلاعیه مورخ 2/6/1400 مندرج  در سامانه سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر موضوع بند (ج) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه به اطلاع می رساند:
آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد کارنامه اخذ شده از سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارک معرفی شده اند ، لازم است با توجه به شغل محل پذیرفته شده و همچنین جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز و ادامه مراحل ، از تاریخ 13/6/1400 لغایت 17/6/1400 به سایت اداره کل ثبت احوال مربوطه مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.

جهت مشاهده آدرس سایت ادارات ثبت احوال استان ها اینجا کلیک نمایید


خبر 3 شهریور 1400: اطلاعیه وزارت کار درباره پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی فرزندان شهید، جانباز 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای مدارک لازم برای تایید اطلاعات خود اظهاری پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی فرزندان شهید، جانباز ۷۰ درصد و بالاتر را اعلام کرد.
این اطلاعیه مربوط به افراد معرفی شده در سایت سازمان سنجش است. 
در متن این اطلاعیه آمده است: ضمن تبریک  و آرزوی موفقیت برای  داوطلبین معرفی شده، برای مرحله بررسی مدارک در آزمون استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدارک لازم  برای تایید اطلاعات خود اظهاری  این دسته از داوطلبان به شرح زیر اعلام می شود:
۱- ۴قطعه عکس ۳*۴ پشت نویسی شده
۲- اصل کارت ملی و تصویر آن پشت و رو
۳- اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن 
۴- اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه ) در مقطع تحصیلی ثبت نام شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن 
۵-اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن برای آقایان 
۶- اصل کارت شناسائی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح 
۷-ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی )
۸- ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا ،ارایه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در پیوست آزمون )
داوطلبان موظفند برای  ارایه و  بررسی  مدارک خود از روز دوشنبه مورخ۱۴۰۰/۶/۸  تا حداکثر پنجشنبه ۱۴۰۰/۶/۱۱ از ساعت ۸تا ۱۳ با همراه داشتن مدارک مربوطه به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خود مراجعه  و پس از تحویل مدارک رسید آن  را دریافت  کنند.
عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر  به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می شود.


خبر 3 شهریور 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان سازمان پزشکی قانونی کشور (منبع: سایت سازمان پزشکی قانونی کشور)

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز ۷۰درصد و بالاتر ، بدین وسیله مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خوداظهاری این دسته از داوطلبان به شرح ذیل اعلام می‌گردد؛ لذا می بایست ضمن در دست داشتن اصل و تصویر مستندات به شرح ذیل ، به اداره کارگزینی اداره کل پزشکی قانونی مرکز استان (محل جغرافیایی پذیرفته شده در آزمون) ، از تاریخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۰ لغایت ۱۰/۰۶/۱۴۰۰ مراجعه نمایند .
 تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌گردد.
مدارک مورد نیاز :
۱. نسخه چاپ شده ی کارنامه قبولی در آزمون؛
۲. ۳ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
۳. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛
۴. اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛
۵. اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در امتحان مشترک ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛
۶. اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن(برای آقایان)؛
۷. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراجع ذیصلاح؛
۸. ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی)؛
۹. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی. (مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا، ارائه استشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج در پیوست دفترچه آزمون)
۱۰. گواهی معافیت یا پایان طرح نیروی انسانی برای مشمولین قانون مربوط به خدمت پزشکان و پیراپزشکان
 شایان ذکر است آدرس ادارات کل پزشکی قانونی استان ها در همین پرتال قابل مشاهده می باشد


خبر 3 شهریور 1400: اطلاعیه ارسال مدارک جهت بررسی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانباز 70 در صد و بالاتر (منبع: سایت سازمان انتقال خون)

مدارک و زمان ارسال مدارک جهت بررسی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شهید و جانباز 70 در صد و بالاتر اعلام شد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی    
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک در آزمون اختصاصی فرزندان شهید و جانباز 70 در صد و بالاتر، بدین و سیله مدارک لازم جهت تایید اطلاعات خوداظهاری این دسته از داوطلبان به شرح ذیل اعلام می گردد؛
مدارک لازم:
1. ۳ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ پشت نویسی شده که در سال جاری گرفته شده باشد.
2. اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن؛
۳. اصل شناسنامه و تصویر از تمامی صفحات آن؛
۴. اصل مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)در مقطع تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن؛
5. اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم قانونی و تصویر آن (برای آقایان)
6. اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران اصل مدارک  
7. ارایه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (با امضاای وزیر فرهنگ و و ارشاد اسلامی و رییس ساازمان تبلیغات اسلامی)
8. ارایه مدرک برای استفاده از اولویت بومی شهرستانی(مطابقت اطلاعات شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهر ستان مورد تقا ضا، ارائه ا ستشهاد محلی و سایر اطلاعات مندرج درپیو ست دفترچه آزمون)
9. کارنامه قبولی پرینت گرفته شده از سایت سنجش
پذیرفته شدگان محترم خواهشمند است جهت ارائه مدارک مذکور از تاریخ شنبه 13/6/1400 به مدت 10 روز کاری به مراکز ادارات کل انتقال خون پذیرفته شده در استان مربوطه بارعایت کلیه پروتکل های بهداشتی مراجعه نمایند.
تذکر مهم: عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی میگردد.


خبر 1 شهریور 1400: اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان در سال 1400 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر در سال 1400 به اطلاع میرسانیم،نتایج آزمون اعلام گردید.
متقاضیان هر یک از رشته های شغلی در هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ 1400/06/06 به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.  

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر 24 مرداد 1400: اطلاعیه زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان در سال 1400 (منبع: سایت سازمان سنجش)

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه) که در روز یکشنبه مورخ 12/02/1400 برگزار گردید، می رساند که نتایج آزمون مذکور، تا سوم شهریور ماه سال جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار می گیرد.


خبر 8 تیر 1400: دریافت کارت آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر در سال 1400 به اطلاع میرسانیم، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فعال گردید. آزمون استخدامی صبح روز شنبه مورخ 1400/04/12 در 56 شهرستان برگزار خواهد شد.

 جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 30 خرداد 1400: فرم خود اظهاری داوطلبان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 (منبع: سایت سازمان سنجش)

داوطلب گرامی این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند، سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند
مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات: از روز یکشنبه تاریخ 30 خرداد ماه تا پایان روز سه شنبه 1 تیر ماه 1400 است
پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد

جهت تکمیل فرم خوداظهاری اینجا کلیک نمایید


خبر 29 خرداد 1400: اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان سنجش)

به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 در صبح روز شنبه مورخ 12/ 04/ 1400 در 56  شهرستان (به شرح جدول شماره 1 مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:00 آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
الف - نحوه و زمان تهیه پرینت كارت شركت در آزمون 
كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ از روز چهار‌شنبه 1400/04/09 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و كد پیگیری و ...) از كارت شركت در آزمون خود یك نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا كد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت كارت شركت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا كد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. این امكان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد كه در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. لذا متقاضیان برای دستیابی به اطلاعات فوق، باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم برای بازیابی اطلاعات، اقدام نمایند.
ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،2  ،4 ،5 ،6، 7 ، 11  و 12  (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، دین، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع تحصیلی) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 12/ 04/ 1400 منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید .
2- در صورتی كه نسبت به بند 3 (جنسیت) تفاوتی مشاهده نمودید ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2 مندرج در ذیل همین اطلاعیه) مراجعه نمایید.  
3 - چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می باشد.
4- چنانچه كارت شركت در آزمون متقاضی فاقد عكس می باشد و یا چنانچه عكس روی كارت وی دارای اشكالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نماید و موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكمیل گردیده، در نظر گرفته شده است. 
ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 
نماینده این سازمان در روز جمعه مورخ 11/ 04/ 1400 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی كه براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص كارت سازمان می‌گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذیل همین اطلاعیه) می‌باشد كه آدرس و محل تشكیل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص گردیده است.
د‍ - یادآوری های مهم‌ 
1- در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌ ،اصل كارت ملی ویا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.
2- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:00 (هشت‌) می‌باشد.
3- درهای ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی دقیقه) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
4- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 
5- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اكیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری كه بخشی از آن در بند «ح» آمده است، رفتار خواهد شد.
6- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 
7- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.
8- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، كیف دستی، ساك دستی، كتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
9- متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداكثر تا تاریخ 19/ 04/ 1400 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مكاتبه نمایند. درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.
10- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 
ه‍- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و الزامات بهداشتی 
ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید.
1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.
6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
7- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
8- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
9- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
10- درصورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
11- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.
12- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
13- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
و- تکمیل فرم خوداظهاری:
1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شدهاند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژهای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 24/03/1400 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز یکشنبه مورخ 30/3/1400 لغایت روز سه شنبه مورخ 14/04/0100 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی كه این فرم را تكمیل نمایند براساس دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
متقاضیان این آزمون لازم است از روز یک‌شنبه مورخ 1400/04/06 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا (قسمت سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا) مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان در سامانه مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
ز- قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری
ماده 5 - تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف - ارتكاب هرگونه عملی كه موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الكترونیكی (حتی بصورت خاموش) و دستگاههای حافظه‌دار.
ب - ارتكاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون متقاضی را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:
1 - ارائه مدرك یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شركت در آزمون.
2 - تبانی با متقاضیان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندركاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.
3 - ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شركت در جلسه آزمون به جای متقاضی اصلی.
ج - استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الكترونیكی و دستگاههای حافظه‌دار.
د - كمك به متقاضی خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.
ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به متقاضیان یا استفاده غیرمجاز از آنها.
و - هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های متقاضیان یا سایر مدارك و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شركت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.
ح - خرید یا فروش سوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شركت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینكه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.
ماده 6 - هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حكم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:
الف - در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار كتبی با درج در پرونده متقاضی و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.
ب - در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (5): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی متقاضی در همان سال و محرومیت از شركت در آزمون از یك تا ده سال بعد.
تبصره - آراء هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.
ماده 7 - در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا یك میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یك تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاكم دادگستری معرفی می‌نمایند.
ماده 8 - ارتكاب هر یك از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یك گروه یا شبكه باشد موجب تشدید مجازات می‌شود و تشكیل دهنده و سركرده گروه یا شبكه به حداكثر مجازات محكوم می‌گردد. مجازات هر یك از اعضاء كه در ارتكاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذكر شده برای مرتكب می‌باشد.
ماده 9 - رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا كمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتكب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محكوم می‌گردد.
ماده 10 - در صورت محكومیت قطعی فردی به یكی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرك به وی خودداری خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی می‌باشند.
ماده 11 - چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اكتسابی متقاضی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اكتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از متقاضی در یك یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این متقاضی، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌باشد.
ماده 12 - هر موسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی كه برای افزایش آمادگی متقاضیان شركت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌كند چنانچه در تخلفات ماده (5) مشاركت داشته باشد مجوز تاسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسوول آنها علاوه بر محرومیت دائمی از تاسیس و اداره این گونه مراكز به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محكوم می‌شوند و چنانچه موسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد مجازات مدیران مسوول آنها حداكثر مجازات مندرج در ماده (6) می‌باشد.
تبصره - در مورد آموزشگاههایی كه فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذیربط مدعی‌العموم نیز می‌تواند راساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.
ح- نحوه اعلام گزارش تقلب و تخلفات
نظر به حساسیت آزمون مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون را با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های 02636182151 و 02636182152 به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید.
ط - نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و كشور
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
در خاتمه اضافه می‌نماید كه متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز شنبه 12/ 04/ 1400 همه روزه صبح از ساعت 8:00 الی‌ 12:00 و بعد از ظهر از ساعت‌ 14:00 ‌الی‌ 16:00 با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌42163  ( پیش شماره 021) در میان بگذارند.

دریافت فایل جدول شماره 1 - شهرستان محل برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان در قالب PDF
دریافت فایل جدول شماره 2 - آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی فرزندان شهدا سال 1400 در قالب PDF


خبر 18 اردیبهشت 1400: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا (منبع: سایت سازمان سنجش)

تاریخ برگزاری آزمون‌های نیمه اول سال 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا روز شنبه مورخ 1400/04/12 برگزار خواهد شد.


خبر 15 اردیبهشت 1400: اصلاحیه چهارم دفترچه راهنما آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 1400/1/19، و اطلاعیه های اصلاحی مورخ 1400/1/31، 1400/2/5 و 1400/2/12 با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید به دفترچه راهنمای م ذکور، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند آن دسته از متقاضیانی كه تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند، می توانند تا روز جمعه مورخ 1400/2/17 نسبت به ثبت نام اقدام کنند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت زمانی باقی مانده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی  این سازمان مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ضمناً باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند. همچنین بعلت شرایط بیماری کرونا و شیوع مجدد آن تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.
ـ اصلاحات دفترچه راهنما:
- شرایط احراز کد شغل محلهای منتشره در اطلاعیه مورخ 1400/2/12 به شرح ذیل اعلام می گردد:

شغل های سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری كشور

سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری كشور

1

کارشناس امور زمین

2

کاردان جنگل و مرتع

3

کاردان آبخیزداری

 

عنوان شغل: کارشناس امور زمین

شرایط احراز:
الف :کارشناسی: جنگل داری-مهندسی منابع طبیعی-جنگل داری باگرایش های (-جنگل داری-جنگل شناسی و اکولوژی جنگل- مهندسی جنگل- جنگل داری مناطق خشک- مدیریت جنگلهای غرب- مدیریت جنگل داری درپارکهای جنگلی- جنگل داری عمومی- جنگل داری شهری- مسائل اقتصادی اجتماعی جنگل) - جنگل داری و پارکهای جنگلی – جنگل داری جامع - مرتع وآبخیزداری- مهندسی منابع طبیعی- مرتع وآبخیزداری- مرتع داری – احیا و بهره برداری از مناطق بیابانی- محیط زیست- علوم باغبانی- زراعت و اصلاح نباتات با گرایش های ( زراعت – اصلاح نباتات(
ب :کارشناسی ارشد: مهندسی منابع طبیعی-جنگل شناسی واکولوژی جنگل- مهندسی منابع طبیعی- مسائل اقتصادی اجتماعی جنگل- مهندسی منابع طبیعی- مهندسی جنگل- مهندسی منابع طبیعی- جنگل داری- مهندسی منابع طبیعی-مرتعداری- مهندسی منابع طبیعی-آبخیزداری- علوم باغبانی با کلیه گرایش ها- زراعت- اصلاح نباتات
ج:دکتری: جنگل داری- علوم جنگل با گرایش های (جنگل داری- جنگل شناسی و اکو لوژی جنگل- مهندسی جنگل- مسائل اقتصادی اجتماعی جنگل)- علوم ومهندسی آبخیزداری- علوم مرتع- زراعت- اصلاح نباتات- علوم باغبانی با کلیه گرایش ها

 

عنوان شغل: کاردان جنگل و مرتع

شرایط احراز:

الف :کاردانی: تکنولوژی جنگل داری- تکنولوژی جنگل داری - جنگل- آبخیزداری - حفاظت وحمایت منابع طبیعی - جنگل داری - تکنولوزی مرتع و آبخیزداری - مرتع- احیاء و بهره برداری بیابان - کاردانی محیط زیست

ب:کارشناسی: جنگل داری-مهندسی منابع طبیعی-جنگل داری باگرایش های (-جنگل داری-جنگل شناسی و اکولوژی جنگل- مهندسی جنگل- جنگل داری مناطق خشک- مدیریت جنگل های غرب- مدیریت جنگل داری درپارک های جنگلی- جنگل داری عمومی- جنگل داری شهری- مسائل اقتصادی اجتماعی جنگل) - جنگل داری و پارک های جنگلی – جنگل داری جامع - مرتع وآبخیزداری- مهندسی منابع طبیعی- مرتع وآبخیزداری-- مرتع داری - احیا و بهره برداری از مناطق بیابانی- محیط زیست

 

عنوان شغل: کاردان آبخیزداری

شرایط احراز:

الف :کاردانی: تکنولوزی مرتع و آبخیزداری – مرتع- احیاء و بهره برداری بیابان- تکنولوژی جنگل داری- تکنولوژی جنگل کاری - جنگل- آبخیزداری - حفاظت وحمایت منابع طبیعی - جنگل داری - کاردانی محیط زیست- تکنولوژی آبیاری - انتقال آب - عمران اراضی کشاورزی

نقشه برداری- فنی عمران با گرایشهای (آب شناسی - بهره برداری از منابع آب - عمران روستایی-آب-کارتوگرافی- پل سازی و ابنیه فنی- نقشه برداری ژئودزی- زیر سازی راه- ساختمانهای بتنی)

ب:کارشناسی: مرتع وآبخیزداری- مهندسی منابع طبیعی- مرتع وآبخیزداری- مرتع2 داری - احیا و بهره برداری از مناطق بیابانی- عمران ( علمی کاربردی نقشه برداری- آبادنی و توسعه روستاها- نقشه برداری- عمران) - مهندسی مدیریت پروژه - مهندسی آبیاری- مهندسی کشاورزی،آب - انتقال آب گرایش مهندسی بهره برداری و نگهداری – علوم خاک- جنگل داری- مهندسی منابع طبیعی- جنگل داری باگرایش های (جنگل داری- جنگل شناسی و اکولوژی جنگل- مهندسی جنگل- جنگل داری مناطق خشک- مدیریت جنگل های غرب- مدیریت جنگل داری درپارکهای جنگلی- جنگل داری عمومی- جنگل داری شهری- مسائل اقتصادی اجتماعی جنگل)- جنگل داری و پارکهای جنگلی - جنگل داری جامع- احیا و بهره برداری از مناطق بیابانی

شغل های وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش

1

هنرآموزی حسابداری

2

هنرآموزی معدن

3

هنرآموزی الكترونیك

4

هنرآموزی تاسیسات

5

هنرآموزی ساخت و تولید

6

هنرآموزی نقشه كشی عمومی (معماری)

7

هنرآموزی متالورژی

8

دبیری شیمی

9

دبیری تاریخ

10

دبیری جغرافیا (دبیری جغرافیا)

11

دبیری اقتصاد

12

دبیری معارف اسلامی(فلسفه)

 

عنوان شغل: هنرآموزی حسابداری

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: حسابداری كلیه گرایش ها

ب :کارشناسی ارشد: حسابداری كلیه گرایش ها

 

عنوان شغل: هنرآموزی معدن

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: مهندسی معدن كلیه گرایش ها، مهندسی تكنولوژی استخراج معادن زیرزمینی

ب :کارشناسی ارشد: مهندسی معدن كلیه گرایش ها، مهندسی تكنولوژی استخراج معادن زیرزمینی

 

عنوان شغل: هنرآموزی الكترونیك

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: مهندسی برق گرایش مخابرات - مهندسی علمی كاربردی برق الكترونیك - مهندسی تكنولوژی الكترونیك كلیه گرایش ها - مهندسی تكنولوژی برق گرایش الكترونیك - مخابرات، مهندسی برق گرایش الكترونیك

ب :کارشناسی ارشد: مهندسی برق گرایش مخابرات - مهندسی علمی كاربردی برق الكترونیك - مهندسی تكنولوژی الكترونیك كلیه گرایش ها - مهندسی تكنولوژی برق گرایش الكترونیك - مخابرات، مهندسی برق گرایش الكترونیك

 

عنوان شغل: هنرآموزی تاسیسات

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: مهندسی مكانیك گرایش حرارت سیالات - مهندسی مكانیك گرایش تبدیل انرژی - تاسیسات گرایشهای حرارتی،تهویه و تبرید ،حرارت مركزی و تهویه متبوع - مهندسی تكنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی - مهندسی فناوری تاسیسات حرارتی و برودتی

ب :کارشناسی ارشد: مهندسی مكانیك گرایش حرارت سیالات - مهندسی مكانیك گرایش تبدیل انرژی - تاسیسات گرایشهای حرارتی،تهویه و تبرید ،حرارت مركزی و تهویه متبوع - مهندسی تكنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی - مهندسی فناوری تاسیسات حرارتی و برودتی

 

عنوان شغل: هنرآموزی ساخت و تولید

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: مهندسی قالبسازی - مهندسی تكنولوژی ساخت و تولید - مهندسی مكانیك گرایش ساخت و تولید - مهندسی ماشین ابزار - مهندسی ساخت و تولید

ب :کارشناسی ارشد: مهندسی قالبسازی - مهندسی تكنولوژی ساخت و تولید - مهندسی مكانیك گرایش ساخت و تولید - مهندسی ماشین ابزار - مهندسی ساخت و تولید

 

عنوان شغل: هنرآموزی نقشه كشی عمومی (معماری)

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: علمی كاربردی معماری - معماری داخلی - مهندسی معماری - مهندسی معماری گرایش شهرسازی - مهندسی تكنولوژی معماری

ب :کارشناسی ارشد: علمی كاربردی معماری - معماری داخلی - مهندسی معماری - مهندسی معماری گرایش شهرسازی - مهندسی تكنولوژی معماری

 

عنوان شغل: هنرآموزی متالورژی

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: مهندسی تكنولوژی متالورژی ذوب فلزات - مهندسی مواد و متالورژی - مهندسی متالورژی (گرایش های متالورژی عمومی ،مواد ،ریخته گری ، ذوب فلزات ،آهن و فولاد) انتخاب و شناسایی مواد - مدلسازی

ب :کارشناسی ارشد: مهندسی تكنولوژی متالورژی ذوب فلزات - مهندسی مواد و متالورژی - مهندسی متالورژی (گرایش های متالورژی عمومی ،مواد ،ریخته گری ، ذوب فلزات ،آهن و فولاد) انتخاب و شناسایی مواد - مدلسازی

 

عنوان شغل: دبیری شیمی

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: شیمی كلیه گرایش ها، دبیری شیمی، مهندسی شیمی كلیه گرایشها

ب :کارشناسی ارشد: شیمی كلیه گرایش ها، دبیری شیمی، مهندسی شیمی كلیه گرایشها

 

عنوان شغل: دبیری تاریخ

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: تاریخ كلیه گرایش ها، تاریخ انقلاب اسلامی، دبیری تاریخ، سطح 2 حوزوی، سطح 3 حوزوی

ب :کارشناسی ارشد: تاریخ كلیه گرایش ها، تاریخ انقلاب اسلامی، دبیری تاریخ، سطح 2 حوزوی، سطح 3 حوزوی

 

عنوان شغل: دبیری جغرافیا (دبیری جغرافیا)

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: ژئوفیزیك كلیه گرایش ها، دبیری جغرافیا، جغرافیا كلیه گرایش ها، علوم زمین شناسی

ب :کارشناسی ارشد: ژئوفیزیك كلیه گرایش ها، دبیری جغرافیا، جغرافیا كلیه گرایش ها، علوم زمین شناسی

 

عنوان شغل: دبیری اقتصاد

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: علوم اقتصادی كلیه گرایش ها، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی

ب :کارشناسی ارشد: علوم اقتصادی كلیه گرایش ها، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی

 

عنوان شغل: دبیری معارف اسلامی (فلسفه)

شرایط احراز:

الف :کارشناسی: الهیات و معارف اسلامی كلیه گرایش ها، فلسفه كلیه گرایش ها، سطح 2 حوزوی، سطح 3 حوزوی

ب :کارشناسی ارشد: الهیات و معارف اسلامی كلیه گرایش ها، فلسفه كلیه گرایش ها، سطح 2 حوزوی، سطح 3 حوزوی

جهت دانلود جداول شغل محل های جدید و اصلاحات سری چهارم اینجا کلیک نمایید


خبر 12 اردیبهشت 1400: اصلاحیه سوم دفترچه راهنما و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 1400/1/19، و اطلاعیه های اصلاحی مورخ 1400/1/31 و 1400/2/5 با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات (به شرح ذیل) در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی كه تا این تاریخ (1400/2/12) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است كه بتوانند تا روز جمعه مورخ 1400/2/17 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ضمناً باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.
لازم به توضیح است با توجه به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، تعیین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود. لذا به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان متعاقباً به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
ـ اصلاحات دفترچه راهنما:
ـ اصلاحیه مربوط به شغل کارشناس تغذیه وزارت بهداشت:
فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تغذیه که مدرک کارشناسی آنها غیرمرتبط با رشته تغذیه است، تنها با داشتن شماره نظام پزشکی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی می باشند.
ـ ظرفیت شغل محل های سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور به شرح ذیل اصلاح می گردد:
ـ ظرفیت شغل محل (12305) حسابدار یزد یزد از 1 نفر به 2 نفر اصلاح می گردد.
ـ ظرفیت شغل محل (12306) کارشناس آبخیزداری بوشهر بوشهر از 1 نفر به 2 نفر اصلاح می گردد.
ـ ظرفیت شغل محل (12326) کارشناس جنگل و مرتع همدان تویسرکان از 1 نفر به 2 نفر اصلاح می گردد.
ـ ظرفیت شغل محل (12327) کارشناس جنگل و مرتع گلستان مراوه تپه از 2 نفر به 3 نفر اصلاح می گردد.
ـ عنوان محل خدمت شغل محل های وزارت آموزش و پرورش به شرح ذیل اصلاح می گردد:

کد شغل محل

محل خدمت

11263

تهران بهارستان

11272

تهران بهارستان

11290

تهران بهارستان

11307

تهران بهارستان

11313

تهران بهارستان

11322

تهران بهارستان

11329

تهران بهارستان

11380

تهران بهارستان

11400

تهران بهارستان

11420

تهران بهارستان

11271

تهران چهاردانگه

11321

تهران چهاردانگه

11328

تهران چهاردانگه

11341

تهران چهاردانگه

11379

تهران چهاردانگه

11399

تهران چهاردانگه

11418

تهران چهاردانگه

11426

تهران چهاردانگه

جهت دانلود فایل جدول شغل محل های جدید و اصلاحات سری سوم دفترچه اینجا کلیک نمایید


خبر 5 اردیبهشت 1400: تمدید مجدد مهلت ثبت نام و اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ  24/ 01/ 1400 و اطلاعیه اصلاحی مورخ 31/ 01/ 1400، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما، به اطلاع می رساند به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی كه در بازه زمانی (24/ 01/ 1400 لغایت 05/ 02/ 1400) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده كه متقاضیان بتوانند تا روز یکشنبه مورخ 1400/02/12 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. بنابراین ضرورت داردمتقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه مندرجات دفترچه راهنما، اطلاعیه فوق و همچنین این اطلاعیه بافراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمایند. ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
اصلاحات دفترچه راهنما:
1- با توجه به اینکه محل استقرار ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها در مراکز استان می باشد لذا محل خدمت تمامی پذیرفته شدگان این دستگاه در شغل های کارشناس برنامه ریزی ارتباطات و مخابرات و کارشناس برنامه‌ریزی فناوری اطلاعات (کد شغل محل های 14640 الی 14663) صرفاَ در مراکز استان های مربوط می باشد.
2- محل خدمت شغل محل های 13909 الی 13918 مربوط به سازمان فضایی ایران از «تهران ـ تهران» به «تهران ـ ستاد تهران» تغییر می‌یابد.


خبر 31 فروردین 1400:  تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه دفترچه آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ 24-01-1400، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید به دفترچه راهنمای مذکور (به شرح ذیل)، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی كه تا این تاریخ (31-01-1400) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است كه بتوانند تا روز یکشنبه مورخ 1400/02/05 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت ‌نام اقدام نمایند.
ضمناً باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند،  می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

جهت دانلود جدول شغل محل های جدید اینجا کلیک نمایید


آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر - 24 فروردین 1400

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی كشور و در راستای اجرای بند (ج) ماده (87) قانون برنامه ششم توسعه به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی كشور، سراسر کشور آزمون استخدامی فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر با ضوابط و شرایط ذیل اعلام میگردد.
مهلت ثبت نام تا 5 اردیبهشت 1400 تا 12 اردیبهشت تا 14 اردیبهشت 1400 می باشد.

> بخش اول: تعاریفمفاهیم و تعاریف برخی از اصطلاحات بكار رفته در این متن دفترچه به شرح ذیل است:
الف) دستگاه اجرایی:
كلیه دستگاههای موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات كشوری دستگاه اجرایی نامیده میشوند.
ب) ایثارگران:
منظور از ایثارگران مشمول در این دفترچه فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر می باشد.
ج) بومی بودن:
داوطلب بومی فردی است كه «متولد» یا «ساكن با سابقه ده سال سكونت» در همان شهرستان مربوط به شغل محل مورد تقاضا طبق بندهای زیر باشد.
تعریف بومی بودن:
1 -شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یكی باشد.
تذكر: با توجه به تغییرات تقسیمات كشوری در سالهای مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاك عمل نظر اداره كل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
2 -استفاده از اولویت بومی از طریق سكونت بموجب تایید ساكن بودن و حداقل ده سال سكونت با ارائه استشهاد محلی بر اساس فرم مندرج در آگهی (ممهور به مهر نیروی انتظامی) پاسگاه یا كلانتری محل (در شهرستان مورد تقاضا) خواهد بود.
تبصره 1: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سكونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساكن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاك محاسبه قرار گیرد.
تبصره 2: افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، میبایست در زمان ثبت نام، گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم» را انتخاب نمایند و ارائه فرم استشهاد محل سكونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصراً برای داوطلبانی كه بعد از اعلام نتایج آزمون برای مرحله بعدی استخدام به دستگاههای متقاضی معرفی می شوند، ضروری میباشد.
تبصره 3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات كشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون میباشد.
تبصره 4: نمره مكتسبه داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراكز استان ها) در آزمون كتبی با ضریب یك و چهار دهم (4/1) محاسبه و ملاك عمل قرار می گیرد.

> بخش دوم: شرایط عمومی داوطلبان1 .داشتن تابعیت ایران؛
2 .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
3 .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
4 .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
5 .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند؛
6 .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
7 .نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر؛
8 .عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
9 .داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
10 .داشتن حداقل هجده (18) سال تمام برای فرزندان شهید و حداقل بیست (20) سال تمام برای فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر.
تذكر1: فرزندان شهید و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از شرط رعایت حداكثر سن استخدام معاف می باشند.
تذكر2: ملاك عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه، و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، كارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور كارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام آزمون (1400/01/31) میباشد؛
> بخش سوم: مواد آزمون عمومیدر این آزمون، سوالات در حیطه عمومی در مواد آزمونی زیر و به صورت چهار گزینه ای با ضریب یك (1) بوده و به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یك سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد. ضمناً لازم به توضیح است مواد آزمون براساس مقاطع تحصیلی (دیپلم، كاردانی، كارشناسی و بالاتر) طراحی خواهد شد. در عناوین شغلی كه از چند مقطع تحصیلی پذیرش انجام میشود، سطح مواد آزمون براساس پایینترین مقطع تحصیلی طراحی خواهد شد.
1 .معارف اسلامی؛
2 .زبان و ادبیات فارسی؛
3 .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی؛
4 .ریاضی و آمار مقدماتی؛
5 .زبان انگلیسی عمومی؛
6 .هوش و توانمندیهای ذهنی؛
7 .فناوری اطلاعات (مهارتهای Word ،PowerPoint ،Excel و Internet)
تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مكتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون محاسبه خواهد شد.

> منابع مطالعاتی برای آمادگی در آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانباز
+ جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید (به همراه سوالات 98)
+ جهت سفارش پستی کتاب نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 97) اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود جزوات و درسنامه های آموزشی (اختصاصی ایران استخدام) اینجا کلیک نمایید 
+ جهت دانلود رایگان سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی + سوالات سال 98 اینجا کلیک نمایید

> بخش چهارم: ضوابط و امتیازات قانونیبر اساس هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، استخدام مشمولین بند «ج» ماده (87) فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ( 70 درصد و بالاتر) از طریق شركت در آزمون و رقابت بین كلیه داوطلبان ایثارگر مشمول قانون یاد شده و بر اساس نمره مكتسبه در امتحان با رعایت ساز و كارهای ذیل صورت میپذیرد:
1 .ایثارگران متقاضی جهت ثبت نام و بهره مندی از سهمیه استخدامی بند «ج» ماده 87، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سامانه سجایا (سیستم جامع اطلاعات یكپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید گردد و در صورت عدم تأیید بنیاد مذكور، مجاز به شركت در این آزمون نمی باشند.
2 .این مجوز استخدامی صرفاً مربوط به مشمولین بند «ج» ماده 87 (فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر) بوده و باقیمانده سهمیه مذكور در صورت عدم تكمیل ظرفیت برای مشمولین این بند قانونی محفوظ خواهد ماند.

سایر امتیازات:
الف) حافظین قرآن:
بر اساس مصوبه شماره 200/13736 مورخ 1390/06/14 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، 10 درصد به امتیاز مكتسبه حافظان قرآن دارای درجات (1 تا 3) برای حافظین قرآن در مشاغل مربی امور تربیتی مدارس، دبیری معارف اسلامی، كارشناس فرهنگی و هنری، كارشناس امور دینی لحاظ خواهد شد. همچنین برای مشاغلی كه شرایط احراز آنها دیپلم می باشد، درجه پنج حفظ قرآن به شرط دارا بودن گواهینامه پایان دوره اول متوسطه از لحاظ استخدامی هم تراز دیپلم می باشد و امتیاز ذكر شده نیز به افراد واجد شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدامی منتشره تخصیص خواهد یافت.
ب) بومی:
نمره مكتسبه داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراكز استان ها) در آزمون با ضریب یك و چهار دهم (1/4) محاسبه و ملاك عمل قرار می گیرد.
> بخش پنجم: مراحل ثبت نامدر زمان ثبت نام، داوطلبان می توانند با توجه به شرایط احراز اعلام شده، نسبت به انتخاب شغل محل هایی كه شرایط احراز آنها را دارند، به ترتیب اولویت، حداكثر سه (3) شغل محل اقدام نمایند.
تذكر مهم:
1 -در این آزمون داوطلبان بر اساس ترتیب نمره مكتسبه در سقف هر یك از اولویت های انتخابی و با توجه به ظرفیت های اعلام شده پذیرفته خواهند شد. پذیرش داوطلبان در هریك از شغل محل ها صرفاً بر اساس نمره مكتسبه آن ها و در رقابت با سایر داوطلبان ضمن در نظر گرفتن اولویت انتخاب شغل محل ها صورت خواهد پذیرفت.
2 -با توجه به اینكه هر داوطلب می تواند تا سه شغل محل را انتخاب نماید، بنابراین ضریب بومی در شغل محل های انتخابی داوطلب صرفاً بر اساس شهرستانهایی در نظر گرفته خواهد شد كه مشمول مصادیق بومی بودن مندرج در بند "ب" دفترچه باشند.
3 -داوطلبان در انتخاب شهرستان بومی خود دقت لازم به عمل آورند، چنانچه به هر دلیل داوطلب بدون توجه به مصادیق بومی بودن مندرج در صفحه 1 دفترچه، شغل محل بومی خود را انتخاب نماید، بعد از معرفی شدن و عدم تایید آن توسط دستگاه استخدام كننده، امتیاز بومی مكتسبه داوطلب حذف گردیده و با توجه به تكمیل سایر ظرفیت ها امكان جایابی مجدد صرفاً در مرحله تكمیل ظرفیت احتمالی امكان پذیر خواهد بود و صرفاً پس از فرایند اعلام نتایج نهایی، در صورت وجود سهمیه باقیمانده احتمالی از ظرفیت شغل محل های فاقد داوطلب و یا تكمیل ظرفیت نشده، مجدداً با توجه به انتخاب افراد فرایند تكمیل ظرفیت انجام خواهد شد.
4 -پس از پایان ثبت نام و امكان ویرایش اطلاعات در مهلت تعیین شده، امكان تغییر اولویت و یا درخواست جدید برای انتخاب های جدید وجود ندارد.
5 -حداقل مدرك تحصیلی لازم برای شركت در مشاغل ستاد مركزی دستگاه های اجرایی كارشناسی ارشد و بالاتر می باشد.
6 -داوطلب متقاضی استخدام باید در زمان ثبت نام آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.

الف) تهیه فایل عكس اسكن شده:
داوطلب باید یك قطعه عكس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسكن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
عكس 3 در 4 كه در سال جاری گرفته شده باشد (عكس تمام رخ) فقط باید با فرمت JPG باشد. اندازه عكس اسكن شده باید حداقل 300×200 پیكسل و حداكثر 400×300 باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد. حجم فایل ذخیره شده عكس نباید از 70 كیلوبایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عكس اسكن شده باید حذف شده باشد. حتی الامكان عكس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تذكر (1): اسكن عكس از روی كارت های شناسایی (كارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عكس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسكن نمایند.
تذكر (2): عكس خواهران باید با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.
تذكر (3): با توجه به مشكلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه این موضوع اكثراً برای داوطلبانی كه ثبت نام آنان توسط دیگران انجام میشود رخ داده است. تاكید میگردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما الصاق نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
ب) پرداخت وجه:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 1400/01/24 لغایت روز سه شنبه مورخ 1400/01/31 انجام خواهد پذیرفت. مدت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 900/000 (نهصدهزار) ریال به صورت الكترونیكی و با كارت های بانكی متصل به شبكه ی شتاب نسبت به تكمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
موكداً تاكید میگردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موكول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شركت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام كد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.

ج) تكمیل تقاضانامه ثبت نام:
- در ردیفهای 1 ،2 و 3 ،داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطوركامل وارد نماید (از بكاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود)
- در ردیف 4 ،داوطلب باید كد ملی خود را كه ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی كه تاكنون موفق به اخذ كارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره كد ملی خود با شماره تلفن گویای 66707131-021 تماس حاصل نمایند.
- در ردیف 5 ،داوطلب باید برحسب اینكه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
- در ردیف 6 ،داوطلب باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف، ممیز و یا خط تیره كه در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
- در ردیف 7 ،داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز در محل مربوط درج نماید.
- در ردیف 8 ،داوطلب باید بر حسب اینكه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
- در ردیف 9 ،داوطلب بایدكد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول مندرج در صفحه 89 مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیف 10 ،داوطلب باید با علامتگذاری در یكی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
- در ردیف 11 ،داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.
- در ردیف 12 ،داوطلبان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.
- در ردیف 13 ،داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را (فرزند شهید و فرزند جانباز 70 درصد و بالاتر) در این بند علامتگذاری نماید.
- در ردیف 14 ،مشمولان حافظان قرآن درجه 1 تا 5 این بند را علامتگذاری نمایند.
- در ردیف 15 ،داوطلب باید آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید (براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما)
- در ردیف 16و 17 ،داوطلب باید عنوان رشته تحصیلی وگرایش خود را مشخص و در این محل درج نماید.
- در ردیف 18 ،داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرك تحصیل خود را درج نماید.
- در ردیف 19 ،داوطلب باید تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید.
- در ردیف 20 ،داوطلب باید معدل آخرین مدرك تحصیلی خود را درج نماید.
- در ردیف 21 و 22 ،داوطلب باید كد و عنوان استان و شهرستان جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول مندرج در صفحه 89 مشخص و در این محل درج نماید .همچنین آدرس دقیق پستی و كدپستی دقیق خود را كه یك عدد ده رقمی می باشد در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
- در ردیف 22 ،داوطلب باید كد پستی ده رقمی خود را درج نماید.
- در ردیف 23 ،داوطلب شماره تلفن ثابت با كد شهر خود را در محل مربوط درج نماید.
- در ردیف 24 ،داوطلب شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
- در ردیف 25 ،داوطلب متقاضی می تواند آدرس پست الكترونیكی خود را درج نماید.
- در ردیف 26 ،داوطلب میبایست كد و عنوان استان و شهرستان و آدرس محل سكونت خود را در این محل درج نماید.
- در ردیف 27 ،داوطلب برای انتخاب سه شغل محل صرفاً از شغل محل هایی می تواند انتخاب نماید كه هر شغل محل از نظر مقاطع تحصیلی مشابه و در یك سطح باشند. چنانچه اولویت اول داوطلبان مقطع كارشناسی و بالاتر باشد سایر اولویت های داوطلب نیز باید در مقطع كارشناسی و بالاتر باشد. چنانچه اولویت اول داوطلبان مقطع كاردانی باشد سایر اولویت های داوطلب نیز باید در مقطع كاردانی باشد. چنانچه اولویت اول داوطلبان مقطع دیپلم باشد سایر اولویت های داوطلب نیز باید در مقطع دیپلم باشد.
تذكر مهم 1 :داوطلب برای انتخاب سه شغل محل صرفاً از شغل محل هایی می تواند انتخاب نماید كه هر شغل محل از نظر مقاطع تحصیلی مشابه و در یك سطح باشند. چنانچه اولویت اول داوطلبان مقطع كارشناسی و بالاتر باشد سایر اولویت های داوطلب نیز باید در مقطع كارشناسی و بالاتر باشد. چنانچه اولویت اول داوطلبان مقطع كاردانی باشد سایر اولویت های داوطلب نیز باید در مقطع كاردانی باشد. چنانچه اولویت اول داوطلبان مقطع دیپلم باشد سایر اولویت های داوطلب نیز باید در مقطع دیپلم باشد.
تذكر مهم 2 :داوطلبان بایددر انتخاب كد شغل محل بهنام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش، جدول شرایط احراز توجه نمایند.

د) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت كارت شركت در آن:
داوطلبان لازم است برای اطلاع از تاریخ پرینت كارت شركت در آزمون و زمان برگزاری آزمون به اطلاعیه های كه در روز یكشنبه مورخ 1400/02/12 در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور منتشر میگردد مراجعه نمایند. 

> بخش ششم: نحوه اعلام نتیجهبا توجه به اینكه در این آزمون داوطلبان به سوالات آزمون عمومی پاسخ خواهند داد، بنابراین ملاك معرفی افراد به ترتیب نمره مكتسبه آنان (نمره آزمون عمومی و امتیازات قانونی مربوطه) و به تعداد یك برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت میپذیرد.
>بخش هفتم: تذكرات مهم1 -با توجه به اینكه، دستگاههای استخدام كننده مدارك، مستندات و اطلاعات خوداظهاری داوطلبان را پس از معرفی آن ها توسط سازمان سنجش آموزش كشور بررسی خواهند نمود، لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و ارائه كامل مدارك و مستندات در زمان بررسی مدارك و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی كه مدارك داوطلبان از جمله مدارك تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، ایثارگری و سایر اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد كرد و در هر مرحله از امتحان (اعلام نتایج اولیه، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حتی در صورت صدور حكم استخدامی، حكم مزبور لغو و بلااثر میشود.
2 -داوطلبان استخدام می بایست شرایط احراز مشاغل مندرج در این دفترچه آگهی استخدامی در شغل محل مربوطه را دارا باشند.
تبصره: با توجه به اینكه در این آزمون رشته تحصیلی ملاك بوده بنابراین داوطلبان استخدام از شرط گرایش تحصیلی صرفاً در این آزمون معاف می باشند و در صورتی كه رشته تحصیلی داوطلب صرف نظر از گرایش تحصیلی در آگهی استخدامی درج شده باشد داوطلب می تواند در آزمون استخدامی ثبت نام نماید.
3 -به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، كارشناسی و بالاتر (موضوع تبصره دو ماده (42) قانون مدیریت خدمات كشوری) پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداكثر یك ماه پس از اعلام تأیید گزینش، مدارك مربوط به كسب مهارتهای هفتگانه (ICDL) صادره از مراكز و مؤسسات تأیید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی كشور را ارائه نمایند. بدیهی است كسانی كه فاقد گواهینامه های مذكور میباشند و یا گواهینامه آنان از مراكز تعیین صلاحیت شده نمیباشد، موظفند برای شركت در آزمون تعیین سطح و دریافت گواهینامه مذكور به یكی از مراكز تعیین صلاحیت شده در بخش اعتبار سنجی موسسات آموزشی (با عنوان موسسات تعیین صلاحیت شده) كه در درگاه الكترونیكی سازمان اداری و استخدامی كشور قابل مشاهده میباشد، مراجعه نمایند.
4 -استخدام افراد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، برای تمامی دستگاههای اجرایی به صورت رسمی خواهد بود.
5 -دارندگان مدارك تحصیلی پایینتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز هر یك از شغل محل های مذكور در این دفترچه حق شركت در آزمون آن شغل محل ها را ندارند.
6 -افراد دارای مدارك تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، برای شركت در آزمون میبایست مدرك (مقطع و رشته تحصیلی) ذكر شده در این دفترچه را داشته باشند. بدیهی است صدور حكم كارگزینی پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در دفترچه ثبت نام میباشد.
7 -حداقل مدرك تحصیلی لازم برای شركت در مشاغل ستاد مركزی دستگاههای اجرایی كارشناسی ارشد و بالاتر می باشد.
8 -بر اساس بند (ز) ماده (42) قانون مدیریت خدمات كشوری و آیین نامه شماره 44178/88384 مورخ 1389/04/22 وزیران عضو كمیسیون امور اجتماعی و دولت الكترونیك، داوطلبان استخدام میبایست سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام كاری كه استخدام میشوند را داشته باشند در صورت عدم تأیید توانایی داوطلبان استخدام توسط دستگاه مربوطه در مرحله بررسی مدارك و معاینه پزشكی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشكی دانشگاه علوم پزشكی استان مربوطه میباشد.
9 -اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
10 -مدارك تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، حداكثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه نهایی باید به تأیید سازمان مركزی دانشگاه مذكور برسد.
11 -دستگاه اجرایی موظف است پس از وصول نظر گزینش، نسبت به اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان نهایی اقدام نماید.
12 -در صورت عدم تكمیل ظرفیت در شغل محل های آزمون در دستگاههای اجرایی، تكمیل ظرفیت از بین سایر شركت كنندگان آزمون با رعایت قوانین و مقررات مربوط و به ترتیب نمره فضلی در شغل محل های مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

>شرایط اختصاصی دستگاههای اجراییقوه قضائیه:
1 .پذیرفته شدگان شغل متصدی امور دفتری در محلهای تبریز – خوی – ایواوغلی – نازلو – انزل – اصلاندوز – نمین – برخوار - خمینی شهر - شاهین شهر و میمه – شهرضا – فلاورجان – لنجان – مباركه - نجف آباد – كرج – فردیس – چهارباغ – ایلام – لواسانات - رودبار قصران – شهریار - شریف آباد – ملارد – بهارستان – قرچك – پردیس – فارسان – بروجن – درمیان – بیرجند - رازو جرگلان - مانه و سملقان – بجنورد – اهواز – بندرماهشهر – خرمشهر – آبادان – شوشتر – رامهرمز - بزینه رود – سمنان – زاهدان – زابل – خاش – شیراز – كازرون – اوز – فورگ – بیضا – اسفرورین - الموت غربی – بشاریات – كردستان – ماهان – سیرجان – كهنوج – زرند – كرمان – كرمانشاه – یاسوج – كهگیلویه – گچساران –گنبدكاووس – كردكوی – رودبار – رضوانشهر – میاندرود – آمل – بابل - عباس آباد – رامسر – چمستان – نوشهر –كلاردشت – ساوه – خنداب – اسدآباد – كبودرآهنگ – یزد در پست مسئول خدمات اداری بكار گرفته میشوند.
2 .پذیرفته شدگان شغل حسابدار در محلهای لواسانات – پاكدشت – تایباد – كنارك – قروه – بانه در پست مسئول خدمات
مالی بكار گرفته میشوند.
3 .پذیرفته شدگان شغل مسئول ابلاغ و اجرا در محل كجور در پست مددكار اجتماعی بكار گرفته میشوند.
4 .پذیرفته شدگان شغل متصدی امور دفتری در محلهای بیله سوار – نمین – برخوار – فلاورجان – لنجان - نجف آباد – كرج
– لواسانات - رودبار قصران – شهریار – پاكدشت - شریف آباد – ملارد – بهارستان – قرچك – پردیس - رازو جرگلان – بندرماهشهر – خرمشهر – رامهرمز - بزینه رود – زاهدان - زرین دشت – اشكنان – كرمان – رودبار - مرزن آباد – ساوه –
بندرعباس – قشم – كبودرآهنگ – یزد در پست ماشین نویس بكار گرفته میشوند.
5 .پذیرفته شدگان شغل كارشناس راهبری حراست در محل بجنورد در پست كارشناس بازرسی و نظارت بكار گرفته میشوند.
6 .پذیرفته شدگان شغل كارشناس حراست فیزیكی در محل بجنورد در پست كارشناس حراست بكار گرفته میشوند.
7 .پذیرفته شدگان شغل كارشناس حراست اسناد و مدارك در محل بجنورد در پست كارشناس حراست بكار گرفته میشوند.
8 .پذیرفته شدگان شغل كاردان فناوری اطلاعات در محل ملارد در پست كاردان شبكه بكار گرفته میشوند.
9 .پذیرفته شدگان شغل كارشناس امور ساختمان و تأسیسات در محل خنداب در پست كاردان تأسیسات بكار گرفته میشوند.
10 .پذیرفته شدگان شغل مسئول ابلاغ و اجرا در محلهای عسلویه – دیر – دیلم – گناوه در پست تقریرنویس بكار گرفته میشوند.
سازمان انتقال خون ایران:
1 .پذیرفته شدگان شغل كارشناس امور اداری در شهرهای اصفهان، تبریز، مشهد، ساری در پست سازمانی كارگزین بكار گرفته میشوند.
2 .پذیرفته شدگان شغل كاردان امور مالی در شهرهای ایلام، تبریز، ارومیه، تهران، بجنورد، زنجان، سمنان، شیراز، قم، سنندج، كرمانشاه، یاسوج، خرم آباد و اراك در پست سازمانی جمعدار اموال مشغول بكار گرفته میشوند.
3 .پذیرفته شدگان شغل كاردان امور مالی در شهرهای شهركرد ، مشهد ، زاهدان ، قزوین و كرمانشاه در پست سازمانی مسئول انبار بكار گرفته میشوند.
سازمان ثبت اسناد و املاك كشور:
پذیرفته شدگان شغل كاردان امور اداری، در پست بایگان بكار گرفته میشوند.
سازمان حفاظت محیط زیست:
1 .شغل مامور اجرایی محیط زیست (1)، برای پست محیط بان راننده در نظر گرفته شده است.
2 .شغل مامور اجرایی محیط زیست (2)، برای پست محیط بان نگهبان در نظر گرفته شده است.
3 .شغل مامور اجرایی محیط زیست (3)، برای پست محیط بان اسلحه دار در نظر گرفته شده است.
4 .شغل مامور اجرایی محیط زیست (4)، برای پست محیط بان جانشین در نظر گرفته شده است.
5 .شغل مامور اجرایی محیط زیست (5)، برای پست محیط بان در نظر گرفته شده است.
6 .شغل مامور اجرایی محیط زیست (6)، برای پست محیط بان قایقران در نظر گرفته شده است.
سازمان هواشناسی كشور:
1 .طی نمودن موفقیت آمیز دوره های آموزشی تخصصی هواشناسی بمدت حداقل شش ماه در مركز آموزش هواشناسی و علوم جو جهت دارندگان سایر مدارك تحصیلی (غیراز رشته تحصیلی هواشناسی) برای متقاضیان مشاغل اختصاصی هواشناسی الزامی
است.
2 .ارائه تعهدخدمت نوبتكاری (شیفتی) در شغل كارشناس هواشناسی همدیدی الزامی میباشد.
وزارت آموزش وپرورش:
طی دوره یكساله مهارت آموزی توسط پذیرفته شدگان با رعایت شرایط و ضوابط ذیل:
1 .به استناد مجوز شماره 389957 مورخ 1399/11/15 سازمان اداری و استخدامی كشور و مفاد ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان نهایی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره یكساله مهارت آموزی (این دوره
شامل مجموعهای از دروس تربیتی، تخصصی و كارورزی (نظری، مهارتی) است كه برای دانش آموختگان رشته های مختلف
دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین نامه خاص خود برگزار میشود)، در دانشگاه فرهنگیان (رشته های شغلی دبیر، آموزگار، مربی امورتربیتی، مشاور، مراقب سلامت) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
(رشته شغلی هنرآموز)، بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حكم استخدامی منوط به كسب موفقیت در دوره مذكور میباشد.
2 .مهارت آموزانی كه از حضور در كلاس درسی، امتحانات مواد درسی خودداری نمایند به عنوان انصراف از ادامه روند استخدام تلقی
شده و مشمول پرداخت هزینه های دوره آموزشی و خسارتهای وارده خواهند بود.
3 .بخشی از هزینه های برگزاری دوره یكساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هریك
از پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یكساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش میتواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه های مربوط اقدام نماید.
4 .شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام در دوره یكساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی و تأیید صلاحیتهای عمومی توسط گزینش، از سوی دانشگاههای مجری دوره یكساله مهارت آموزی (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) اعلام خواهد شد.
رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره مزبور، الزامی میباشد. پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی هنرآموز جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شركت یكساله مهارت آموزی میبایست از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت دبیر
شهیدرجایی و پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی آموزگار، دبیر، مراقب سلامت، مشاور، مربی امور تربیتی نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان موضوع را پیگیری نمایند.
5 .مدت دوره یكساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام رسمی در آموزش و پرورش میباشد. گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نمیباشد.
6 .محل مهارت آموزی دوره یكساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد.
7 .تغییر محل مهارت آموزی، صرفاً در صورت وجود شغل، با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
8 .مهارت آموزان در زمان ثبت نام در مراكز مجری دوره یكساله مهارت آموزی ملزم به ارائه مدرك روخوانی و روانخوانی قرآن كریم و مدرك ICDL میباشند، در غیراین صورت باید تعهد نمایند كه قبل از اتمام دوره یكساله مهارت آموزی، مدارك مزبور را ارائه نمایند.
9 .دانشگاههای مجری دوره مهارت آموزی، مسئولیتی در قبال اسكان و تغذیه مهارت آموزان ندارند در صورت وجود امكانات و تقاضای افراد، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امكانپذیر خواهد بود.
10 .پذیرفته شدگان شغل محلهای آموزش و پرورش عشایری؛ بعد از گذراندن موفقیت آمیز دوره یكساله مهارت آموزی، جهت تعیین محل خدمت در اختیار اداره كل آموزش و پرورش استان مربوط قرار خواهند گرفت.

> تذكرات مهم:1 .برخورداری از حُسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی براساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان.
2 .تغییر منطقه محل خدمت تعیین شده در این دفترچه، بعد از قبولی نهایی و قبل از استخدام و اشتغال بكار، تحت هر شرایطی (تاهل، تجرد، تكفل، فوت والدین، تبعیت از همسر، همسر كارمند ارگان و یا نهاد خاص، استفاده سهمیه خاص و ...) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بكار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان خواهد بود.
3 .صدور احكام و ابلاغ اشتغال به كار معلمان جدیدالورود به آموزش و پرورش، مشروط به ادای سوگند معلمی و امضای سوگندنامه معلمی خواهد بود. متن امضا سوگندنامه در پرونده معلمان نگهداری میشود.
4 .فارغ التحصیلان مراكز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی كه دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش میباشند حق ثبت نام در آزمون استخدامی را ندارند.
5 .محل خدمت یك منطقه آموزشی است كه حسب نیاز آموزش و پرورش جهت استخدام و اشتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است.
6 .منطقه آموزشی/ شهرستان محل خدمت در حكم براساس مفاد این دفترچه تعیین میگردد.
7 .متقاضیان عناوین شغلی سرایداری، پس از قبولی، تنها دوره های بدو خدمت را طی خواهند نمود.

سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور:
خدمت در شغل مراقب اقدامات تامینی و تربیتی زندان ها به صورت نوبت كاری (شیفتی) در محدوده داخل بندها و زندانها و تابع دستورالعمل سازمان میباشد و دارا بودن حداقل قد 165 سانتی متر برای آقایان و 155 سانتی متر برای بانوان الزامی است.
1 .الزامات ذیل در خصوص شغل مذكور و كارشناس حقوقی ضروری می باشد.
2 .علاوه بر مصاحبه استخدامی، آزمون عملی به منظور سنجش آمادگی جسمانی افراد توسط سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور برگزار خواهد شد.
3 .پذیرفته شدگان در مشاغل كارشناس حقوقی الزاماً می بایست قبل از شروع بكار، دوره آموزشی تخصصی مرتبط با شغل پیش بینی شده از سوی این سازمان را با موفقت طی نمایند.

سازمان شهرداریها و دهیاریهای كشور:
1 .داوطلبان استخدام در آزمون مشاغل عملیاتی آتش نشانی علاوه بر آزمون علمی، می بایست در آزمون عملی نیز حائز شرایط لازم شوند.
2 .پذیرفته شدگان شغل آتش نشان در استان آذربایجان غربی(سیلوانا و چهاربرج)، خراسان رضوی(نقاب)، البرز(هشتگرد)و خراسان جنوبی(طبس مسینا) در شغل راننده آتش نشان بكار گرفته خواهند شد.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی:
1 .از كلیه پذیرفته شدگان رشته شغلهای جدول فوق آزمون تخصصی عملی، گرفته خواهد شد.
2 .پذیرفته شدگان شغل محل طراح در پست كارشناس معماری به كارگرفته خواهند شد. پذیرفته شدگان شغل محل كارشناس امور پژوهش در پست كارشناس مطالعات فرهنگ و ادب پایداری بكار گرفته خواهند شد.

توجه مهم:
جهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان در سال 1400 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:
+ جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون و مشاهده رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


خبر 19 فروردین 1400: اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو اطلاعیه مورخ 1400/1/16 به اطلاع می‌رساند ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر از روز سه‌شنبه مورخ 1400/1/24 شروع و در روز سه‌شنبه مورخ 1400/1/31 خاتمه می‌یابد. لذا متقاضیان  ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌ نام که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام نمایند.
لازم به توضیح است اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون و سایر اطلاعات تکمیلی در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام (که همزمان با شروع ثبت‌ نام در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است) درج خواهد شد.


خبر 16 فروردین 1400: اطلاعیه آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر (منبع: سایت سازمان سنجش)

با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر در دستگاهها اجرایی برگزار خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط بند قانونی مذکور جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام به اطلاعیه ای که در روز پنجشنبه موخ 1400/01/19 بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، مراجعه نمایند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2313296
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد