کارجومعرفی مشاغل

معرفی بهترین شغل های اینترنتی با درآمد بالا و بدون سرمایه

زمان مطالعه: 7 دقیقه

بهترین شغل های اینترنتی برای خانم ها و آقایان

این روزها اینترنت و تکنولوژی به یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل گشته‌اند. بر همین اساس در سال‌های اخیر شغل‌هایی ایجاد شده که در بستر اینترنت و بصورت کاملا آنلاین هستند. برخی از این شغل‌ها بسیار پردرآمدند و شما می‌توانید تنها با داشتن اینترنت، گوشی و یا یک لپ تاپ و در خانه‌های خود به درآمدهای بسیار خوبی برسید و یا حتی یک کار اینترنتی با حقوق ثابت داشته باشید. در همین جهت در این مطلب از ایران استخدام قصد داریم ضمن ارائه لیست مشاغل اینترنتی در زمینه‌های گوناگون، شغل های اینترنتی با درآمد بالا را نیز به شما معرفی کنیم. پس در صورتیکه علاقه‌مند به کسب درآمد از شغل های اینترنتی هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

جستجوی آگهی‌های استخدامی

شغل های اینترنتی بدون سرمایه

یکی از مزیت‌های شغل های اینترنتی بخصوص شغل اینترنتی در خانه این است که شما نیازی به سرمایه اولیه ندارید و صرفا با تجهیزات ساده‌ای که این روزها همه افراد در دسترس خود دارند می‌توانید برای خود راهی عالی برای کسب درآمد ایجاد کنید. در ادامه چند ایده کسب و کار اینترنتی پولساز و بدون سرمایه اولیه را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به درآمدهای بالا برسید.

دیجیتال مارکتینگ

این شغل یکی از بهترین شغل‌های چند سال آینده محسوب می‌شود که می‌تواند درآمد بالایی داشته باشد. کارشناس دیجیتال مارکتینگ سعی می‌کند بصورت آنلاین خدمات یا محصولات یک شرکت را بفروشد. برای این کار از ابزارهایی مانند ایمیل مارکتینگ، Google Ads، شبکه‌های اجتماعی و… کمک می‌گیرد. برای یادگیری این کار نیازمند کسب آموزش‌های لازم و همچنین تجربه هستید. می‌توانید با مدتی کار بصورت کارآموزی در کنار یک دیجیتال مارکتر باتجربه فنون کار را بهتر نیاز بیاموزید.

جهت مشاهده آگهی های استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

طراحی سایت

با جایگیر شدن تکنولوژی در زندگی روزمره مردم و نیاز به استفاده مرتب از اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های مختلف برای انجام کارها؛ داشتن وبسایت زیبا و جذاب به نیاز اولیه هر کسب و کاری تبدیل گشته است. درصورتیکه شما فردی آشنا به کدنویسی باشید می‌توانید از این طریق درآمدهای بسیار بالایی را کسب کنید. اما حتی اگر کدنویسی نیز بلد نباشید باز هم می‌توانید با استفاده از قالب‌های آماده و به کمک برخی کدهای موجود در اینترنت سایت‌های کاربردی طراحی کنید.

جهت مشاهده آگهی های استخدام طراح وب سایت در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

آموزش اینترنتی

تا چندین سال پیش افراد می‌توانستند تخصص‌های خود را در قالب کلاس‌های حضوری به سایرین ارائه دهند. اما این کار محدودیت‌های زیادی داشت. ازجمله اینکه فرد فقط در شهر محل زندگی خود شناخته می‌شد و فقط افراد نزدیک به این شهر می‌توانستند در کلاس شرکت کنند. آموزش اینترنتی یکی از شغل‌های اینترنتی بدون سرمایه است که فرد می‌تواند علاوه‌بر کسب درآمد بالا از آن در کل دنیا و بدون محدودیت جغرافیایی شناخته شده و کلاس‌های خود را بصورت آنلاین ارائه دهد. این کلاس‌ها می‌توانند بصورت تماس‌های تصویری، ارائه فایل آموزشی، پست اینستاگرامی و… باشند.

سئو

نمایش سایت در نتایج اولیه‌ی موتورهای جست و جو تاثیر مستقیمی در میزان بازدید و فروش سایت دارد. بسیاری از کارفرماها می‌خواهند فروش خود از سایت را بالا ببرند اما نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند. متخصصان سئو با استفاده از یک سری ابزار و انجام برخی کارها می‌توانند تاثیر زیادی در دیده شدن سایت و افزایش فروش آن داشته باشند. این روزها تخصص سئو یکی از تخصص‌هایی است که با استفاده از آن بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توان به درآمدهای بسیار عالی رسید و می‌توان گفت یک ایده کسب و کار اینترنتی پولساز محسوب می‌شود.

جهت مشاهده آگهی های استخدام سئو کار (SEO) در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

شغل های اینترنتی

شغل های اینترنتی برای دانش آموزان و نوجوانان

بسیاری از نوجوانان و دانش آموزان دوست دارند زودتر وارد بازار کار شده و برای خود درآمدی داشته باشند. شغل های اینترنتی برای نوجوانان بهترین انتخاب جهت کسب درآمد در این سن است. چراکه می‌توانند به راحتی و از خانه‌ی خود به درآمد خوبی دست پیدا کنند. در ادامه به بررسی برخی از شغل های اینترنتی ساده برای نوجوانان می‌پردازیم.

ادمین اینستاگرام

کسب و کارهای بزرگ برای مدیریت پیج‌های اینستاگرام خود نیاز به یک ادمین فعال دارند. درواقع ادمین اینستاگرام شدن یکی از شغل های اینترنتی رایگان برای نوجوانان محسوب می‌شود. آنان موظف هستند به نسبت وظیفه‌ای که برای آنان تعیین شده کارهایی از قبیل پاسخ دهی به دایرکت و کامنت‌ها، منتشر کردن پست و استوری و… را انجام دهند.

جهت مشاهده آگهی های استخدام ادمین اینستاگرام در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

گیمر شدن

کسب درآمد از بازی و گیم یک شغل اینترنتی پردرآمد محسوب می‌شود که افراد می‌توانند در کنار تفریح به درآمدهای بالایی نیز برسند. درواقع نوجوانان می‌توانند در کنار تحصیل از کارهایی همچون تست بازی‌های جدید، نوشتن تجربیات خود در مورد بازی‌ها و… کسب درآمد کنند.

انجام کارهای تایپی

تایپ کردن نیز یک شغل اینترنتی در خانه محسوب می‌شود. افرادیکه در تایپ سرعت بالایی دارند می‌توانند با انجام این کار کسب درآمد کنند. با تایپ ده انگشتی نوجوانان می‌توانند یک کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه و یا ماهانه داشته باشند و تنها ابزار لازم برای این کار داشتن یک لپ تاپ یا کامپیوتر در منزل می‌باشد.

جهت مشاهده آگهی های استخدام تایپیست در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

شغل های اینترنتی برای دانشجویان

دانشجویان باتوجه به مشغله‌های درسی که دارند معمولا به دنبال شغل های پاره وقت اینترنتی و کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه می‌گردند تا بتوانند در کنار کسب درآمد به راحتی به درس و امتحانات دانشگاهشان نیز برسند. در ادامه به معرفی چند شغل اینترنتی مطمئن برای دانشجویان می‌پردازیم.

ترجمه

اگر در یک زبان خاص مهارت بالایی دارید می‌توانید با ساخت یک اکانت اینتاگرامی و یا سایت شخصی اقدام سفارش‌گیری کرده و متون و مقالات سفارشی سایر دانشجویان را ترجمه کنید. این روزها شاهد آگهی‌های زیادی در زمینه ترجمه هستیم اما متاسفانه افراد ماهر و فعال در این زمینه بسیار کم است. به همین دلیل با داشتن مهارت لازم می‌توانید به راحتی در این شغل به درآمد برسید.

جهت مشاهده آگهی های استخدام مترجم در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

انجام کارهای هنری

اگر جز افراد هنرمندی هستید که در زمینه خاصی فعالیت می‌کنید، می‌توانید خدمات یا محصول خود را در اینترنت بفروشید. در سال‌های اخیر و با افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی شاهد صفحات هنری زیادی هستیم که کارهای هنری خود را به علاقه‌مندان می‌فروشند و از این راه کسب درآمد می‌کنند.

شغل های اینترنتی برای خانم ها

خانم‌های زیادی هستند که دوست دارند بصورت مستقل درآمد داشته باشند اما به دلایل مختلف شرایط کار در خارج از منزل را ندارند. این افراد می‌توانند با کمی جست و جو در چندین سایت کار اینترنتی شغل دلخواه خود را در قالب شغل های اینترنتی در منزل بیابند و به درآمد دلخواه برسند. از جمله این شغل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراح گرافیست

معمولا خانم‌ها ذوق بالایی در ایجاد طرح‌های گرافیکی با خلاقیت زیاد دارند. به همین دلیل طراحی گرافیکی یک شغل اینترنتی برای بانوان محسوب می‌شود که زمینه‌های فعالیتی گوناگونی نیز دارد. به عنوان مثال این افراد می‌توانند باتوجه به علاقه خود در زمینه طراحی کار ویزیت، طراحی لوگو، طراحی قالب برای پست و استوری اینستاگرام و… فعالیت کنند.

جهت مشاهده آگهی های استخدام گرافیست در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

خانم‌ها می‌توانند با داشتن کمترین سرمایه یک فروشگاه اینرنتی در زمینه فروش لباس، لوازم آرایش و یا هر مورد دلخواه دیگر اقدام کنند. توجه داشته باشید که شما می‌‌توانید این اجناس را با روش همکاری در فروش نیز به فروش برسانید. یعنی بعد از سفارش گیری از مشتری محصول موردنظر وی را از عمده فروشان تهیه کرده و برای وی ارسال کنید.

پشتیانی سایت

افرادی که دارای دانش کافی باشند می‌توانند با کمی جست و جو در سایت شغل اینترنتی موقعیت‌های شغلی خوبی در رابطه با پشتیبانی سایت‌ها بیابند. معمولا مجموعه‌های بزرگ برای پاسخدهی به سوالات و مشکلات کاربران خود نیازمند یک یا چند پشتیبان فنی هستند تا بتوانند آن‌ها را بدرستی راهنمایی کنند.

جهت مشاهده آگهی های استخدام مدیر و پشتیبان سایت در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

بازاریابی اینترنتی

یکی از پرطرفدارین شغل های اینترنتی با گوشی بازاریابی اینترنتی است. تمامی کسب و کارها به اهمیت بازاریابی برای فروش خدمات یا محصول واقف‌اند. به همین جهت اگر بیان گیرا و تاثیرگذاری دارید و با روش‌های بازاریابی آشنا هستید می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید.

جهت مشاهده آگهی های استخدام بازاریاب اینترنتی در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

شغل های اینترنتی

معرفی بهترین شغل های اینترنتی جهان

افراد زیادی از سراسر دنیا با شغل های اینترنتی درآمدزایی می‌کنند. از جمله شغل های اینترنتی بین المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یوتیوبر

یوتیوب این روزها به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای تماشای فیلم‌‌های آموزشی تبدیل گشته است. به افرادی که برای یوتیوب ویدیو درست می‌کنند یوتیوبر گفته می‌شود و این کار به‌عنوان یک کار اینترنتی با درآمد دلاری شناخته شده است. یوتیوب برای افرادیکه ویدیوی آنان توسط افراد زیادی دیده شود دستمزدی پرداخت می‌کند که این دستمزد باتوجه به تعداد بازدید کننده‌ها می‌تواند بیشتر و کمتر شود.

حسابدار مجازی

اگر به انجام کارهای حسابداری علاقه‌مند باشید می‌توانید بصورت یک حسابدار مجازی برای سایر افراد و شرکت‌های کوچک کار کنید. شما به عنوان حسابدار کارهایی از قبیل پرداخت صورتحساب، ایجاد فاکتورها و تهیه صورت‌های مالی مربوط به مشاغل را برعهده خواهید داشت.

دستیار مجازی پینترست

پینترست یک شبکه اجتماعی است که در آن افراد می‌توانند برای موارد مختلف الهام بگیرند و با مشاهده عکس و فیلم‌های موجود سرگرم شوند. درواقع این پلتفرم به افراد اجازه می‌دهد تا محصولات و یا خدمات خود را نمایش داده و آن را تبلیغ کنند. یک دستیار مجازی پینترست وظیفه دارد کارهایی ازقبیل تنظیم یک حساب کاری پینترست، ایجاد تصاویر، پیوستن به گروه‌ها و پین کردن محتواها و… را انجام دهد. درواقع در این کار با تبلیغ در پینترست برای مشتریان حقوق دریافت می‌کنید.

چگونه آگهی های استخدام مشاغل اینترنتی را پیدا کنیم؟

سایت کاریابی ایران استخدام دارای صفحه‌ای مجزا برای نمایش آگهی‌های دورکاری می‌باشد. شما با ثبت نام به‌عنوان کارجو در این سایت می‌توانید به راحتی شغل موردنظر خود را از میان آگهی‌های موجود پیدا کرده و نسبت به ارسال رزومه و یا ثبت نام شغل اینترنتی اقدام کنید.
توجه داشته باشید که می‌توانید از رزومه ساز ایران استخدام برای ساخت رزومه استفاده کنید تا درنهایت رزومه‌ای حرفه‌ای داشته باشید که بتواند نظر کارفرما را به خود جلب کند. این قابلیت بصورت کاملا رایگان در اختیار کارجویان ایران استخدام قرار می‌گیرد و شما پس از ساخت رزومه می‌توانید فایل آن را برای خود دانلود کنید.

سخن پایانی

این روزها اینترنت شرایطی را فراهم کرده است که تمامی افراد در هر سطح مالی و تحصیلی بتوانند از طریق کارهای اینترنتی به درآمد برسند. در این مطلب به معرفی کارهای اینترنتی مختلف و متناسب با شرایط افراد پرداختیم که همه افراد می‌توانند اقدام به فعالیت در هرکدام از این زمینه‌ها نمایند.

جهت مشاهده آگهی های استخدام دورکار (کار در منزل) در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

منبع: ایران استخدام

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. درود دوست عزیز
      خوشحالیم که مفید واقع بوده. سپاس از همراهی شما.
      موفق باشید

    1. سلام دوست عزیز
      چرا؟ بسیاری از این طریق از سواد خودشون استفاده میکنن، دوره های آموزشی رایگان و غیر رایگانی در زمینه تخصص خودشون به بقیه ارائه میدن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا