• ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

آخرین خبر از استخدامی جدید وزارت بهداشت

آخرین خبر از استخدامی جدید وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

درخواست جذب 88 هزار نیرو در وزارت بهداشت

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: از سازمان اداری و استخدامی کشور درخواست کرده ایم تا 88 هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت استخدام شوند.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، با تاکید بر تامین نیروی انسانی جایگزین نیروهای خروجی و بازنشسته، از درخواست جذب ۸۸ هزار نفر به سازمان امور استخدامی خبر داد.

دانلود نمونه سوالات استخدام وزارت بهداشت

سفارش کتاب های استخدامی ایران استخدام

سیف الله مرادی، با بیان اینکه در طول سه سال گذشته ۳۶ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت بازنشسته شده‌اند، گفت: در سه سال گذشته مجوز جایگزین کردن نیروهای بازنشسته به وزارت بهداشت داده نشده که مکاتبات لازم به همراه ارائه جزئیات و نقطه محل نیروهای بازنشسته با سازمان اداری و استخدامی کشور، انجام شده است.

وی افزود: دو روز پیش جلسه مفصلی با مسئولان سازمان اداری و استخدامی داشتیم و مقرر شد که مجوز استخدام نیروهای جایگزین به وزارت بهداشت داده شود. همچنین تأمین نیروهای مورد نیاز پروژه‌های جدید حوزه سلامت شامل تخت‌های بیمارستانی، پروژه‌های بهداشتی و اورژانس که از ابتدا تا پایان سال افتتاح می‌شود نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های جدید حوزه سلامت که امسال افتتاح می‌شود، به ۵۲ هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در رسته‌های مختلف نیاز داریم که درخواست آن را به سازمان اداری و استخدامی ارائه کرده‌ایم و در حال کارشناسی این سازمان است.

مرادی تصریح کرد: نظر سازمان اداری و استخدامی، استخدام ۲۵ هزار نیروی انسانی است اما نیاز ما در سال جاری و همچنین جایگزینی نیروهای بازنشسته به ترتیب ۵۲ هزار و ۴۰۰ نفر و همچنین ۳۶ هزار نفر است و تلاش ما، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز با دریافت مجوز از سازمان‌های مرتبط است.

استخدام وزارت بهداشت

اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2868484
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد