• ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا

استخدام شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا (تجربیات آزمون)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

آگهی استخدام شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون برگزار شد - منابع مصاحبه

آزمون استخدام شرکت‌ پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا 3 تیر ماه با موفقیت برگزار شد.
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم که تمامی اخبار مرتبط با این آزمون از جمله اخبار مربوط به اعلام نتایج در همین مبحث اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان گرامی میتوانند اطلاعات و تجارب خود را در رابطه با نحوه برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه و گزینش در همین صفحه اعلام نمایند.
لینک های مفید و مرتبط:

دفترچه شرایط استخدام شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا

آگهی 16 خرداد 1401: شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا در نظر دارد جهت تامین تعداد ۳ نفرراننده پایه یک به عنوان راننده خودروی آتش نشانی برای انجام فعالیت خود در قراردادهای کاری با شرکتهای استان قزوین،از طرق آزمون کتبی،تست سلامت جسمانی و روانشناسی،آزمون عملی ومصاحبه نسبت به جذب نیرو به صورت قراردادمدت موقت اقدام نماید. لذا از کلیه متقاضیان مرد بومی استان قزوین که حائز شرایط زیرباشند دعوت به همکاری مینماید.
مهلت ثبت نام تا 26 خرداد تا 31 خرداد 1401 می باشد.

شرایط عمومی
1 -داشتن تابعیت ایران
2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4 -انجام خدمت سربازی یا معافیت قانونی دائم غیرپزشکی
5 -عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
6 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
7 -بومی بودن
8 -داشتن سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل و توانایی لازم برای انجام کار
9 -دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با نیازهای شغلی اعلام شده
10 -نداشتن منع قانونی و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمانها
11 -احراز صاحیت های عمومی به تائید گزینش پس از قبولی در آزمون های مورد نظر
شرایط اختصاصی
- ب- حداکثر سن تا تاریخ 1401/04/03 سی سال (30) سال (متولدین1371/04/03 به بعد) شرایط سنی برای ثبت نام داوطلبان آزمون از ۳۰ سال به ۳۳ سال تغییر یافته و سابقه خدمت سربازی نیز به شرط سنی اضافه می گردد.
- مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر بمدت 24 ماه به شرط تایید مراجع ذی صلاح به حداکثر سن افزوده خواهد شد 2- ب- داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه معتبر در کلیه رشته های تحصیلی
توجه مهم: شرکت متقاضیان دارای مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر از سطح دیپلم بلامانع بوده ولیکن هیچ گونه امتیازی در مرحله گزینش و جذب و همچنین برای قرار داد و بعد از آن اعطا نخواهد شد و حقوق و مزایا با رعایت مفاد قانون کار متناسب با سطح نیاز تحصیلی دیپلم یا فوق دیپلم محاسبه خواهد شد. در اجرای این بند متقاضیان بایستی فرم شماره 1 تعهد نامه پیوست را امضا و همراه مدارک ثبت نام ارسال نمایند.
توجه : لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلب متناسب با رشته شغلی مندرج در جدول شماره (1) ، کارت پایان خدمت وظیفه و معافیت قانونی دائم غیر پزشکی باید در زمان ثبت نام صادر شده و اصل آن در زمان تطبیق مدارک ارائه گردد.
3- ب- متقاضیان بایستی متولد و ساکن یکی از مناطق استان قزوین باشند و یا:
- استان محل تولد همسر متقاضی استان قزوین باشد،
- داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان قزوین را داشته باشد
- پدر، مادر ویا همسر داوطلب حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت بیمه در استان قزوین را داشته باشند.
4-ب- با توجه به ماهیت شغل فقط آقایان مجاز به ثبت نام می باشند
5- ب-دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک الزامی است.
مراحل و مدارک ثبت نام
ج - داوطلبان گرامی پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند از ساعت 8 صبح روز دو شنبه مورخ 1401/03/16 حداکثر تا ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1401/03/26 از طریق سایت اینترنتی (پژوهشگاه نیرو واحد آموزشی و پژوهشی گیلان) اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
1- ج - کلیه مدارک به شرح زیر در زمان مناسب با اعلام به داوطلبان مطابقت داده می شود :
1- تصویر کارت ملی (رو و پشت)
2- تصویر تمام صفحات شناسنامه
3- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت قانونی دائم غیر پزشکی
4-تصویر گواهینامه پایه یک
5- تصویر مدرک تحصیلی
6- تکمیل تعهد نامه مندرج در پیوست شماره 1 برای متقاضیانی که مدرک مرتبط بالاتر از فوق دیپلم دارند الزامی است
7- عکس رنگی و دارای زمینه سفید پرسنلی 4*3 تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد.
تذکر: به مدارک ناقص، غیر معتبر و یا مدارکی که پس از مهلت مقرر ارائه گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا متقاضیان باید قبل از ثبت نام شرایط عمومی، اختصاصی را به دقت مطالعه نمایند.
2- واریز وجه ثبت نام داوطلبان می بایست مبلغ 1000000 (یک میلیون ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.
ضمنا وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
راهنمای ثبت نام
1-از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
2-هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد.
3- از زدن کلید Enter در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.
4-تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5-کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6-برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3*4 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت jpg و با حجم حداکثر 70 کیلوبایت استفاده شود. عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.  - اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هر گونه لکه باشد
- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 6: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ....) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره 7: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود، رخ داده است ، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد 
7- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و 5 رقمی میباشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید. لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملا مراقبت نمایید.
8- پس از تکمیل اطلاعات شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمنا امکان چاپ اطلاعات نیز وجود دارد. تذکر : به مدارک ناقص، ارسال عکس غیر معتبر و ثبت نام های ناقص یا مدارکی که پس از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا متقاضیان باید قبل از ثبت نام شرایط عمومی، اختصاصی و عناوین رشته و گرایش های تحصیلی را به دقت مطالعه نمایند.
ضمنأ وجوه پرداختی و مدارک ارائه شده به هیچ وجه مسترد نمی شود.
مواد آزمون کتبی

آزمون دارای نمره منفی نمی باشد

1- آزمون عمومی و اختصاصی

مواد آزمون عنوان درس تعداد سوال ضرایب
دروس عمومی هوش و توانمندی های عمومی 15 1
معارف اسلامی 15 1
ادبیات فارسی 15 1
دروس اختصاصی اصول ایمنی (ایمنی در برق، ایمنی حوادث و آتش سوزی) 20 1
ایمنی رانندگی 15 1
مکانیک خودرو 20 1

2- آزمون عملی و مصاحبه:
الف- آزمون مهارت رانندگی
ب- آزمون ورزشی آمادگی جسمانی
ج- آزمون روانشناختی-شغلی
د- مصاحبه علمی مهارتی

توزیع کارت ورد به جلسه و زمان و مکان برگزاری آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام اعلامی از تاریخ 1401/04/01 لغایت 1401/04/02 انجام خواهد پذیرفت. 
2-آزمون در روز جمعه مورخ 1401/04/03 برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حوزه آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
3- –ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) بهمراه اصل کارت ملی یا شناسنامه هنگام ورود به حوزه الزامی است. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.
حدنصاب آزمون و نحوه محاسبه ضریب و امتیاز
1- -امتیاز آزمون کتبی عمومی و اختصاصی 40 %امتیاز کل میباشد.
2- حدنصاب مورد پذیریش بر اساس امتیاز حاصله آزمون دروس اختصاصی و امتیاز کل تعیین خواهد شد.
3- داوطلبان دارای حدنصاب مذکور به میزان سه برابر ظرفیت شغلی وارد مراحل سنجش میزان آمادگی و توانایی جسمانی و روانی متناسب با شغل خواهند شد.
4- داوطلبان دارای حدنصاب آزمون علمی که بر اساس نتایج سنجش جسمانی و روانی شرایط متناسب شغلی را داشته باشند به مرحله آزمون عملی دعوت خواهند شد.
تطبیق مدارک
پس از مشخص شدن نتایج آزمون علمی کتبی و تعیین داوطلبانی که حدنصاب را کسب نموده اند فعالیت تطبیق مدارک انجام میگیرد در این مرحله از داوطلب دارای شرایط مذکور دعوت میشود تا نسبت به ارائه اصل مدارک درخواستی در زمان ثبت نام در تاریخ مشخصی اقدام نماید برای تسهیل و تسریع در کار زمان تطبیق مدارک همزمان و به صورت پیشنیاز با مرحله سنجش آمادگی و توانمندی جسمانی و روانی صورت میگیرد.
بدیهی است داوطلبانی که نتوانند اصل مدارک لازم را ارائه نمایند در این مرحله از ادامه فرآیند بازخواهند ماند و نفرات بعدی دارای شرایط و حدنصاب لازم جایگزین خواهند شد.
مرحله آزمون عملی ومصاحبه
به منظور سنجش میزان مهارت، دانش، توانمندی و شایستگی های فردی متناسب با شغل داوطلبان به صورت عملی ارزیابی و مصاحبه میگردند و نتایج آن فرآیند را به مرحله نهایی میرساند لذا میزان تأثیرگذاری آن در جمع کل امتیازات 60% خواهد بود.
لذا داوطلبان دارای حدنصاب آزمون علمی که بر اساس نتایج سنجش جسمانی و روانی شرایط متناسب شغلی را داشته باشند به مرحله آزمون عملی رانندگی و مصاحبه دعوت خواهند شد.
نتایج مصاحبه مهارتی مطابق فرم خاصی تنظیم و با لحاظ نمودن امتیازات علمی (%40) امتیازات عملی ومصاحبه (%60) و مجموع امتیازات و کسب یا عدم کسب حدنصاب مصاحبه یا امتیاز نهایی نتیجه پذیریش یا عدم پذیرش مشخص و صورت جلسه میگردد.
ضمنا در شرایط مساوی الویت با دارندگان مهارتهای مورد نیاز خواهد بود.
*نتایج آزمون حداکثر دو هفته پس از برگزاری آزمون از طریق سایت آزمون قابل دسترسی می باشد
رعایت پروتکل های بهداشتی برای داوطلبان شرکت کننده در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33249061-028 شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا تماس حاصل نمایید.

اطلاعات آزمون 

 

+ دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدام شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا
تقویم آزمون:

شروع ثبت نام: از 16 خرداد 1401
مهلت ثبت نام: تا 31 خرداد 1401

دریافت کارت آزمون: 1 و 2 تیر 1400
زمان برگزاری آزمون: 3 تیر 1401

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی مجتمع آموزشی و پژوهشی گیلان کلیک نمایید

منابع آزمون استخدام شرکت پیمانکاری توسعه پردازان آرمان رسا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2576219
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد