• ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه های آزمون استخدام آموزش و پرورش - سال ۹۹

اطلاعیه های آزمون استخدام آموزش و پرورش - سال ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه جامع اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه جامع استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه های آزمون استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش
*توجه: جهت دانلود سوالات هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید 
* اطلاعیه شماره 11: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور در استان اصفهان
با توجه به وضعيت تعطیلی شهر اصفهان و برخی از شهرستانهای این استان به دلیل آلودگي هوا، بدين وسيله به اطلاع کليه داوطلبان شرکت کننده در هشتمين آزمون استخدامي دستگاههاي اجراي سال99 این استان مي رساند، آزمون مذکور در تمامی حوزه هاي امتحاني این استان در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 11 و99/10/12  برگزار  مي گردد.
اطلاعیه شماره 10: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی
حسب هماهنگی انجام گرفته با پلیس راهور ناجا درخصوص صدور مجوز تردد داوطلبانی که شهر محل اقامت آنها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، مقرر گردید پلیس راهور ناجا با فرماندهی انتظامی استان ها ـ پلیس راهور و پلیس راه های کشور، هماهنگی لازم جهت پیشگیری از ثبت تخلف مرتبط با محدودیت های کرونایی و نیز همکاری در تردد و ادامه مسیر متقاضیان را انجام دهند.

اطلاعیه شماره 9: اطلاعیه سازمان سنجش: امکان مجدد ویرایش وضعیت بومی در هشتمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی
پیرو اطلاعیه مورخ 99/09/26 بدين وسيله به اطلاع متقاضیان شرکت در هشتمين آزمون استخدامي متمرکز دستگاه هاي اجرايي کشور در سال 1399 مي‌رساند که با توجه به تصميمات متخذه و مساعدت با متقاضیانی که در بازه زماني مقرر (29/ 7/ 99 لغايت 2/ 8/ 99) نسبت به اعلام وضعيت بومي خود اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه اين دسته از متقاضیان بتوانند در زمان پرينت کارت شرکت در آزمون (8/ 10/ 99 لغايت 99/10/12)، بر اساس توضيحات مندرج در بند «ب» اطلاعيه مذکور نسبت به ويرايش منحصراً بند بومي نيز اقدام نمايند.
اطلاعیه شماره 8: تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 
لینک تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 جهت حضور در محل امتحان فعال گردید. مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه مورخ 3 دی ماه تا پایان روز پنجشنبه 4 دی ماه 99 است.
جهت تکمیل فرم خود اظهاری اینجا کلیک نمایید
* اطلاعیه شماه 7: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاری هشتمين آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
كارت شركت در آزمون از روز دوشنبه 1399/10/8 برای مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است. 
جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

* اطلاعیه شماره 6: اطلاعیه تعویق زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی سال 99
با توجه به مصوبات چهل و دومين جلسه ستاد ملي مديريت بيماري کرونا و رشد فزاينده بيماري کوويد – 19 در کشور و اعمال محدوديت ها در اکثر استان ها ، مقرر گردید تاریخ برگزاری به روزهای پنجشنبه مورخ 99/10/11 و جمعه 99/10/12 تغییر یابد. متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ 1399/10/7 منتشر می گردد، مطالعه نمایند.
اطلاعیه شماره 5: تغییر زمان برگزاری + اعلام شرایط بومی بودن و نحوه انصراف از هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور
به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می‌یابد.
جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید
دانلود فایل ابلاغ مصوبه شوراي توسعه در خصوص بومي گزيني فرمت PDF

*اطلاعیه شماره 4:
تغییر زمان برگزاری + اعلام شرایط بومی بودن و نحوه انصراف از هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور
به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می‌یابد.
جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید
دانلود فایل ابلاغ مصوبه شوراي توسعه در خصوص بومي گزيني فرمت PDF
* 
اطلاعيه شماره 3:
بر اساس قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/06/16 مجلس شورای اسلامی مبنی بر « اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها » به متقاضیان محترم ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند. بدیهی است زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
* اطلاعیه شماره 2: تمدید مهلت ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش
به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي این دسته از متقاضیان، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه از تاریخ 99/07/01 لغایت 99/07/04 بتوانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني این سازمان نسبت به ثبت‌نام در اين آزمون اقدام نمايند.

* اطلاعیه شماره 1: اصلاحیه هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال 99
پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام هشتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور در سال 1399، بدين‌وسيله به اطلاع همه متقاضيان ثبت‌نام در آزمون مذكور مي‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداري و استخدامي كشور، شرايط و ضوابط اختصاصي سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزيستي کشور، سازمان پزشکي قانوني و هم ‌چنين فهرست شغل محل‌هاي وزارت ورزش و جوانان (به عنوان شغل محل جدید) می‌باشد.
جهت مشاهده اصلاحیه آگهی استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

جهت شرکت در نظر سنجي از داوطلبان شرکت کننده هشتمين آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 اینحا کلیک نمایید


خبر 16 تیر 1400: تمدید مهلت ثبت نام جاماندگان دوره های مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

به اطلاع آن دسته از جاماندگان از ثبت نام سری اول، دوم و سوم دوره های مهارت آموزی معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی همچنین پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 1399 که در مهلت اولیه، موفق به ثبت نام در دوره های مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان نشده اند می رساند، آخرین فرصت ثبت نام در این دوره ها، از ساعت 14روز چهارشنبه 1400/4/16 تا ساعت 12 شب شنبه 1400/4/19 میباشد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 2 تیر 1400: اطلاعیه دانشگاه شهید رجایی در خصوص نحوه ورود به سامانه آموزش های مجازی و جدول زمانبندی برگزاری دروس دوره مهارت آموزی

دانشگاه شهید رجایی نحوه ورود به سامانه آموزش های مجازی و جدول زمانبندی برگزاری دروس شایستگی­ها و صلاحیت­های معلمی برای دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1399 را اعلام کرد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 26 خرداد 1400: اطلاعیه اعلام نتایج بررسی صلاحیت های عمومی و فرآیند جذب پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پروش (منبع: سایت آموزش و پرورش)

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با صدور اطلاعیه ای «نتایج بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی آبان ماه سال 1399 آموزش و پرورش» را اعلام کرد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه 1399 (موضوع مجوز شماره 93167مورخ31 اردیبهشت 99 سازمان اداری واستخدامی کشور)؛ به اطلاع می رساند؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مذکور بعد از طی مراحل قانونی و تأیید صلاحیت های عمومی آنان از سوی گزینش، جهت ثبت نام در دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی ارسال شده است.
بر اساس این اطلاعیه، پذیرفته شدگان رشته‌های شغلی «هنرآموز» و «استادکار» و «دبیرکاروفناوری» جهت اطلاع، ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، حداقل سه روز بعد از انتشار این اطلاعیه، به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه نمایند.
همچنین پذیرفته شدگان سایر رشته‌های ‌شغلی (دبیر، آموزگار، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی ‌مدارس) جهت اطلاع از ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی، حداقل سه روز بعد از انتشار این اطلاعیه  به سایت دانشگاه فرهنگیان ‌مراجعه نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر 26 خرداد 1400: اعلام فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی (منبع: سایت هسته گزینش آموزش و پرورش)

مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1399 خبر داد.
آقای احمد طاهر سلطانی عنوان داشتند که فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1399 به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد.
آقای طاهرسلطانی ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1399، مراحل مختلف بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان را تشریح نموده و عنوان داشتند که فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون مذکور روز سه شنبه مورخ 1400/03/25 به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد تا انشاا... سایر مراحل جذب و بکارگیری این داوطلبان انجام پذیرد.
همچنین آقای طاهرسلطانی از کلیه همکاران هسته های گزینش تابعه و گزینشگران پرتلاش در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر کشور به جهت همکاری در این پروژه که در شرایط دشوار همه گیری بیماری کرونا انجام پذیرفت تقدیر وتشکر نمودند. ایشان رشد و توسعه همه جانبه کشور را در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادها و به کارگیری نیروهای توانمند و مخلص درمسیر بالندگی و رشد و شکوفایی کشور دانستند و از اینکه همکاران گرامی با تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر خود به این مهم همت گماردند تشکر نمودند.
لازم به ذکر است در مجموع تعداد 22924 پرونده در این آزمون مورد بررسی قرار گرفت.


خبر 23 خرداد 1400: خبر اعلام نتایج‌ نهایی گزینش پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد پرونده‌ها پس از تکمیل به وزارتخانه ارجاع داده شده و پس از بازرسی به سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال خواهند شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینحا کلیک نمایید


خبر 28 فروردین 1400: پیگیری اعتراضات داوطلبان به نتایج استخدامی مرحله دوم آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و پرورش مجلس از پیگیری اعتراضات به نتایج استخدامی مرحله دوم آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با مسئولان مربوطه رایزنی لازم انجام خواهد شد و نتایج را اعلام خواهیم کرد.
احمد نادری  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در جریان اعتراضات به نتایج استخدامی آموزش و پرورش قرار داریم و در حال بررسی موضوع هستیم، گفت: در رایزنی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش تلاش خواهیم کرد در جریان موضوع قرار گیریم و نتایج را به متقاضیان اعلام خواهیم کرد.


خبر 23 فروردین 1400: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال 99 اعلام گردید.

دانلود فرم اطلاعات فردی (گزینش)
دانلود فرم رسیدگی به اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1399
نشانی سامانه های اطلاع رسانی ستادي و استانی ادارات کل وزارت آموزش و پرورش

جهت مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید


خبر 23 فروردین 1400: اطلاعیه درخصوص اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال 1399

به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون، مراحل بررسی مدارک و مصاحبه آزمون استخدام پيماني سال 1399 وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره 93167 مورخ 99/2/31 سازمان اداری و استخدامی كشور) می رساند، نتايج يك برابر ظرفيت آزمون مذكور از روز دوشنبه مورخ 1400/1/23 در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. لذا پذیرفته شدگان مكلفند به منظور طي ساير مراحل قبل از استخدام (بررسي صلاحيت هاي عمومي گزينش، گواهي عدم سوءپيشينه، آزمايشات و معاينات پزشكي، تشكيل پرونده استخدامي و آمادگي برای شركت در دوره هاي مهارت آموزي) به شرح ذيل اقدام نمايند:
براين اساس، رعايت دقيق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس 19 و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه 108490/602 مورخ 99/6/31 دفتر سلامت و تندرستي وزارت متبوع منضم به نامه شماره 2270/302 مورخ 99/6/30 دفتر سلامت، جمعيت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي)، در زمان بررسي صلاحيت هاي عمومي گزينش، انجام آزمايشات و معاينات پزشكي و تشكيل پرونده استخدامي ازسوي معرفی شدگان الزامي مي باشد.
1- داوطلباني كه درخصوص نتايج نهايي آزمون سوالاتي دارند مي توانند حداکثر 10 روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ازطريق بخش پاسخگويي سازمان سنجش اقدام و يا با تماس تلفني در ساعات اداري با شماره تلفن: 42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند.
2- قبول شدگان يك برابر ظرفيت برای پيگيري امور مربوط به استخدام خود به آدرس پرتال اداره كل آموزش و پرورش استان به شرح جدول ذیل مراجعه نموده و راهنمايي لازم را دريافت نمايند.
3- پذيرفته شدگان برای بررسي صلاحيت هاي عمومي از سوي هسته گزينش اداره كل آموزش و پرورش استان محل استخدام (سهميه خدمتي)، اقدامات ذيل را به عمل آورند:
3-1- درصورت عدم تحويل فرم اطلاعات فردي و مدارك درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامي ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردي از سايت دبيرخانه هيات مركزي گزينش نسبت به تكميل دقيق فرم و الصاق يك قطعه عكس به آن اقدام و به همراه تصوير تمامی صفحات شناسنامه و كارت ملي (حداكثر به مدت 48 ساعت از تاريخ انتشار اسامي)، به وسيله پست پيشتاز به آدرس هسته هاي گزينش استان محل خدمت خود، ارسال و يا به صورت حضوري تحويل نمايند. لذا در تكميل فرم اطلاعات فردي دقت كافي معمول گردد. بديهي است مسئوليت هرگونه نقص و نارسايي در تكميل فرم به عهده فرد خواهد بود.
3-2- عدم تكميل فرم مربوط و يا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزينش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقي مي گردد.
4- معاينات پزشكي (تكميلي)، آزمايشات پاراكلينيكي و تشكيل پرونده استخدامي افراد واجد شرايط معرفي شده به اداره كل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسي صلاحيت هاي عمومي صورت مي پذيرد. براين اساس داوطلب واجد شرايط پس از انتشار اسامي در درگاه سازمان سنجش آموزش كشور ضمن پيگيري از مديريت منابع انساني و امور اداري ادارات كل آموزش و پرورش استان سهميه خدمتي (طبق تقويم زمان بندي اعلام شده استان)، نسبت به اخذ معرفي نامه جهت گواهي عدم سوءپيشينه و... به منظور تشكيل پرونده استخدامي با رعايت ساير قوانين و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمايند.
توضيح: چنانچه به هر دليلي صلاحيت عمومي فرد پذيرفته شده مورد تأیيد قرار نگيرد، انجام معاينات پزشكي و سوءپيشينه هيچ گونه حقي براي استخدام فرد پذيرفته شده ايجاد نخواهد كرد.
5- درصورت تأیيد صلاحيت هاي عمومي، انجام آزمايشات، معاينات پزشكي و... پذيرفته شدگان نهايي مكلفند به منظور شركت در دوره مهارت آموزي به اطلاعيه اي كه به همين منظور حداقل يك ماه پس از انتشار اسامي از سوي سازمان سنجش آموزش كشور در پرتال وزارت آموزش و پرورش درج خواهد شد، مراجعه نمايند.
6- براساس برنامه ريزي هاي انجام گرفته و زمان بندي پيش بيني شده، مقرر است دوره مهارت آموزي پذيرفته شدگان آزمون مذكور، پس از اعلام نتايج بررسي صلاحيت هاي عمومي(گزينش)، اطلاع رساني شود. لذا شايسته است داوطلبان پذيرفته شده آمادگي هاي لازم برای ثبت نام و حضور در دوره ياد شده را داشته باشند. عدم ثبت نام به موقع در دوره هاي مهارت آموزي به منزله انصراف از استخدام تلقي خواهد شد.
7- مصاحبه استخدامي فرآیند قانونی برای ارزیابی صلاحیت های تخصصی و حرفه ای در ویژگی های شخصیتی، انگیزه، علاقه و میزان شناخت و انتظارات داوطلبان حرفه معلمی به منظور انتخاب و پذیرش افراد اصلح می باشد که براساس معیارهای تعیین شده در وقت مقرر، در چارچوب شرایط و ضوابط اعلام شده درشیوه نامه مصاحبه، اجراء شده است. رعایت موارد ذیل درخصوص اعتراض به نتیجه مصاحبه استخدامي الزامی می باشد:
7-1- تقاضای بررسی و رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه استخدامی بعداز اعلام قطعی نتایج آزمون استخدامی و صدورکارنامه نهایی داوطلبان، صرفاً ازطریق اداره کل آموزش و پرورش استان محل مصاحبه براساس «فرم رسيدگي به اعتراض» (پيوست) انجام می گیرد.
7-2- رسیدگی به اعتراض مصاحبه استخدامي، حداکثر تا يك ماه بعداز اعلام نتایج قطعی صورت مي پذيرد.
7-3- شرایط و ضوابط مندرج در آگهی آزمون استخدامي، در بررسی اعتراضات ملاک عمل خواهد بود. بنابراين به منظور صيانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون استخدامی، اعتراضات مربوط به عدم برخورداری از شرایط و ضوابط مزبور (مانند تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی، كبر سني، نداشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه، عدم انطباق رشته تحصيلي با شغل و...)، قابل بررسی نمی باشد.
7-4- به موارد پزشکی که در فرآیند مصاحبه استخدامي به کمیسیون شورای دانشگاه علوم پزشكي استان ارجاع شده و پاسخ لازم مطابق بند (ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه اجرایی ماده مزبور، داده شده است، ترتیب اثر داده نمي شود.
7-5- مدارک و مستنداتی که بعداز مهلت مقرر براي انجام مصاحبه استخدامي توسط داوطلب ارائه شود، ملاك عمل نيست.
7-6- باتوجه به قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب جلسه مورخ 99/6/16 مجلس شوراي اسلامي، قبل از برگزاري هشتمين آزمون استخدامی متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور اطلاع رساني لازم برای تعيين وضعيت «بومي پذيري» داوطلب از سوي سازمان سنجش آموزش كشور صورت گرفته است. بنابراين به درخواست هاي تغيير وضعيت بومي بودن، ترتيب اثر داده نخواهد شد. مسئوليت عدم اقدام مقتضي در مهلت تعيين شده از سوي سازمان سنجش آموزش كشور به عهده داوطلب مي باشد.

جهت دانلود فرم اطلاعات فردی (گزینش) اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم رسیدگی به اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1399 اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود نشانی سامانه های اطلاع رسانی ستادي و استانی ادارات کل وزارت آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 11 بهمن 99: اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدام سال 99 (منبع: سایت وزارت آموزش و پرورش)

وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1399 در مرحله چند برابر ظرفیت اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش کشور در اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین امتحان متمرکز دستگاه های اجرایی کشور(دی ماه 1399) جهت آگاهی شرکت کنندگان در آزمون مذکور، اطلاعیه ای صادر کرد. متن کامل این اطلاعیه و ضمایم آن به شرح زیر است:
قابل توجه پذیرفته شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی 1399
با سلام و احترام
با آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاهای اجرایی کشور دی ماه 1399 (موضوع مجوز شماره 93167 مورخ31 اردیبهشت 99 سازمان اداری واستخدامی کشور) موارد ذیل اعلام می­گردد؛
- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی­گردد بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل – محل انتخابی و براساس مجموع نمرات فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (70 %) آزمون کتبی و سی درصد(30 %) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور صورت خواهد گرفت.
- معرفی شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه های پرتال استانی اداره کل آموزش و پرورش محل موردتقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و ... خود مطلع گردند.
- عدم مراجعه معرفی شدگان به هر دلیل جهت انجام فرایند مصاحبه( بررسی اسناد ومدارک،معاینات پزشکی و مصاحبه استخدامی) در زمان مقرر، به منزله انصراف بوده و داوطلب دراین خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.
- به منظور شناسایی و جذب منابع انسانی کارآمد، متعهد، متخلق، با استعداد، با انگیزه و برخوردار از صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای، ممکن است مصاحبه گران برای ارزیابی مولفه ها مربوط، از داوطلب معرفی شده بخواهند که یک نمونه تدریس عملی در رشته شغلی (حداکثر10دقیقه) درحین مصاحبه ارائه نماید.
- با توجه به اینکه بخشی از امتیاز مصاحبه مربوط به ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی، نرم افزارها و دانش کامپیوتری خواهد بود، توجه داوطلب معرفی شده، به اطلاعیه ای که متعاقباً از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان متقاضی استخدام، صادر می شود جلب می نمایند.
- در راستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون، به اسناد ومدارک که بعد از اتمام مهلت مقرر مصاحبه، به مرکز مجری مصاحبه ویا اداره کل آموزش وپرورش استان ارائه می شود ترتیب اثر داده نخواهد شد، توصیه می شود داوطلبان در فرصت باقیمانده نسبت به جمع آوری اصل مدارک مربوط و ارائه به موقع، اقدام نمایند.
- متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت می‌باشند، جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره 36/710  مورخ 10 آبان 99 مندرج در پرتال اطلاع رسانی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
- ثبت نام و موفقیت در آزمون های دوره یکساله مهارت­ آموزی، مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره، برای تمامی پذیرفته­ شدگان نهایی اعم از آزاد، ایثارگران، معلولین الزامی است محل برگزاری دوره یکساله مهارت­ آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه های مجری دوره مهارت­ آموزی اعلام خواهد شد.
- مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آگهی آزمون استخدامی 1399 بخشی از هزینه ­های برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.
- داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی" را از وبگاه دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن، الصاق یک قطعه عکس پرسنلی جدید، همراه یک قطعه عکس دیگر، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت دوره ضرورت (برادران) همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
- چنانچه پذیرفته­ شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت­ آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره، اقدام خواهد نمود.
- دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی، مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت­ آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت­ آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان پذیرخواهد بود.
- رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه­های اجرایی مندرج در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می­باشد.
- انجام مصاحبه استخدامی ازمعرفی شدگان به آموزش وپرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل ومراقبت کرونا ویروس 19 و فاصله گذاری اجتماعی که به مراکزمجری مصاحبه ابلاغ شده، صورت خواهد گرفت. به داوطلبان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و زدن ماسک درتمام مراحل انجام مصاحبه استخدامی، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و به دقت رعایت نمایند.
- معرفی شدگانی که مبتلا به کوید 19 شده و درحالت قرنطینه ویا در بیمارستان بستری می باشند به شرطی که درطول مدت انجام مصاحبه، مدارک ومستندات پزشکی آنان،توسط والدین داوطلب و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش وپرورش استان معرفی شده، ارائه شود. مصاحبه از این گونه داوطلبان، حداکثر با گذشت یک هفته از آخرین روز مصاحبه استخدامی، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش، در همان استان، صورت خواهد گرفت. درراستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر،اقدامی میسور نخواهدبود.

جهت مشاهده آدرس پرتال ادارات آموزش و پرورش استان ها اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود اطلاعیه مرحله اول پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فرم استشهاد محلی بومی شهرستان اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده بخشنامه ها اینجا کلیک نمایید


خبر 11 بهمن 99: نتایج هشتمین آزمون فراگیر و آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش سال 1399 اعلام گردید.
پذیرفته شدگان محترم لازم است، براساس اطلاعیه مورخ 8 بهمن 99 پس از دریافت نتیجه آزمون، باید برای اطلاع از اطلاعیه و اقدامات بعدی در روز چهارشنبه مورخ 99/11/15 به آدرس درگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر مراجعه و با توجه به مفاد اطلاعیه مندرج در درگاه دستگاه مورد نظر، اقدام نمایند. متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت می‌باشند، جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
 جهت مشاهده سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 8 بهمن 99: اطلاعیه زمان اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 (منبع: سایت سازمان سنجش)

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (برگزار شده در تاریخ های 11 و 99/10/12) می‌رساند که نتايج اولیه آزمون متقاضیان دستگاه های اجرایی کشور شامل: وزارت آموزش و پرورش و بقیه سازمان ها تا ساعت 20 روز شنبه مورخ 99/11/11 بر روي درگاه سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان هریک از دستگاه های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان براي مرحله بررسي مدارك باشند، باید برای اطلاع از اطلاعیه و اقدامات بعدی در روز چهارشنبه مورخ 99/11/15 به آدرس درگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر به شرح جدول ذیل مراجعه و با توجه به مفاد اطلاعیه مندرج در درگاه دستگاه مورد نظر، اقدام نمایند.
یادآوری های مهم:
1) متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت می‌باشند، جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی موضوع اطلاعیه مورخ 99/07/27 مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
2) عدم مراجعه متقاضی در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی برای بررسی مدارک به منزله انصراف متقاضی از سایر مراحل استخدام تلقی می‌گردد.
3) پس از بررسي مدارك از بين متقاضیان واجد شرايط تا چند برابر ظرفيت براي شركت در مصاحبه استخدامی به هريك از دستگاه هاي اجرايي معرفي خواهند شد.

ردیف دستگاه اجرایی آدرس درگاه اطلاع رسانی
1 وزارت آموزش و پرورش www.medu.ir

جهت دانلود فرم استشهاد محلی اینجا کلیک نمایید


خبر 11 دی 99: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور 99 در استان اصفهان (منبع: سایت سازمان سنجش)

با توجه به وضعيت تعطیلی شهر اصفهان و برخی از شهرستانهای این استان به دلیل آلودگي هوا، بدين وسيله به اطلاع کليه داوطلبان شرکت کننده در هشتمين آزمون استخدامي دستگاههاي اجراي سال99 این استان مي رساند، آزمون مذکور در تمامی حوزه هاي امتحاني این استان در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 11 و99/10/12  برگزار  مي گردد.


خبر 9 دی 99: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی  (منبع: سایت سازمان سنجش)

 به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 می رساند حسب هماهنگی انجام گرفته با پلیس راهور ناجا درخصوص صدور مجوز تردد داوطلبانی که شهر محل اقامت آنها با محل برگزاری آزمون متفاوت است، مقرر گردید پلیس راهور ناجا با فرماندهی انتظامی استان ها ـ پلیس راهور و پلیس راه های کشور، هماهنگی لازم جهت پیشگیری از ثبت تخلف مرتبط با محدودیت های کرونایی و نیز همکاری در تردد و ادامه مسیر متقاضیان را انجام دهند.
خبر دوم: فرمانده پلیس راه استان از صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام از صدور مجوز تردد برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت : برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا – معاونت عملیات ترافیک، با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در برخی از شهر‌های کشور در تاریخ یازده و دوازدهم دی ماه که در مرکز استان‌ها برگزار می‌شود، به منظور رفاه حال متقاضیان شرکت کننده در آزمون و به جهت جلوگیری از اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی توسط ماموران پلیس راه و دوربین‌های ثابت ثبت تخلف، برای آن‌ها مجوز تردد صادر می‌شود.
وی افزود: مرکز گزینش و استخدام استان ایلام، اطلاعات و مشخصات خودرو‌های متقاضیان شرکت کننده در آزمون را اخذ و جهت پیشگیری از ثبت تخلف به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه استان اعلام تا به پلیس راهور ناجا اعلام شود.
رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد : به کلیه ماموران پلیس راه استان اعلام شده تا با متقاضیان شرکت کننده در آزمون مذکور با تطبیق مدارک همکاری کنند.


خبر 8 دی 99: دریافت کارت هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 فعال گردید.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه کارت و زمان برگزاری آزمون اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده راهنمای کارت شرکت در آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 3 دی 99: اطلاعیه سازمان سنجش: امکان مجدد ویرایش وضعیت بومی در هشتمین آزمون استخدام دستگاه های اجرایی (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو اطلاعیه مورخ 99/09/26 بدين وسيله به اطلاع متقاضیان شرکت در هشتمين آزمون استخدامي متمرکز دستگاه هاي اجرايي کشور در سال 1399 مي‌رساند که با توجه به تصميمات متخذه و مساعدت با متقاضیانی که در بازه زماني مقرر (29/7/99 لغايت 2/8/99) نسبت به اعلام وضعيت بومي خود اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه اين دسته از متقاضیان بتوانند در زمان پرينت کارت شرکت در آزمون (8/10/99 لغايت 99/10/12)، بر اساس توضيحات مندرج در بند «ب» اطلاعيه مذکور نسبت به ويرايش منحصراً بند بومي نيز اقدام نمايند. لازم به توضيح است امکان تغيير رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود نخواهد داشت.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید


خبر 3 دی 99: تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 (منبع: سایت سازمان سنجش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی سال 1399 جهت حضور در محل امتحان فعال گردید.
-داوطلب گرامي این سامانه ويژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاري را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند، سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در بيمارستان يا در محل امن مورد تأييد وزارت بهداشت در شهرهاي محل برگزاري آزمون تعيين خواهد نمود و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند
-مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات: از روز چهارشنبه مورخ 3 دی ماه تا پایان روز پنجشنبه 4 دی ماه ۱۳۹۹ است
-پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد
-متقاضياني كه اين فرم را تكميل نمايند براساس دستورالعمل هاي وزارت بهداشت از ساير متقاضيان جدا شده و آزمون آنها در يكي از -بيمارستانهاي تعيين شده صرفاً در شهرهاي محل آزمون به همراه ساير داوطلبان مبتلا به بيماري كرونا برگزار خواهد شد.


خبر 27 آذر 99: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري هشتمين آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور (منبع: سایت سازمان سنجش)

پیرو اطلاعیه مورخ 99/08/26، توجه متقاضیان آزمون را به موارد زیر جلب مي نماید:
الف - نحوه و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
كارت شركت در آزمون از روز دوشنبه 1399/10/8 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان شركت در آزمون ، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه اي (نام، نام خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. چنانچه متقاضی به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت نام اقدام نمايد. لازم به ذكر است اين امكان براي متقاضیاني فراهم مي باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیاني كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.
ب - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 7، 11، 12 و 15 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، دين، سهميه 5 درصد ايثارگران، شاغل قراردادي (نام دستگاه)، تاريخ فارغ التحصيلي و معدل آخرين مدرك تحصيلي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 99/10/12 منحصراً به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و در صورتي كه نسبت به بندهاي 3، 8، 9، 13، 14 و 18 (جنس، معلوليت، نيازمند منشي، مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي و اولويت انتخابي) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمايند.
یادآوری مهم: درخصوص سهميه 25 درصد ايثارگران (بند 10 كارت شركت در آزمون)، هيچ گونه ويرايشي براي اين بند انجام نمي گيرد و با توجه به هماهنگي انجام شده با بنياد شهيد و امور ايثارگران، متقاضيان مي بايستي قبلاً از تاريخ 1399/7/1 لغايت 1399/7/4 اقدام به ويرايش سهميه و شغل محل مربوطه مي نمودند.
2- چنانچه كارت شركت در آزمون متقاضی فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
3- متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.
ج - آدرس و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون
نماينده اين سازمان در روزهای سه شنبه مورخ 1399/10/9 و چهارشنبه مورخ 99/10/10 صبح ها از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه ي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از متقاضیاني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي گردند، شهرستانهاي محل برگزاري آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذيل اين اطلاعيه) مي باشد كه آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذيل اين اطلاعيه) مشخص گرديده است.
د‍ - یادآوری های مهم
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون ، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
2- فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 (هشت و سي دقيقه ) مي باشد.
3- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني رأس ساعت 8:00 (هشت) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.
4- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.
5- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با متقاضیان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري كه بخشي از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.
6- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
7- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
8- متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري براي آنها لازم است، حداكثر تا تاريخ 99/10/18 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي با اين سازمان مكاتبه نمايند. بديهي است درخواست هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.
هـ- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی
ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:
1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می باشد.
6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
7- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
8- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
9- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
10- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
11- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
12- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
و- تکمیل فرم خوداظهاری:
1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:
به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 99/09/29 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ 1399/10/3 لغایت پنج شنبه مورخ 1399/10/4 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی كه اين فرم را تكميل نمايند براساس دستورالعمل هاي وزارت بهداشت از ساير متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه مورخ 1399/10/9 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
ز – قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري
ماده 5- تخلفات و جرايم در اين قانون مشتمل بر موارد زير است:
الف- ارتكاب هرگونه عملي كه موجب بي نظمي در برگزاري آزمون گردد يا همراه داشتن هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه دار.
ب- ارتكاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون متقاضی را از نظر علمي خدشه دار سازد از قبيل:
1- ارائه مدرك يا گواهي مجعول يا تصوير گواهي مجعول براي شركت در آزمون.
2- تباني با متقاضیان يا افراد خارج از حوزه امتحاني يا دست اندركاران آزمون از قبيل عوامل اجرايي و طراحان سئوال براي تخلف در آزمون.
3- ثبت نام در آزمون با هويت مجعول يا شركت در جلسه آزمون به جاي متقاضی اصلي.
ج- استفاده از هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه دار.
د- كمك به متقاضی خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات.
ه‍- دسترسي غيرمجاز به اطلاعات مربوط به متقاضیان يا استفاده غير مجاز از آنها.
و- هرگونه تغيير غيرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه هاي متقاضیان يا ساير مدارك و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشاي سئوالات آزمون يا تلاش در جهت دستيابي و افشاي آن يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون به هر نحو.
ح- خريد يا فروش سئوالات آزمون يا پاسخ آنها يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون اعم از اينكه سئوالات يا پاسخ آنها واقعي يا غيرواقعي باشد.
ماده 6- هيأت هاي رسيدگي به تخلفات، صلاحيت صدور حكم به مجازات هاي زير را درباره متخلفان دارند:
الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار كتبي با درج در پرونده متقاضی و اعلام به مراجع ذي ربط يا محروميت از گزينش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) يا بند (ج) ماده (5): محروميت از گزينش علمي در آزمون همان سال و ابطال قبولي متقاضی در همان سال و محروميت از شركت در آزمون از يك تا ده سال بعد.
تبصره- آراي هيأت هاي بدوي جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) اين قانون قابل تجديد نظر خواهي در هيأت تجديد نظر رسيدگي به تخلفات در آزمون ها مي باشد.
ماده 7- در مورد مشمولان بندهاي (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هيأت هاي رسيدگي متهم را براي رسيدگي و اعمال جزاي نقدي از ده ميليون (10.000.000) ريال تا يك ميليارد (1.000.000.000) ريال يا حبس از يك تا پنج سال يا هر دو مجازات به محاكم دادگستري معرفي مي نمايند.
ماده 8 – ارتكاب هر يك از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضويت در يك گروه يا شبكه باشد، موجب تشديد مجازات مي شود و تشكيل دهنده و سركرده گروه يا شبكه به حداكثر مجازات محكوم مي گردد. مجازات هر يك از اعضاء كه در ارتكاب تخلفات و جرايم فوق دخالتي نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذكر شده براي مرتكب مي باشد.
ماده 9- رسيدگي در هيأت هاي رسيدگي به تخلفات در آزمون ها مانع از رسيدگي برابر ساير قوانين جزايي يا رسيدگي در هيأت هاي رسيدگي به تخلفات اداري يا هيأت هاي انتظامي اعضاي هيأت علمي يا كميته هاي انضباطي دانشجويان نيست و مرتكب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) اين قانون به مجازات مقرر در ساير قوانين و مقررات محكوم مي گردد.
ماده 10- در صورت محكوميت قطعي فردي به يكي از مجازات هاي مندرج در اين قانون، به استثناي مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هيات رسيدگي به تخلفات در آزمون ها، قبولي وي در آزمون را ابطال مي نمايد. در اين صورت مؤسسه آموزشي مربوط از صدور و اعطاي هرگونه گواهي يا مدرك به وي خودداري خواهد نمود، و چنانچه گواهي فارغ التحصيلي به وي اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا وزارت آموزش و پرورش يا دانشگاه آزاد اسلامي ملزم به ابطال آن گواهي هستند.
ماده 11- چنانچه با بررسي هاي فني و علمي، بين نمرات و رتبه اكتسابي متقاضی و سوابق تحصيلي وي مغايرت هاي غيرمتعارف مشهود و اساسي از قبيل عدم تطابق معدل ديپلم و دوره پيش دانشگاهي با رتبه و نمره اكتسابي در آزمون وجود داشته باشد، با تأييد هيأت هاي بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمون ها از متقاضی در يك يا چند درس عمومي و اختصاصي امتحان مجدد به عمل مي آيد. تعيين وضعيت نهايي آزمون اين متقاضی، بر اساس نتايج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هيأت بدوي است.
ماده 12- هر مؤسسه يا آموزشگاه علمي و آموزشي كه براي افزايش آمادگي متقاضیان شركت در آزمون هاي مورد بحث اين قانون فعاليت مي كند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشاركت داشته باشد، مجوز تأسيس آن لغو مي شود و مديران مسؤول آنها، علاوه بر محروميت دائمي از تأسيس و اداره اين گونه مراكز، به مجازات هاي پيش بيني شده در اين قانون و ساير قوانين محكوم مي شوند، و چنانچه مؤسسه يا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مديران مسؤول آنها حداكثر مجازات مندرج در ماده (6) است.
تبصره- در مورد آموزشگاه هايي كه فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانوني ذي ربط مدعي العلوم نيز مي تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پيگيري تخلفات آنان اقدام نمايد.
ح - نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و كشور
نظر به حساسیت آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال 1399، مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در آزمون صدرالاشاره را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های 02636182151 و 02636182152 به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
در خاتمه اضافه مي نمايد كه متقاضیان درصورت لزوم مي توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنجشنبه 99/10/11 همه روزه صبح از ساعت 8:00 الي 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 14:00 الي 16:00 با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره تلفن 42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند.

جدول شماره 1 - شهرستان محل برگزاري آزمون استخدامی هشتمين دوره دستگاههای متمركز اجرایی سال 1399
جدول‌ شماره‌ 2- نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی كارتهای شركت در هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه هاي اجرایی كشور - سال‌ 1399


خبر 26 آبان 99: اطلاعیه تعویق زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی سال 99 (منبع: سایت سازمان سنجش)

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمين آزمون استخدامي متمرکز دستگاه هاي اجرايي سال 1399 مي رساند با توجه به مصوبات چهل و دومين جلسه ستاد ملي مديريت بيماري کرونا و رشد فزاينده بيماري کوويد – 19 در کشور و اعمال محدوديت ها در اکثر استان ها ، مقرر گردید تاریخ برگزاری به روزهای پنجشنبه مورخ 99/10/11و جمعه 99/10/12 تغییر یابد.
متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ 1399/10/7 منتشر می گردد، مطالعه نمایند.


خبر 29 مهر 99: امکان ویرایش اطلاعات هشتمین آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی فعال شد (منبع: سایت سازمان سنجش)

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی (آموزش و پرورش) فعال گردید. در این مرحله فقط امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد. مهلت ویرایش اطلاعات تا روز جمعه 2 آبان 99 می باشد.


 

خبر 27 مهر 99: اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام به اطلاع میرسانیم؛  به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می‌یابد.

پیرو اطلاعیه مورخ 99/07/03، بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ 16/06‏‏‏‏/1399 مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/07/27 سازمان اداری و استخدامی کشور (تصویر مصوبه مندرج در ذیل این اطلاعیه) به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند:

متقاضیان مذکور در سهمیه‌های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می‌توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز سه‌شنبه مورخ 99/07/29 تا روز جمعه مورخ 99/08/02، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون یاد شده با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه مذکور، لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:

- افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم»، شغل محل انتخابی خود را تأیید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می‌توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

- متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

-متقاضیان انصراف از آزمون، می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق‌الذکر اقدام نمایند. ضمناً پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

یادآوری مهم 1: در صورت عدم مراجعه افراد ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت تعیین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره‌مندی از اولویت بومی شهرستانی و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

یادآوری مهم 2: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات تمدید نخواهد شد.

یادآوری مهم 3: تکمیل و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی (نمونه ذیل این اطلاعیه) منحصراً برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون تستی (6 و 99/09/07 ) دارای حدنصاب لازم برای مرحله معرفی چندبرابر جهت مصاحبه دستگاههای متقاضی هستند، ضروری می‌باشد.

به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می‌یابد.

دانلود فایل ابلاغ مصوبه شورای توسعه در خصوص بومی گزینی فرمت PDF


خبر 27 مهر 99: اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام به اطلاع میرسانیم؛  به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می‌یابد.

پیرو اطلاعیه مورخ 99/07/03، بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ 16/06‏‏‏‏/1399 مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/07/27 سازمان اداری و استخدامی کشور (تصویر مصوبه مندرج در ذیل این اطلاعیه) به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند:

متقاضیان مذکور در سهمیه‌های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می‌توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز سه‌شنبه مورخ 99/07/29 تا روز جمعه مورخ 99/08/02، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون یاد شده با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه مذکور، لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:

- افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم»، شغل محل انتخابی خود را تأیید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می‌توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

- متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

-متقاضیان انصراف از آزمون، می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق‌الذکر اقدام نمایند. ضمناً پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

یادآوری مهم 1: در صورت عدم مراجعه افراد ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت تعیین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره‌مندی از اولویت بومی شهرستانی و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

یادآوری مهم 2: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات تمدید نخواهد شد.

یادآوری مهم 3: تکمیل و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی (نمونه ذیل این اطلاعیه) منحصراً برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون تستی (6 و 99/09/07 ) دارای حدنصاب لازم برای مرحله معرفی چندبرابر جهت مصاحبه دستگاههای متقاضی هستند، ضروری می‌باشد.

به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ 99/08/09 به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 99/09/06 و 99/09/07 تغییر می‌یابد.

دانلود فایل ابلاغ مصوبه شوراي توسعه در خصوص بومي گزيني فرمت PDF


خبر 3 مهر 99: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره هشتمین آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور – سال 1399

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام هشتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور در سال 1399 و با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون استخدامی مذکور می رساند:
بر اساس قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/06/16 مجلس شورای اسلامی مبنی بر « اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها » به متقاضیان محترم ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.
بدیهی است زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.


خبر 31 شهریور 99: آخرین آمار ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: بر اساس آمار نهایی در مجموع تعداد ۵۰۳ هزار و ۲۹ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند. او گفت: ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر یعنی ۲۰ شهریور ۹۹ است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 31 شهریور 99: تمدید مهلت ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش (منبع: سایت سازمان سنجش)

بدين وسيله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شركت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال1399 مي‌رساند که با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1399 و مراجعات انبوه متقاضیان برای مشاهده کارنامه، تعدادی از متقاضیان به دلیل بار شدید مراجعات به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت نام در آزمون مذکور نشدند. لذا به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي این دسته از متقاضیان، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه از تاریخ 99/07/01 لغایت 99/07/04 بتوانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني این سازمان نسبت به ثبت‌نام در اين آزمون اقدام نمايند.

لذا همه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و اطلاعيه‌هاي مورخ 99/06/19 و 99/06/25 و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

آن دسته از متقاضیان دارای سهمیه ایثارگر که در بازه زمانی فوق، سهمیه آنان برای ثبت نام در این آزمون مورد تایید قرار نگرفت در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل نموده اند می توانند در مهلت زمانی جدید (1/07/99 تا 99/07/04) با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیاني كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.


اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش درباره زمان‌ شروع ثبت‌نام‌ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در‌ هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور‌ سال 1399
پیرو اطلاعیه مورخ 1399/6/6 به ‌اطلاع‌ همه متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال 1399 می‌رساند که ثبت ‌نام این آزمون از ساعت 12:00 ظهر روز پنجشنبه مورخ 99/06/20 در درگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان آغاز و تا ساعت 24:00 روز شنبه مورخ 99/06/29 پایان خواهد یافت.
متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال 1399 همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.


خبر 6 شهریور 99: اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ درباره‌ تاریخ‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت در‌ هشتمین آزمون استخدام فراگیر دستگاههای اجرایی کشور (منبع: سایت سازمان سنجش)

به ‌اطلاع‌ همه متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون در هفته سوم شهریوماه سال 1399 منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان صورت می‌پذیرد؛ لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور سال 1399 همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.


اطلاعیه های استانی:

اطلاعیه استان آذربایجان شرقی

خبر 23 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
خبر 26 بهمن 99: اصلاحیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
خبر 19 بهمن 99: اصلاحیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان آذربایجان غربی

خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان اردبیل

خبر 11 تیر 1400: اطلاعیه تعهد محضری پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل
خبر 8 اردیبهشت 1400: اطلاعیه دریافت گواهی عدم سوء پیشینه و معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش اردبیل
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل
خبر 21 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اردبیل اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان اصفهان

خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان
خبر 29 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آموزش و پرورش پردیس شهید باهنر اصفهان
خبر 25 بهمن 99: اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آموزش و پرورش پردیس فاطمه زهرا (س) اصفهان
خبر 22 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه دوم مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان
خبر 17 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان
خبر 17 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان البرز

خبر 10 تیر 1400: اطلاعیه سایر مراحل پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز 
خبر 23 بهمن 99: اصلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه تغییر زمانبندی معاینات پزشکی رشته حسابداری آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز - اطلاعیه شماره 5
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی معاینات پزشکی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز - اطلاعیه شماره 4
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز - اطلاعیه شماره 3
خبر 16 بهمن 99: اصلاحیه اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز - اطلاعیه شماره 2
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پدیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش البرز

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان ایلام

خبر 28 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ایلام
خبر 21 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ایلام
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش ایلام
خبر 14 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش ایلام 

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان ایلام اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان بوشهر

خبر 30 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی جدید مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان (غایبین)
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش بوشهر

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان بوشهر اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان تهران

خبر 29 خرداد 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران
خبر 6 اردیبهشت 1400: اطلاعیه  فرآیند بررسی صلاحیت های عمومی گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران
خبر 27 فروردین 1400: اطلاعیه تعیین محل خدمت پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهر تهران 
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه بررسی صلاحیت های عمومی گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهر تهران
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش شهر تهران
خبر 13 اسفند 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران
خبر 21 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران - اطلاعیه شماره 5
خبر 20 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران - اطلاعیه شماره 4
خبر 20 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران - اطلاعیه شماره 3
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهر تهران اینجا کلیک نمایید

____________________________

اطلاعیه تهران (شهرستان ها)

خبر 29 فروردین 1400: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران 
خبر 25 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران
خبر 3 اسفند 99: اطلاعیه جاماندگان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران
خبر 19 بهمن 99: اعلام جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران
خبر 17 بهمن 99:  اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهران

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان چهارمحال و بختیاری

خبر 25 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خراسان جنوبی

خبر 23 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خراسان رضوی

خبر 28 فروردین 1400: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه نحوه تکمیل فرم اطلاعات فردی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی
خبر 25 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی - اطلاعیه شماره 7
خبر 23 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی - اطلاعیه شماره 6
خبر 21 بهمن 99: اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی - اطلاعیه شماره 5
خبر 21 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی - اطلاعیه شماره 4
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی - اطلاعیه شماره 3
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی
خبر 12 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خراسان شمالی

خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالی 

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان خوزستان

خبر 19 اردیبهشت 1400: اطلاعیه زمانبندی بررسی صلاحیت‌های عمومی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان
خبر 6 اسفند 99: اطلاعیه تمدید زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان
خبر 3 اسفند 99: اطلاعیه تمدید زمان تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خوزستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان زنجان

خبر 11 اردیبهشت 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرروش زنجان
خبر 25 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش زنجان
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش زنجان
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش زنجان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان سمنان

خبر 30 خرداد 1400: اطلاعیه انجام مراحل قبل از استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان 
خبر 21 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان
خبر 19 بهمن 99: آغاز بررسی مدارک داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
خبر 14 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان سیستان و بلوچستان

خبر 10 تیر 1400: اطلاعیه زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
خبر 30 خرداد 1400: اعلام جزئیات دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
خبر 21 اردیبهشت 1400: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
خبر 30 فروردین 1400: اطلاعیه زمانبدی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان فارس

خبر 19 اردیبهشت 1400: جزئیات برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش فارس
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش فارس
خبر 19 بهمن 99: اعلام جزئیات مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش فارس
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش فارس
خبر 12 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش فارس

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان فارس اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان قزوین

خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش قزوین

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان قزوین اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان قم

خبر 1 اردیبهشت 1400: اطلاعیه زمانبندی تحویل معرفی نامه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش قم
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش قم
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرروش قم

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان قم اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کردستان

خبر 19 اردیبهشت 1400: جزئیات برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان 
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان
خبر 25 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کردستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کردستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کرمان

خبر 29 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش کرمان
خبر 23 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کرمان
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه دوم مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کرمان
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کرمان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کرمانشاه

خبر 25 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کرمانشاه

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان کهگیلویه و بویر احمد

خبر 21 بهمن 99: اصلاحیه جدید زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان گلستان

خبر 20 اردیبهشت 1400: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان 
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه تکمیل فرم اطلاعات فردی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گلستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان گلستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان گیلان

خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان 
خبر 25 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش گیلان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان گیلان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان لرستان

خبر 1 اردیبهشت 1400: اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان
خبر 28 فروردین 1400: اطلاعیه تعویق تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش لرستان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان لرستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان مازندران

خبر 5 اردیبهشت 1400: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 28 فروردین 1400: تشریح مراحل گزینش پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 21 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران در خصوص پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 15 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران
خبر 12 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مازندران

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان مازندران اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان مرکزی

خبر 30 خرداد 1400: اطلاعیه نحوه انجام مراحل قبل از استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی
خبر 22 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی (ویژه برادران)
خبر 22 بهمن 99: اصلاحیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی (ویژه خواهران)
خبر 19 بهمن 99: اصلاحیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی – ویژه خواهران
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی – ویژه خواهران
خبر 18 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی – ویژه برادران
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش مرکزی

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان هرمزگان

خبر 29 خرداد 1400: اطلاعیه نحوه ثبت نام دوره یکساله مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان
خبر 24 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان 
خبر 22 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان
خبر 19 بهمن 99: اطلاعیه تکمیل فرم اطلاعات فردی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان
خبر 14 بهمن 99: اطلاعیه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان
خبر 13 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش هرمزگان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان هرمزگان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان همدان

خبر 27 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش همدان
خبر 23 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش همدان
خبر 20 بهمن 99: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش همدان
خبر 16 بهمن 99: اطلاعیه زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش همدان

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان همدان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه استان یزد

خبر 30 خرداد 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش یزد 
خبر 29 فروردین 1400: اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش یزد

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان یزد اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2292290
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k