• ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه های دانشگاه فرهنگیان

اطلاعیه های دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۹۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اطلاعیه جدید دانشگاه فرهنگیان 1403


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

اطلاعیه ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان - 3 دی 1402

خبر 3 دی 1402: آغاز ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده 28 رشته های دبیری، تربیت بدنی، امور تربیتی، مراقب سلامت و مشاور واحد آموزشی
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از آغاز ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده 28 رشته های دبیری، تربیت بدنی، امور تربیتی، مراقب سلامت و مشاور واحد آموزشی از یکشنبه 3 دی ماه خبر داد.

مشاهده اطلاعیه

اطلاعیه درخصوص زمانبندی ثبت نام دوره مهارت آموزی - 26 مرداد 1401

خبر 26 مرداد 1401: قابل توجه مهارت آموزان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1400 و جاماندگان مشمولین تعیین تکلیف معلمین حق التدریس، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مشمولین بند د تبصره 20، تجدید گزینش آزمون استخدامی سنوات قبل و فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش»
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان فوق به اطلاع می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره‌ی مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایت های خبری و شبکه های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
برنامه ثبت نام مهارت آموزان فوق دارای دو مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مشاهده شرایط

مرحله اول:
ثبت نام غیرحضوری :
معرفی شدگان فوق، طی روزهای پنجشنبه 1401/5/27 لغایت یکشنبه 1401/5/30 به سامانه آموزشی پذیرش مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) مراجعه و برای بارگذاری مدارک و  ثبت نام غیرحضوری خود اقدام نمایند.
1. مدارک بارگذاری شده در سامانه توسط پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 1400 و تجدید گزینشی های آزمون استخدامی سنوات قبل و فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر:
اسکن کلیه صفحات شناسنامه.
اسکن پشت و روی کارت ملی.
اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.
اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).
اسکن آخرین مدرک تحصیلی.
اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).
اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).
2.مدارک بارگذاری شده در سامانه توسط جاماندگان مشمولین تعیین تکلیف معلمین  حق التدریس، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مشمولین بند د تبصره 20،
تصاویر کلیه صفحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، گواهینامه یا دانشنامه مدرک تحصیلی مورد تأیید استان سهمیه خدمتی، عکس پرسنلی، کارت پایان خدمت (برادران)، همچنین گواهی قبولی درآزمون داخلی برای مشمولین نهضت سواد آموزی، معرفی نامه استان سهمیه خدمتی(این معرفی نامه بدون کد رهگیری، مهر و امضا فاقد اعتبار است) و رسید پرداخت اینترنتی هزینه دوره
توضیحات: شهریه ی دوره برای هر مهارت آموز مشمول بند 2 این اطلاعیه  مبلغ  15/333/703 ریال می باشد که می بایست در فرایند ثبت نام با مراجعه به آدرس http//hadaf.cfu.ac.ir   کلمه عبور کد ملی و نام کاربری کد آموزشی ( نام کاربری  شامل عدد 1401 و در ادامه کد رهگیری ) و از طریق لینک پرداخت به عنوان شهریه ی دوره مهارت آموزی  واریز شود.
تذکر1:  آندسته از مهارت آموزانی که در تاریخ های اعلام شده موفق به ثبت نام  نشده اند صرفاً تا یک هفته بعد از آخرین مهلت تعیین شده می توانند با حضور در پردیس محل آموزش خود توسط کاربر سامانه مروارید اقدام به ثبت نام نمایند و بعد از زمان اعلام شده هرگونه درخواست برای ثبت نام بلا اثر خواهد بود.
مرحله دوم:
ثبت نام حضوری:
ثبت نام حضوری از تاریخ 1/6/1401 لغایت 10/6/1401 در پردیس محل آموزش مهارت آموزان انجام خواهد شد.
ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:
پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
اصل و کپی کارت ملی
اصل و کپی گواهینامه یا دانشنامه مدرک تحصیلی مورد تأیید استان سهمیه خدمتی
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).
اصل و کپی گواهی قبولی  در آزمون داخلی برای مشمولین نهضت سواد آموزی
اصل معرفی نامه استان سهمیه خدمتی( این معرفی نامه بدون کد رهگیری، مهر و امضا فاقد اعتبار است)
2 قطعه عکس پرسنلی
تذکر2: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می شود
تذکر3: مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده مهارت آموز است.
معرفی شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، می بایست از طریق جستجو درگوگل به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی «مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان» )(یا در انتهای صفحه اصلی پرتال دانشگاه ، قسمت پردیس های استانی (نقشه ایران) بروی استان مورد نظر کلیک نمایند و اطلاعات مربوط به دوره مهارت آموزی را دریافت نمایند). (پذیرفته شدگان از این پس در هر زمینه ای، فقط با استان محل آموزش خود در ارتباط خواهند بود.
تذکر 4:تاکید می گردد ،هرگونه نقل و انتقال استانی در دوره مهارت آموزی  ممنوع می باشد
پیشنهاد می شود جهت ورود به سامانه آموزشی دانشگاه (سامانه مروارید) از مرورگر Internet Explorer   استفاده نمایید.
نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد. .
در صورت بروز مشکل در ثبت نام یا از بین رفتن رمز عبور، به مسئول آموزش محل برگزاری دوره مراجعه نمایید.
شروع دوره آموزشی و برنامه درسی
دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می باشد که پودمان نخست آن از روز سه شنبه مورخ 1401/6/1  آغاز می شود. مهارت آموزان باید پس از ثبت نام براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام نمایند. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.
پودمان های اول و دوم این دوره به صورت حضوری و الکترونیکی برگزار می شود. درکنار آموزش حضوری بسته های یادگیری الکترونیکی که از تاریخ 1401/5/30 در دسترس می باشد و ( لینک آن در منوی اصلی پرتال سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان (دروس دوره مهارت آموزی »ایجاد شده است )،در نظر گرفته شده است.
تذکر5: بدیهی است پاسخگویی به مشکلات پذیرفته شدگان از جمله رمز عبور سامانه آموزش، بارگذاری مدارک، ثبت نام و... برعهده ی استان محل برگزاری دوره می باشد لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.
تذکر6 : به مهارت آموزان محترم توصیه می شود جهت آگاهی بیشتر از نحوه برگزاری دوره اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش پیوست را مطالعه نمایند.

زمانبندی ثبت نام غیرحضوری و حضوری از مهارت آموزان پذیرفته شده و جاماندگان 
زمانبندی ثبت نام غیرحضوری و حضوری از مهارت آموزان پذیرفته شده و جاماندگان 

اطلاعیه درخصوص زمانبندی ثبت نام و جزئیات مهارت آموزی - 25 مرداد 1401

خبر 25 مرداد 1401: زمانبندی ثبت نام و پردیس محل آموزش, جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی سال 1401
قابل توجه مهارت آموزان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1400 و جاماندگان مشمولین تعیین تکلیف معلمین حق التدریس، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مشمولین بند "د" تبصره 20، تجدید گزینش آزمون استخدامی سنوات قبل و فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش 
ضمن عرض تبریک به اطلاع معرفی شدگان فوق می رساند جهت اطلاع از زمانبندی ثبت نام، پردیس محل آموزش و جزییات برگزاری دوره مهارت آموزی سال 1401, از روز چهارشنبه 1401/5/26به پورتال دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.

لینک های مفید و مرتبط

آرشیو اطلاعیه های دانشگاه فرهنگیان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=556599
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k