• ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

چشم اندازی به آزمون‌های استخدامی آینده

چشم اندازی به آزمون‌های استخدامی آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

از استخدامی‌های پیش رو چه خبر؟

 
ایران استخدام با نگاهی به اخبار استخدامی منتشر شده، «آزمون‌های استخدامی» که احتمال برگزاری آنها در سال جاری وجود دارد را بدین طریق اطلاع رسانی می‌نماید.

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر: برای فرصت بیشتر به داوطلبان و تمدید ثبت نام، این آزمون به تعویق افتاده است و به زودی مهلت و زمان برگزاری طی اطلاعیه‌ای اعلام خواهد شد.
سیزدهمین آزمون استخدامی فراگیر: تا انتهای سال و تقریبا در آذرماه سیزدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی را خواهیم داشت.
جهت ورود به صفحه اخبار آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی اینجا کلیک نمایید.

آزمون استخدام آموزش و پرورش

تلاش بر این است که آزمون‌های استخدامی امسال و سال آینده زودتر برگزار گردد و درخواست برگزاری آزمون جدید در آذرماه داده شده است.
آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی: آزمون جدید مشاغل کیفیت بخشی تا پایان سال تحصیلی 1403 - 1404 برگزار می‌شود.
آزمون استخدام نیروی خدماتی: آموزش و پرورش با کمبود 30 هزار نیروی خدماتی مواجه است و تعیین تکلیف این نیروها در اولویت قرار گرفته است.
جهت ورود به صفحه اخبار آزمون استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید.

آزمون استخدام وزارت بهداشت

  جلسات مختلفی برای صدور مجوز استخدام 25 هزار نیرو با اولویت پرستاران در وزارت بهداشت درحال برگزاری است و آزمون دیگری نیز برگزار خواهد شد.
جهت ورود به صفحه اخبار آزمون استخدام وزارت بهداشت اینجا کلیک نمایید.

آزمون استخدام وزارت نفت

درخواست جذب بیش از 3 هزار نیرو از طریق انتشار فراخوان کل کشور داده شده و احتمال برگزاری آزمون در سال جاری قوت گرفته است.
جهت ورود به صفحه اخبار آزمون استخدام شرکت نفت اینجا کلیک نمایید.

سایر آزمون‌های استخدامی

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر: با استفاده از ظرفیت باقی مانده آزمون دیگری برای جاماندگان آزمون استخدامی قبلی برگزار خواهد شد.
آزمون استخدام شوراهای حل اختلاف: آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در نیمه دوم سال جاری برگزار و 10 هزار نیرو از این طریق به استخدام قوه قضاییه در می‌آیند.
آزمون استخدام تامین اجتماعی: آزمون استخدام جدید تامین اجتماعی به زودی و در نیمه دوم امسال با تعداد بیشتر جذب برگزار خواهد شد.
آزمون استخدام آتش نشانی: مجوز جذب بیش از 5 هزار نیروی آتش نشانی صادر شده است و آزمون استخدامی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.
آزمون جذب محیط بان: در شش ماه امسال با برگزاری آزمون استخدام محیط بان در سازمان حفاظت محیط زیست، نیروهای مورد نیاز جذب خواهند شد.
آزمون دفتریاری اسناد رسمی: جمع‌آوری اطلاعات دفتریاری و هماهنگی با سازمان سنجش درحال انجام است و آزمون دفتریاری نیز امسال برگزار می‌شود.
آزمون دفتریاری اسناد رسمی: جمع‌آوری اطلاعات دفتریاری و هماهنگی با سازمان سنجش درحال انجام است و آزمون دفتریاری نیز امسال برگزار می‌شود.
آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی: انشاالله در نیمه دوم سال جاری آزمون بعدی دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی برگزار خواهد شد.
آزمون استخدام جهاد کشاورزی: به‌زودی آزمون جذب 2 هزار نیروی متخصص مختص وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.
آزمون وکالت: آزمون وکالت 1403 بدون تاخیر در تاریخ هفدهم آبان برگزار و دفترچه آزمون نیمه دوم شهریور منتشر و جزئیات ثبت نام در آن قید می‌شود.
با ایران استخدام لحظه به لحظه از اخبار استخدامی مطلع شوید.
منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2890355
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد